Dat is snel ;-) gelukkg maar dat de TomTom oplader heeft een lichtje als er spanning op staat, dus die moet ik bij de hand houden dan!
Welkom op het Florida Forum!
Dé grootste online community over Florida
...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!
Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!
p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!
Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.
Moeten we ook nog letten op de versie van de kaart?
Natuurlijk kijken we even na of de SD kaart op de TomTom 720T werkt!
Volgens mij moet je de kaart wel activeren met een code o.i.d.
Link is vernieuwd ;-)
€ 58,99
En Bol is perfect qua service!
edit:Zojuist besteld, over 3-4 dagen binnen:
Kosten kaart: € 58.99
Verzendkosten nederland € 1.95
Totaal € 60,94
Laatst gewijzigd door Michiel; 15-02-08 om 11:21. Reden: SD kaart besteld
Dat is snel ;-) gelukkg maar dat de TomTom oplader heeft een lichtje als er spanning op staat, dus die moet ik bij de hand houden dan!
Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/
@ Michiel: thanks for the tip! :-D
Zag wel ff dat HET grote verschil tussen de SD kaart van bol.com 1 Gb is en van centralpoint.nl een 2 Gb SD-card is! Kun je er wel weer meer op zetten, zoals POI's. Of is 1 Gb genoeg voor de meest voor de hand liggende POI's??
Laatst gewijzigd door Geert76; 15-02-08 om 12:10.
Yep werkt heel goed, en voordeel in de USA is dat je hebm daar gewoon erin kutn laten zitten, niet zoals in Nederland waar je dan gelijk de auto word opgebroken omdat men denk dat de tomtom er ook in zit. Heb de kables en zuignap gewoon laten zitten de gehele 2 weken :-)
Ik had vrijdag de bestelling geplaatst, zaterdag al het kaartje binnen!
(nog niet geprobeerd d0h)
Zou toch gewoon de zuignap los halen. Je zal maar net een gek hebben die wel je auto openbreekt. Resultaten uit het verleden bieden geen garantie voor de toekomst.
Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/