Welkom op het Florida Forum!

Dé grootste online community over Florida

•  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!

Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!

Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.

Pagina 9 van de 100 EersteEerste ... 78910111959 ... LaatsteLaatste
Resultaten 81 tot 90 van de 1000

Onderwerp: Vliegen met United Airlines (1)

1. Top | #81
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Jun 2005

Standaard Re: Economy Plus Access

17A en B zijn inderdaad ook prima plaatsen. Voordeel van deze stoelen is dat je je voeten tegen de afscheidingswand kunt zetten. 21 H en J bieden echter veel meer beenruimte. Tevens kun je je bagage onder de stoel voor je schuiven. Het is maar net waar je de voorkeur aan geeft.
    Laatst gewijzigd door Michael66; 10-02-09 om 10:09. Reden: full quote eruit

2. Top | #82
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Jun 2005

Standaard Re: Economy Plus Access

De eerder genoemde stoelnummers zijn van de Boeing 777 waarmee United de lijndienst Amsterdam-Washington (eindbestemming Los Angeles) uitvoert. Voor de vlucht van United naar Chicago is rij 15 de rij direct na de afscheidingswand. Hier zijn dus 15 A en B, of 15 F en G de stoelen met wat extra beenruimte. Je kunt de stoelen zelf vastleggen als je een Mileage Plus member bent. Hierbij geldt wel dat je status bepaalt hoeveel stoelen voor jou beschikbaar zijn. Een andere optie is om te bellen met United 020-201 3708. United geeft echter maar 30% van de stoel vooraf uit. De rest wordt pas op de dag van vertrek toegewezen.
    Laatst gewijzigd door Michael66; 10-02-09 om 10:09. Reden: full quote eruit

3. Top | #83
    Vaste Bezoeker Albert38's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2007

Standaard United Airlines

Hebben een offerte van usafunvacations liggen waar ik zeer tevreden over ben. Toch heb ik een vraag die ik via het forum wil stellen.

-Bij vertraging van een vlucht vanaf Schiphol heb je minder tijd om over te stappen. Hoe lost United dat dan op?, als het ernaar uit ziet dat je de binnenlandse vlucht naar Orlando zal missen? Moet je dan wachten op een andere vlucht?.

Was het afgelopen jaar tevreden over Martinair en daar hoefde je niet over te stappen.

Graag jullie reacties.
    13 juli t/m 27 juli 2007, Orlando Florida
    27 juni t/m 11 juli 2008, Orlando Florida
    09 juli t/m 23 juli 2017, Orlando Florida
    09 mei t/m 18 mei 2023, Orlando Florida

4. Top | #84
    Stamgast
    Ingeschreven
    Sep 2005

Standaard Re: United Airlines

Wij hebben dit jaar met United gevlogen en alles ging goed. Alleen van Washington naar orlando met Ted hadden we wat vertraging doordat er benzine uit de tank moest. Maar als je nu even kunt aangeven wat je vliegtijden en de periode want dat kan veel uitmaken, wij hadden 1.5 uur en waren na 30 min door de duane en hebben nog rustig kunnen eten (juni 2007).

5. Top | #85
    Florida Groupie Marjol's Avatar
    Ingeschreven
    Nov 2006

Als je door hun schuld te laat bent, boeken ze je volgens mij automatisch in op een volgende vlucht. Wij hadden in 2006 iets meer dan 2 uur om over te stappen, maar waren binnen een half uur al bij de juiste gate.

Volgend jaar vliegen we weer met United en nu hebben we iets minder dan twee uur overstaptijd, maar ik maak me daar geen zorgen (meer) om.

6. Top | #86
    Vaste Bezoeker Albert38's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2007

Nog een vraagje erbij : hoe gaat het met de koffers?

Worden die dan automatisch in het andere vliegtuig geladen?
    13 juli t/m 27 juli 2007, Orlando Florida
    27 juni t/m 11 juli 2008, Orlando Florida
    09 juli t/m 23 juli 2017, Orlando Florida
    09 mei t/m 18 mei 2023, Orlando Florida

7. Top | #87
    Stamgast
    Ingeschreven
    Sep 2005

Nee je haalt ze zelf van de band af, loopt dan naar de volgende controle (50 meter ofzo) en levert dan je koffer weer in. Als voordeel dat je de aangkochte spullen op Schiphol (gesealed en wel) in je koffer kan doen. Vervolgend zet je ze op de band en kun je richting de gates lopen.

Maar he wat zijn je vliegtijden en periode die kunnen nog weleens het verschil maken op drukte.

8. Top | #88
    Stamgast
    Ingeschreven
    May 2007

Wij zijn gisteren teruggekomen met United, op de heen reis waren we zo door de douane heen en onze koffers opgehaald en naar de gate gelopen. Toen mochten we nog 5 uur wachten op onze volgende vlucht. De terugreis waren we vroeg zodat we met een vlucht eerder konden dan gepland, deze had wel een uur vertraging maar we waren lekker op tijd voor de terugvlucht naar Nederland. Onze eigenlijke vlucht vertrok pas om kwart voor 3 inplaats van half 2 dan was het dus krap geweest. Maar dan hoef je je koffers niet op te halen en niet door de douane dus dan ben je binnen 10 minuten bij je gate. Ik moet zeggen dat ze dit netjes regelen als ze zien dat de vlucht vertraging heeft, dat ze je dan een vlucht eerder inboeken zodat je toch op tijd bent.

9. Top | #89
    Stamgast deh78's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2006

Ik heb ook wel eens hard moeten lopen,ik had nog maar 5 min. Dit kwam doordat het vliegtuig Miami-Washington vertraging had ik zou dus mijn vlucht Washington-Amsterdam niet meer halen.In Miami ben ik naar de balie gegaan en kreeg al een andere vlucht aangeboden.
    Gelukkig kwamen we in Washington aa en had ik nog 5 min. toen is het vliegtuig iets langer blijven staan om ook alle koffers mee te nemen.
    Dus alles goed gelopen.

Dennis

10. Top | #90
    Moderator Ta2 Gerrit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door paula Bekijk Berichten
    Het kan ook allemaal anders](*,) Zie de laatste 2 dagen van onze web-log.
    We zijn al een paar weken bezig met een ja/nee spelletje met United en dat is nog lang niet ten einde.
    gr. Paula
    Wij hebben nagenoeg hetzelfde meegemaak als jullie, maar dan week later, ook vanaf LV via Chicago naar A'dam ( zie http://sd4onlasvegastour.web-log.nl ) en daarop een klacht ingedient.
    Niet voor de weersomstandigheden en de noodzaak van hotel en transport, want dat is inderdaad overmacht en daar haal je niets van.
    Maar wel over de constante miscommunicatie en informatie over de vervolgvlucht, zodat we bijna nog een dag extra moesten blijven.
    Dankzij bemiddeling van Teo (AV) is ons voor de eerstvolgende vlucht naar de USA een leuke upgrade toegezegd, waar we erg tevreden over zijn \\/
    Been There, Done That, Will Probably Do It Again.......Many Times...... Reisverslagen:DILLIGAF

AAA Member (All America Addicted) Mission Completed ! All 50 States Visited

Forum Rechten