Je kan ook een Sunpass nemen. Dan wordt je kentekenplaat gescant terwijl je door de tolpoort heen rijd (zonder slagboom, dus gewoon rustig doorrijden), bij huurauto's scant ie de kentekenplaat, bij Florida residents de transponder achter de voorruit. Dit kan je krijgen bij je verhuurbedrijf, ze bekijken het aantal dagen dat je verblijft in Florida en berekenen dan hoeveel het ongeveer kost. Dollar bood het mij aan voor 30 dollar. Ik heb het niet geaccepteerd en dacht goedkoper uit te zijn.
Klopte ook, ik was iets van 25 dollar kwijt maar daarbij heb ik ook zeker wel in totaal een uur staan wachten in de file voor de tolpoorten. Dus als ze me de volgende keer weer een aanbieding doen, wil ik wel zo'n Sunpass proberen. Aangezien een tripje van Kissimmee naar Miami via de turnpike ongeveer $13,50 is, heb je er al een flink gedeelte uit. En wachten in de rij om te betalen is leuk in de supermarkt, maar niet op vakantie.
Misschien zijn er ook mensen met een negatieve ervaring met sunpass, die hoor ik dan graag ook
www.sunpass.com