Welkom op het Florida Forum!

Dé grootste online community over Florida

•  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!

Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!

Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.

Pagina 21 van de 100 EersteEerste ... 1119202122233171 ... LaatsteLaatste
Resultaten 201 tot 210 van de 999

Onderwerp: Autohuur: Alamo (1)

1. Top | #201
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004

Standaard Re: Alamo Auto drop off in andere staat

Dit staat er overigens bij FTI (waar USAReisen hun auto's boekt):

EINWEGMIETEN:
    Erlaubt mit allen angebotenen Kategorien. Mit Kat. LM, DM und FW nur auf Anfrage möglich. Einwegmieten von/nach Alaska nicht erlaubt. Gebührenfrei innerhalb Floridas, Kaliforniens und innerhalb 1 Insel auf Hawaii sowie zwischen Kalifornien und Nevada bzw. zwischen Kalifornien und Arizona. Für alle anderen gilt: Entfernung zwischen Stationen Einweggebühr
    0 - 200 Meilen USD 99
    201 - 500 Meilen USD 150
    501 - 1000 Meilen USD 300
    über 1000 Meilen USD 500

(daar heb je je $99)
    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/

2. Top | #202
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Dec 2007

En de kleinere auto's zoals economy mogen ook niet ergens anders ingeleverd worden (mocht je zo'n kleine willen huren).

Monique

3. Top | #203
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Feb 2008

Ik haal ook mn auto op in Florida (Tampa) en lever hem in Georgia (Atlanta) af, dus one-way. Ik heb zojuist gebelde met USAREISEN.
    Usareisen (FTI) heeft een speciale deal gesloten met Alamo. Er zijn GEEN extra kosten aan verbonden als je bij hen boekt.

Boek je je auto rechtstreeks bij Alamo, ben je 150 euries kwijt aan OneWay fees. Dit laatste heb ik gechecked door Alamo Nederland te bellen.

Mooie deal hebben ze daar in Duitsland( bij FTI) afgesloten met Alamo USA!!!!
    Laatst gewijzigd door Geert76; 28-02-08 om 17:22.

4. Top | #204
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Dec 2006

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door corrus Bekijk Berichten
    Het jammere is alleen dat ALAMO dit wél rekent ($100,-) ter plaatse adrekenen bij het retourbrengen.
    FTI en USAREISEN zijn slechts "brokers" niet de autoverhuurders.
    Heb je dit zelf meegemaakt of gewoon gehoord, want op de site van USAreizen staat toch echt dat het niks kost.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door corrus Bekijk Berichten
    Als je dit wil doen, moet je het goed doen...
    Auto ophalen in Atlanta en weer terugbrengen in Atlanta... alleen jammer dat je er dan wél 2 á 3 dagen van je verblijf in Orlano af gaan... :mrgreen:

Op deze manier heb je ook geen last van "One Way" fees...
    Ik wil het ook goed doen, maar wel op de goedkoopste manier!

Alleen snap ik even niet waarom ik de auto dan in Atlanta zou moeten nemen en dan op en neer rijden. Dan is de one-way toch veel beter!

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Njit Bekijk Berichten
    Lijkt me erg raar dat als er staat 'geen drop-off fee' dat Alamo dit toch gaat rekenen. Anders zou ik ook achteraf nog een tank benzine kunnen gaan betalen terwijl ik een Gold pakket heb.
    Zie hier en dan onderaan: http://www.usareisen.de/mietwagen/alamo/index_so.htm

Maar waag er anders even een mailtje aan zou ik zeggen...
    Ga ik nu ook maar doen, wilde alleen weten of hier misschien iemand al ervaring mee had, schijnbaar nog niet, dus mail ik ze maar. en zal eens kijken of ik Alamo in USa ook even bel

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Geert76 Bekijk Berichten
    Ik haal ook mn auto op in Florida (Tampa) en lever hem in Georgia (Atlanta) af, dus one-way. Ik heb zojuist gebelde met USAREISEN.
    Usareisen (FTI) heeft een speciale deal gesloten met Alamo. Er zijn GEEN extra kosten aan verbonden als je bij hen boekt.

Boek je je auto rechtstreeks bij Alamo, ben je 150 euries kwijt aan OneWay fees. Dit laatste heb ik gechecked door Alamo Nederland te bellen.

Mooie deal hebben ze daar in Duitsland( bij FTI) afgesloten met Alamo USA!!!!
    Dank je voor die info!
    Laatst gewijzigd door Mickey99; 28-02-08 om 18:53. Reden: samengevoegd

5. Top | #205
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Apr 2007

Standaard Opwaarderen huurwagen alamo

Hallo,

Heeft iemand soms ervaring met het opwaarderen van een huurwagen bij Alamo?
    We hebben bij AE een standaard economy wagen geboekt maar zouden eventueel ter plaatse graag nog opwaarderen naar een SUV. Is dit nog mogelijk? Worden er veel extra kosten aangerekend?
    Is er veel keuze binnen de SUV-klasse?

Groetjes Liesken

6. Top | #206
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004

Standaard Re: opwaarderen huurwagen alamo

Upgrades worden bijna standaard aangeboden.
    Reken thuis alvast uit wat het prijsverschil is tussen jullie auto en de auto die je eigenlijk zou willen. Dan sta je wat sterker in je schoenen ter plaatse.

7. Top | #207
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Apr 2007

Is er een verschil qua prijs tussen opwaarderen via AE (weet niet of dat nog kan aangezien we binnen 2 weken vertrekken) of opwaarderen ter plaatse?

8. Top | #208
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004

Het scheelt je vooral vermoeiend onderhandelen.. Na een lange vlucht ben je daar niet echt goed meer in waardoor het lastig is om er echt een goede deal uit te slepen.

9. Top | #209
    Florida Fanaat PENPE's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2005

Hoi allemaal,

Mijn ervaring met het aanbieden vd upgrades door het ALAMO personeel is, dat je voor ongeveer $5 - $10 per dag kunt upgraden. Dit komt redelijk overeen met de verschillen in prijsklassen op de tarievenlijsten van onze nederlandse aanbieders.

Groetjes,
    Pieter

:razz: maar een 'free upgrade' sla ik niet af...
    At the moment busy planning our 2nd USA/Florida-trip for this year

10. Top | #210
    Florida Superfanaat corrus's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2006
    Lelystad, Nederland en Winter Garden, Florida, USA

Ter plaatse van Ecomomy naar SUV is toch wel een beetje duurder dan $5 - $10 hoor...
    Gewoon hier upgraden, niet daar...
    Laatst gewijzigd door Michael66; 15-02-09 om 19:01. Reden: full quote eruit
    Welcome to Florida
    Florida: 1979, 1980, 1981, 1982, 1983, 1984, 1985, 1986, 1987, 1988, 1989, 1990, 1991, 1992, 1996, 1998, 1999, 2000, 2001, 2002, 2003, 2004, 2005, 2006, 2007, 2008, 2009, 2010, 2011, 2012, 2013, 2014, 2015, 2016, 2017, 2018, 2019
    Californië: 1993, 1994, 1995, 2012, 2013, 2014, 2015, 2016, 2017, 2018, 2019

Forum Rechten