Een ervaring met United van 1½ week geleden.
Ons vliegtuig in Miami steeg door een mechanisch probleem 3 uur te laat op waardoor we onze aansluiting naar Amsterdam in Washington mistte. Bij aankomst in Washington doorverwezen naar de verkeerde Customer Service. Deze bleek namelijk alleen voor problemen met binnenlandse vluchten te zijn. Na 1½ uur in de rij bij de verkeerde Customer Service te hebben gewacht mochten we dus een stuk verderop in de hal aansluiten bij de Customer Service voor internationale vluchten. De wachttijd bleek hier 2½ uur en al wachtende zagen we alle mogelijke alternatieve vluchten richting Europa vertrekken! Eindelijk aan de beurt bleek de oorspronkelijke vlucht maar dan een dag later het beste alternatief. Keurig behandeld door United: voucher gekregen voor overnachting in het Hyatt met uitleg hoe daar te komen met de shuttle. Ook voor $ 100,= voedsel vouchers gekregen te besteden binnen 24 uur. Heerlijk geslapen en ontbeten en nog lekker wezen shoppen in een nabij gelegen Mall. Onze koffers die we zo'n 1½ dag eerder in Miami hadden ingecheckt bleken bij aankomst in Amsterdam ook keurig meegereist. Ik ben dus wel te spreken over United!