Welkom op het Florida Forum!

Dé grootste online community over Florida

•  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!

Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!

Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.

Pagina 10 van de 100 EersteEerste ... 891011122060 ... LaatsteLaatste
Resultaten 91 tot 100 van de 1000

Onderwerp: Vliegen met United Airlines (1)

1. Top | #91
    Florida Groupie paula's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2006

Standaard Re: United Airlines

Dat was ook het grootste probleem, die dozen van Custums Service, die hadden moeten zien in de computer dat we doorgeboekt waren.
    Verder was ons verteld dat de vertraging door een meganisch probleem kwam, en dat er ook nog eens onweer etc. bijkwam heeft hier niets mee te maken, we hadden sowieso de aansluiting gemist.

Het enige wat we willen zijn de kosten voor de extra hotelovernachting terug.
    En zo'n upgrade spreekt me ook wel aan.:lol: (de planning voor volgend jaar is al bijna klaar, en ja ik vlieg dan gewoon weer met United)
    We hebben het nu maar bij Trudy van AV (jou wel bekend) neergelegd, die hebben denk ik toch andere wegen die ze bewandelen.

gr. Paula

2. Top | #92
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Jan 2007

Een ervaring met United van 1½ week geleden.
    Ons vliegtuig in Miami steeg door een mechanisch probleem 3 uur te laat op waardoor we onze aansluiting naar Amsterdam in Washington mistte. Bij aankomst in Washington doorverwezen naar de verkeerde Customer Service. Deze bleek namelijk alleen voor problemen met binnenlandse vluchten te zijn. Na 1½ uur in de rij bij de verkeerde Customer Service te hebben gewacht mochten we dus een stuk verderop in de hal aansluiten bij de Customer Service voor internationale vluchten. De wachttijd bleek hier 2½ uur en al wachtende zagen we alle mogelijke alternatieve vluchten richting Europa vertrekken! Eindelijk aan de beurt bleek de oorspronkelijke vlucht maar dan een dag later het beste alternatief. Keurig behandeld door United: voucher gekregen voor overnachting in het Hyatt met uitleg hoe daar te komen met de shuttle. Ook voor $ 100,= voedsel vouchers gekregen te besteden binnen 24 uur. Heerlijk geslapen en ontbeten en nog lekker wezen shoppen in een nabij gelegen Mall. Onze koffers die we zo'n 1½ dag eerder in Miami hadden ingecheckt bleken bij aankomst in Amsterdam ook keurig meegereist. Ik ben dus wel te spreken over United!

3. Top | #93
    Florida Groupie paula's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2006

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ta2 Gerrit Bekijk Berichten
    Dankzij bemiddeling van Teo (AV) is ons voor de eerstvolgende vlucht naar de USA een leuke upgrade toegezegd, waar we erg tevreden over zijn \\/
    Toch wel grappig dat ze voor bijna hetzelfde geval met een andere oplossing komen.
    We hebben het probleem aan Trudy (AV) overgedragen en door jou verhaal verwachtte ik ook wel een upgrade, maar we krijgen p.p. (3stuks) een korting van $100 bij ons eerstvolgende vlucht als die binnen een jaar plaats vindt en de vergoeding van de extra hotelovernachting in Chicago.
    Dat binnen het jaar vind ik wel een beetje vreemd maar goed , dat waren we toch wel van plan:-\"

4. Top | #94
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Aug 2007

Standaard Vragen over United Airlines

Volgende week zondag is het zover, we gaan dan eindelijk naar Orlando voor bijna 2 weken! Met dank aan deze forum heb ik vrijwel alles via internet kunnen regelen en ook een heleboel informatie kunnen verzamelen, dus wij zijn er klaar voor! Mijn dank is groot! =D>

Ik heb toch nog even een paar vragen over het vliegreis. Wij vliegen met United Airlines (via Washington) naar Orlando toe. Tickets heb ik geboekt op cheaptickets.nl. Bij de bevestiging heb ik tevens een inlogcode gekregen waarbij ik op checkmytrip.com kan inloggen en van alles over mijn vlucht kan bekijken, onder andere; de zitplaatsen. Voor alle vluchten (behalve de teurgvlucht via Frankfurt) hebben wij al zitplaatsen toegewezen gekregen. Ik ben een groot fan van vliegen dus vind ik het natuurlijk leuk om naast het raam te zitten. Alleen, het vlucht van Ams-Washington zitten wij in het middelste rij. Is er nog een manier om dit te veranderen? Moet ik of:
    - Wachten tot 24 uur voor de vlucht om in te loggen op de site van UA om de plaatsen te wijzigen
    - Op Schiphol bij het inchecken het stoel wijzigen
    - Zo snel mogelijk naar UA bellen om te kijken of hun het stoel kunnen wijzigen

Graag zou ik willen weten wat jullie ervaringen hiermee zijn. De vlucht van Orlando-Washington zitten wij "verplicht" aan het raam sinds het toch een "klein" vliegtuig is. Voor de vlucht van Orlando naar Frankfurt zitten wij gelukkig ook al bij het raam.

Nog een vraag, hebben de vliegtuigen van UA die vanuit hier naar Washington vliegen een Personal Entertainment System aan boord?

5. Top | #95
    Florida Groupie mafo's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2007

Standaard Re: Vragen over United Airlines

Je kan als je de confirmation code van United hebt beter nu alvast je stoelen wijzigen dan ben je zeker. Volgens mij kan je tot 24 uur van te voren je stoelen wijzigen, de laatste 24 uur kan dit niet meer. Als je terug via Frankfurt gaat zit je waarschijnlijk niet in een vliegtuig van United dan heb je zoals ik heb ervaren geen schermpje in je stoel. De intercontinentale vluchten van United hebben bij mij altijd een eigen videoschermpje gehad, geen spelletjes zoals bij Continental overigens.

Voor de laatste vlucht met Lufthansa kan je waarschijnlijk ook je seat assignment niet online aanpassen, dat lukt volgens mij alleen voor de United vluchten. Dus ik zou het maar even proberen en anders even bellen. Op het vliegveld moet je maar net geluk hebben of je nog kan verkast worden.

rugleuning Lufthansa_____________rugleuning United
    Laatst gewijzigd door mafo; 14-10-07 om 10:22.

6. Top | #96
    Regelmatige Bezoeker Boterletter's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2006

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Pietc Bekijk Berichten
    Wij vliegen met United Airlines (via Washington) naar Orlando toe. Tickets heb ik geboekt op cheaptickets.nl. Bij de bevestiging heb ik tevens een inlogcode gekregen waarbij ik op checkmytrip.com kan inloggen en van alles over mijn vlucht kan bekijken, onder andere; de zitplaatsen....
    Wij vliegen in april ook dezelfde route met United, met het verschil dat we niet via Washington maar via Chicago vliegen. Ik heb echter geen inlogcode gekregen (heb geboekt via WTC). Hebben jullie deze code bij boeking gekregen of pas bij het toesturen van de E-tickets?

@Mafo: Wat waren jouw ervaringen met de Duitse douane? Ik neem aan dat controle in Frankfurt zal plaatsvinden (als entrypoint van de EG) en dat er geen controle meer op Schiphol zal paatsvinden (i.v.m. Schengen verdrag).

John
    Florida: 1995, 1996, 1997, 1999, 2003, 2004, 2008, 2011, 2012, 2015, 2016, ​2019
    New-York: 1988, 2000, 2004. California: 2002, 2003. Nevada: ​2018. Indiana: 2009. Colorado: 2002 Texas: 2001, 2003, 2018. Illinois: 1988. Georgia: 1999. Ohio: 1988, 1991

7. Top | #97
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Aug 2007

Net gebeld naar United Airlines, vriendelijke dame aan de lijn gekregen (Engelstalig) maar helaas, alle plaatsen zijn al bezet
    Maar Mafo, goed om te horen dat de vliegtuigen dus wel een Personal Entertainment Systeem hebben, dat scheelt weer wat.

Boterletter: Het is een 6-cijferige code wat wij gekregen hebben bij de boekingsbevestiging bij cheaptickets.nl. Hiermee kan je dan inloggen, i.c.m. jou achternaam. Inloggen doe je op checkmytrip.com

8. Top | #98
    Ingeschreven
    Sep 2007

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Boterletter Bekijk Berichten
    Ik heb echter geen inlogcode gekregen (heb geboekt via WTC). Hebben jullie deze code bij boeking gekregen of pas bij het toesturen van de E-tickets?

@Mafo: Wat waren jouw ervaringen met de Duitse douane? Ik neem aan dat controle in Frankfurt zal plaatsvinden (als entrypoint van de EG) en dat er geen controle meer op Schiphol zal paatsvinden (i.v.m. Schengen verdrag).

John
    Dit voorjaar had ik ook via WTC geboekt en daar krijg je pas laat je E-tickets. Toch kun je redelijk simpel aan je reserveringsnummer komen door een Frequent Flyer pasje aan te vragen. Als je dat nummer heb kan je met United bellen en vragen of ze je vlucht aan je Frequent Flyer nummer kunnen koppelen. Tot nu toe had ik dan voldoende aan alleen mijn naam.

De Duitse douane is zeer prettig, ongeveer hetzelfde als in Nederland. Het grote voordeel is dat je met een klein vliegtuig op Schiphol komt en je ook heel snel je bagage hebt. Verder hoef je inderdaad ook niet meer door de Douane in Nederland.

Snap overigens niet waarom er zo veel verschil moet zitten tussen het krijgen van je ticketgegevens. Dit jaar was wel het snelst voor het eerst met E-bookers en ik had binnen een paar dagen zowel mijn vlieg als autovouchers.

9. Top | #99
    Regelmatige Bezoeker Boterletter's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2006

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door mafo Bekijk Berichten
    Dit voorjaar had ik ook via WTC geboekt en daar krijg je pas laat je E-tickets. Toch kun je redelijk simpel aan je reserveringsnummer komen door een Frequent Flyer pasje aan te vragen. Als je dat nummer heb kan je met United bellen en vragen of ze je vlucht aan je Frequent Flyer nummer kunnen koppelen. Tot nu toe had ik dan voldoende aan alleen mijn naam.
    Goeie tip, heb ik vanmiddag gedaan en dat was binnen 5 minuten gepiept. Viel me op dat er nog maar 11 plaatsen waren waar ik uit kan kiezen. Weet niet wat voor plek ik nu heb dus dat kan wel eens een verkeerde keus gaan worden. Kun je je seat nadat je het hebt gewijzigd nog eens veranderen? Dan zal ik voor de rest van de fam. ook maar een Frequent Flyer aanvragen...
    Florida: 1995, 1996, 1997, 1999, 2003, 2004, 2008, 2011, 2012, 2015, 2016, ​2019
    New-York: 1988, 2000, 2004. California: 2002, 2003. Nevada: ​2018. Indiana: 2009. Colorado: 2002 Texas: 2001, 2003, 2018. Illinois: 1988. Georgia: 1999. Ohio: 1988, 1991

10. Top | #100
    Ingeschreven
    Sep 2007

Je kan je plaatsen onbeperkt wijzigen tot 24 of 48 uur voor vertrek zolang er vrije plaatsen zijn. Hier kan je kijken welke stoelen goed zijn en welke nadelen hebben, als je met je muis over een stoel gaat dan komt er een venster die de bijzonderheden van die plek aangeeft. Ik kon afgelopen voorjaar van het begin af aan geen stoelen wisselen bij United. Je kan natuurlijk altijd bij het inchecken om specifieke plaatsen vragen vooral als je vroeg bij de incheck balie bent heb je kans dat ze het dan nog kunnen aanpassen.

In december ga ik met USairways en daar kon ik nog genoeg keuze maken, helaas waren de beste plaatsen al wel bezet .

Wat ik me overigens wel afvraag is of je normaal gesproken een controle op Schiphol kan krijgen voor aan te geven goederen. Dit omdat in Duitsland de koffers automatisch worden overgeladen in het andere vliegtuig en je dus niet gevraagd wordt of je iets aan te geven hebt. In mijn geval was deze controle op Schiphol onbemand maar dit heb ik ook al eens op andere vluchten meegemaakt.

Iemand enig idee hoe dit zit ?
    Laatst gewijzigd door mafo; 14-10-07 om 21:16.

Forum Rechten