Vraagje:
Ik sta op het punt om een Equinox te boeken maar welk pakket?
Ik wil navigatie en alles incl. moet ik dan het super spar plus pakket nemen.? Als ik het goed begrijp dekt mijn verzekering in Nederland toch ook het een en ander?
Welkom op het Florida Forum!
Dé grootste online community over Florida
...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!
Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!
p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!
Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.
Bij de spullen van usareisen zit trouwens een formulier waarop je kunt aankruisen dat je geen betaalde upgrades of extra's wilt. Dat formulier geef je dan samen met je voucher aan de balie af. En even daarop wijzen. Dan heb je iets in handen als ahteraf blijkt dat ze je ergens een oor mee hebben aangenaaid. Of iets anders ....:---)
Vraagje:
Ik sta op het punt om een Equinox te boeken maar welk pakket?
Ik wil navigatie en alles incl. moet ik dan het super spar plus pakket nemen.? Als ik het goed begrijp dekt mijn verzekering in Nederland toch ook het een en ander?
Het staat er toch duidelijk op dacht ik;
Super - Spar - PLUS inkl. Navigationssystem
Super - Inklusiv - PLUS inkl. Navigationssystem
- Alle Leistungen des Super-Spar-PLUS-Paketes
- Navigationssystem Street Pilot
- Alle Leistungen des Super-Inklusiv-PLUS-Paketes
- Navigationssystem Street Pilot
Laatst gewijzigd door Michael66; 31-03-08 om 22:29. Reden: full quote eruit
Willen jullie beide rijden? Want een 2e bestuurder kost $8 per dag extra bij het Spar-Plus pakket. Verder zit er geen tank benzine bij.
Je zou even moeten navragen of die dekking van je verzekering ook in de USA geld. Ik gok dat je dit stukje bedoeld:
Optional (vor Ort abschließbar):
PersPro bzw. CPP
Insassen und Gepäckversicherung)
USD 7,99 pro Tag
Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/
Als het zo duidelijk was vraag ik het niet!
Dat tekstje wat je kopieert zegt namelijk ook nog niks over het pakket. Het noemt alleen de naam van het pakket maar niet wat het inhoudt. Dat staat op de site maar ze hebben het daar over :
PersPro-Insassen- und Gepäckversicherung (CPP
Dat snap ik dus niet....en daar vraag ik hulp bij.
Laatst gewijzigd door petrajessy; 31-03-08 om 21:56.
ziet er dus uit alsof het moet lukken!Yes, you can rent a car, but not directly at Alamo.
Our tour operator has special conditions with Alamo, that also driver under 25 years could rent a car.
Alamo does not offer this special to their customers, but the tour operator has special conditions so that we can offer you such a package.
If you call Alamo they don't offer you this package, there you only can book the normal package or it is not possible to rent a car with 19 years.
Best Regards
Nadine Zieschank
Nu zit ik met het volgende.
als ik uit brussel een vlucht neem kan ik rechtreeks aankomen in orlando maar dan wel in ORLANDO STANFORD.
Dus niet international. Nu is men vraag op de site van usareisen.de staat dat je je auto kunt ophalen orlando airport MCO.
Of kan ik ze nog ergens anders ophalen?
Bv bij disney ofzo want de eerste 4dagen huur ik nog geen auto pas daarna dus dan moet ik naar het vliegveld eerst gaan voor een auto te gaan halen?
Laatst gewijzigd door Michael66; 01-04-08 om 16:15. Reden: lettertype gecorrigeerd
Nee, Dat hoeft niet. Op diverse in locaties in de Orlando area kan je de huurauto ophalen. Kijk maar op site van de huurmaatschappij waarbij je wil gaan huren. Volgens mij zit er ook een verhuurstation in een van de WDW hotels maar dat weet ik niet zeker.
Succes
1998 Californie en Mexico, 1998 Californie, 1999 New York en Californie, 2000 Atlanta en Florida, 2002 New York, 2003 Florida, 2004 Ca, Ne, Ut, Ar, 2005 Florida, Dec 2005/ Jan 2006 Ar, Ne, Ca, Oct 2006 Zuid Oost Amerika, Sept 2007 Zuid Oost Amerika, Mei 2008 New York/Orlando, Mrt/Apr 2009 Texas, Oct 2009 Florida, Apr/mei 2011 Florida, November 2011 Florida, Juni/Juli 2012 GA, SC en FL, Sept/Okt 2013 FL, Feb/Mrt 2014 FL, Dec 2014/Jan 2015 FL, Aug 2015 FL, Juli 2016 CA en AR, April/mei 2018 FL.
Wij hebben zondag toch ook maar de huurauto geregeld voor onze vakantie in West USA van 9 juli tot 5 augustus. Vorige vakanties in the States hadden we geboekt bij Sunnycars, is elke keer goed bevallen maar de prijs van
de Equinox bij USAreisen is natuurlijk niet te verslaan. Omdat ik op het moment van de vakantie nog 24 ben hebben we dus gekozen voor het Super-Inklusiv-Plus U25 pakket.
We hebben inmiddels het mailtje met de vouchers uit Duitsland gehad, moet er nu nog wat gebeuren of is het "printen en auto ophalen"? Kan me herinneren dat ik ergens had gelezen dat je nog een mailtje terug moet sturen naar USAreisen om te bevestigen dat alles in orde is?
De vouchers even nakijken of alles klopt en reply op het mailtje geven met 'Alles in ordnung' (of iets dergelijks)
Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/
Ik had via USAreise.de aan EQ geboekt via Alamo. Krijg ik daarna allerlei PDF bestandjes terug in een bevestiging met onder andere onderstaande zinnen waar ik niet uitkom..
Vooral wil ik weten of mijn creditcard al is gecharged of dat dit bij aankomst op Orlando Airport gaat gebeuren..
Dus iemand die onderstaande kort en krachtig voor mij kan vertalen, graag!
Bitte überprüfen Sie die verbindlichen Buchungsdaten Die Bestätigung müssen Sie nicht unterschreiben und auch nicht an uns zurücksenden
Die Kosten für die gebuchten Leistungen werden vereinbarungsgemäß – direkt vom Veranstalter – von Ihrem Kreditkartenkonto abgebucht.
[Den Leistungsgutschein (Voucher) drucken Sie bitte aus, lesen aufmerksam die darin enthaltenen Informationen
und legen diesen dann zur Fahrzeugübernahme bei der Vermietstation des jeweiligen Autovermieters als Buchungs-/Bezahlungsnachweis vor
Wir empfehlen Ihnen, das beigefügte Formular mit Ihren persönlichen Angaben zu ergänzen und ebenfalls an der Vermietstation vorzulegen.
Laatst gewijzigd door Michael66; 16-11-08 om 18:24.