Welkom op het Florida Forum!

Dé grootste online community over Florida

•  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!

Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!

Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.

Pagina 27 van de 82 EersteEerste ... 1725262728293777 ... LaatsteLaatste
Resultaten 261 tot 270 van de 818

Onderwerp: Eerste keer Orlando: Vragen en Tips!

1. Top | #261
    Newbie
    Ingeschreven
    Sep 2007

Standaard Nog enkele vraagjes

Hallo allemaal nog 5 nachtjes en dan vertrekken we naar orlando.
    Ik heb nog enkele vraagjes.
    Weet iemand in welke mall er vooral sportartikelen worden verkocht?
    Zijn de malls op zondag ook open?
    We willen 3 dagen shoppen:
    1 dag voor de mannen
    1 dag gaan de vrouwen shoppen voor de kids
    en 1 dag gaan de vrouwen shoppen voor zichzelf.
    Kunnen julle misschien aangeven welke malls het beste is qua menswear, kidswear of womenswear.
    Is er ook ergens een flea market.
    enkele jaren geleden waren we naar een flea market in fort lauderdale waar ze onder ander ook hele goedkope maar vooral leuke prinsessen jurken verkochten.
    hebben ze dat ook ergens in orlando?

2. Top | #262
    Moderator Michael66's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2004

Standaard Re: nog enkele vraagjes

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Immi Bekijk Berichten
    Weet iemand in welke mall er vooral sportartikelen worden verkocht?
    Zoek je iets specialls? In The Loop (aan de John Young Parkway) zit een Sports Authority die erg goed gesorteerd is.

In de bekende outlet-malls zitten de gebruikelijke Nike-, Reebok-, Adidas- en Puma-outlets. Daar kun je dus goed terecht voor je algemene inkoopjes van het betrffende merk.
    Bekende outlets:
    • Pr1me Outlets
    • Premium Outlets
    • Lake Buena Vista Outlets
    Zijn de malls op zondag ook open?
    Ja. Tot iets minder laat, maar ze zijn wel open.

We willen 3 dagen shoppen:
    1 dag voor de mannen
    1 dag gaan de vrouwen shoppen voor de kids
    en 1 dag gaan de vrouwen shoppen voor zichzelf.
    Kunnen julle misschien aangeven welke malls het beste is qua menswear, kidswear of womenswear.
    Afhankelijk van wat je zoekt. De Florida-mall en de Mall at Milennia zijn wat luxer met de "grote" merken (met bijbehorende prijzen), de outlets zijn voor de meer dagelijkse kleding goed. Voor (kleinere) kids-kleding gaan wij altijd naar Osh-Kosh, die zit in de LBV-outlets.

Ik zou trouwens niet zo je tijd indelen, maar gewoon een (outle-) mall opzoeken en dan zie je wel wat je tegenkomt. Niets is specifiek voor mannen vrouwen of kids. Ach, je zult het wel zien!

Is er ook ergens een flea market.
    Ja, die zijn er, een drietal grote in Kissimmee en verder nog een aantal. Afhankelijk van waar je zit kun je ter plaatse het beste eventjes in de diverse coupon-boekjes kijken welke het gunstigste ligt voor jullie.
    Laatst gewijzigd door Michael66; 07-10-07 om 15:18.

Florida '98, '00, '02, '03, '04, '05, '06, '07, '08², '09, '11, '12, '13, '14, 15²

3. Top | #263
    Newbie
    Ingeschreven
    Sep 2007

Thanks Michael66

We gaan met 2 gezinnen en de mannen willen absoluut niet samen met de vrouwen shoppen ( vinden ze te vermoeiend) dus gaan ze met elkaar.
    1 is op zoek naar basketbal kleding maar oof swaters en trainingsbroeken.
    Mijn kids ( 2 meisjes vinden trainingspakken ook heerlijk om thuis te dragen)

Heb je ook de namen of adressen van de fleamarkets.
    We kennen ons adres nog niet.
    We zitten in een huis via AE.

4. Top | #264
    Florida Fanaat Eric's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2005

De Fleamarkets zitten volgens mij langs de 192. Ik vind het persoonlijk niet zoveel.
    Je kunt veel beter naar de outletcentres gaan, bv. de basketball kleding die je noemt vind je in ruime overvloed in de reusachtige Nike Outlet Store.
    Maar ik snap eigenlijk ook jullie indeling niet: Je gaat toch met zijn allen naar bv. het Outletcenter of de FloridaMall, en dan splits je gewoon op, en spreek je op een vaste tijd af bij de foodcourt of zo? Of je SMS't elkaar even.
    Eric

5. Top | #265
    Florida Fanaat Mickey99's Avatar
    Ingeschreven
    Aug 2006

Mocht je op zondag naar de Florida Mall gaan moet je er rekening mee houden dat die op zondag later open gaat. Ik dacht pas om 11.00 uur.

Edit, net even gekeken en hij gaat op zondag pas om 12.00 uur open
    Florida:1995/1996/1997/1998/1999/2000/2002/2003/2 x 2004/2 x 2006/2 x 2007/2008/2011/2012/2013/2014/2015/2016
    New York: 2006 / 2007 / 2009 /2015 Zuidwesten: 2008 / 2009 / 2013 /2016. Noordwesten: 2013
    Noordoosten: 2009. Mid- en zuidwesten: 2010. Zuidoosten: 2011. Alaska: 2014

6. Top | #266
    Moderator Ta2 Gerrit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004

De Flea Markets heten allemaal........Flea Market en de grote 3 zitten bij Mile Markers 15, 10 en 9. Als je precies wil weten wie en wat er allemaal aan de US192 zitten moet je hier klikken. Een schat aan informatie.

In de Florida Mall zit een hele grote winkel puur gericht op basketbal, ben alleen even de naam kwijt. Hier vindt je wat meer.
    Been There, Done That, Will Probably Do It Again.......Many Times...... Reisverslagen:DILLIGAF

AAA Member (All America Addicted) Mission Completed ! All 50 States Visited

7. Top | #267
    Florida Groupie mafo's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2007

Als je voordelige sportkleding zoekt zou je kunnen kijken bij Steve & Barry's.
    Die zijn echt heel voordelig en hebben heel veel keus in allerlei soorten sportkleding, bedrukte t-shirts enz. In Orlando kan je ze vinden in de Festival Bay Mall.

8. Top | #268

Hoi S&B is een hele goede winkel voor casual kleding en niet in Nederland verkrijgbaar , ik moest afgelopen Sept speciaal voor mijn zoon daar shoppen echt geen straf ... psst ik snap de indeling wel hahahhahaaa

Heerlijk shoppen daar in de states er zit ook een outlet van Tommy hilfiger en Skechers, daar hebben mijn dochtertje en ik een soort crocs gekocht alleen dan in een ballerina uitvoering .. zitten super en je kan er echt de hele dag op wandelen door de parken ..de winkel zit tegenover de Nike outlet in de Pr1me

Op de dag dat jullie daar gaan winkelen zou ik zeker even oversteken naar de Ross , en lekker rondneuzen tussen de zeer goedkope shirts enz..van alle bekende merken..

Heel veel plezier groetjes Danielle
    Laatst gewijzigd door Michael66; 13-03-09 om 05:45. Reden: full quote eruit

9. Top | #269
    Newbie
    Ingeschreven
    Sep 2007

Hartelijk bedankt voor alle info:
    En ja een rara indeling maar de mannen vinden het voor hun en de kids vermoeiend hoe wij shoppen.
    We zijn 6 hele dagen in orlando waarvan 3 dagen in parken. Dus 3 dagen op te shoppen..maar we hebben ook een huis met zwembad en ik weet zeker dat de mannen dan liever enkele dagen samen met de kids in het huis bliven om te zwemmen..
    We hopen dat het ondanks de korte tijd en het vol programma toch heel leuk wordt.
    Dus de mannen dan zeker niet vermoeien met shoppen.
    Wij ( de vrouwen) vinden shoppen echt helemaal heerlijk dus gaan wij 2 dagen en de mannen 1 dag.

ik heb alles opgeschreven en bekeken geweldig..
    ik heb nu al heel veel zin ...nog 3 nachten....

10. Top | #270
    Newbie
    Ingeschreven
    Jul 2007

Wij bezochten de Premium Outlet die niet zover van Seaworld is gelegen.

Zelfs een shopbarbaar als mezelf gaat met 250 dollar aan nieuwe kledij naar huis.

De prijzen zijn echt gek, een trui van Ralph Lauren voor 39 dollar, schoenen van Adidas 27 dollar,...#-o

Absoluut de moeite om er eens in rond te dolen, temeer omdat deze bijvoorbeeld tot 11PM open was.=D>

Forum Rechten