Welkom op het Florida Forum!

Dé grootste online community over Florida

•  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!

Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!

Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.

Pagina 26 van de 82 EersteEerste ... 1624252627283676 ... LaatsteLaatste
Resultaten 251 tot 260 van de 818

Onderwerp: Eerste keer Orlando: Vragen en Tips!

1. Top | #251
    Florida Fanaat pascalbrouwers's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2006

Standaard Re: Advies - Tips ???

Ga er maar vanuit dat de meeste mensen die naar Orlando gaan, bijna allemaal hierheen komen voor Disney. Neemt niet weg dat de andere parken ook heel leuk zijn. Het is moeilijk om te adviseren. Egaal welk park het is, mij kun je overal loslaten \\/
    Maar voor de eerste keer zou ik zeker 3 dagen Disney 1 dag Seaworld en 1 dag universal doen. Zo ben je toch overal geweest, en heb je tijd over om te shoppen en te zwemmen.

Ben je niet zo'n parken liefhebber, zou ik toch gaan ( je moet erbij zijn geweest). Doe dan minimaal 2 dagen disney en 1 dag Seaworld.

Wat betreft zee: Daytona = +/- 1:15 uur rijden Clearwaterbeach +/-2:15 uur rijden. Is beide goed te doen. Ik kan ze beide aanbevelen. Daytona = vooral leuk omdat je met de auto op het strand kunt. Clearwater metname voor het warmere water, breed strand, leuke pier.

http://www.airboatrentals.com/ dit moet je beslist doen, lijkt mij ontzettend gaaf. Lees eens het verhaal van A3, hij heeft dit gedaan. Ieder geval de volgende keer dat ik daar ben staat dit op het programma.....

Pascal
    Laatst gewijzigd door Michael66; 11-04-09 om 17:50.
    1998 New York 2 X.
    1999 Californie en Vegas.
    2000 New York 2010 New York
    1997, 1998, 2006 , 2007 , 2008

2. Top | #252

Dag Pascal,

Wederom dank. 5 dagen park is ons echt te veel, denk ik. het worden er maximaal 4 of 3, zat zelf te denken aan maandag , woensdag en vrijdag parkdag, de dinsdag en donderdag iets anders. Evt de zaterdag ook nog als het goed bevalt een park bezoeken. Shoppen kan in de avond , of ?

Zag ook ergens een topic over guns, het schieten met geweren, leek me ook wel iets. Ben meer een doe mens, dan een kijk mens, snap ie !!

Kreegt het advies van Eric om te zoeken in de andere topics, maar veel van deze zijn ook weer weat verouderd, daarom had ik zelf dit gestart.

Olaf
    Laatst gewijzigd door Michael66; 11-04-09 om 17:51.

3. Top | #253
    Florida Fanaat Eric's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2005

Schieten kan bij Riegs gunshop in Orlando, leuk om een keer te doen.
    Uiteraard kun je 's avonds shoppen, de meeste winkels in de Malls zijn tot 8 of 9 uur open, maar als je naar Target of WalMart gaat, kun je vaak 24/7 terecht.

Verkijk je niet op de parken, ze zijn gigagroot, en allemaal totaal verschillend.

Eric
    Laatst gewijzigd door Michael66; 12-03-09 om 05:19.

4. Top | #254
    Florida Fanaat pascalbrouwers's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2006

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door carmichaels Bekijk Berichten
    Dag Pascal,

Wederom dank.

5 dagen park is ons echt te veel, denk ik. had al zo'n vermoeden :-\"
    het worden er maximaal 4 of 3, zat zelf te denken aan maandag , woensdag en vrijdag parkdag, de dinsdag en donderdag iets anders.
    Evt de zaterdag ook nog als het goed bevalt een park bezoeken.
    Shoppen kan in de avond , of ? Ga je naar Floridamall, heb je denk ik toch iets langer nodig dan een paar uurtjes. Wil je het sávonds doen, ga dan niet te laat.

Oh ja vergeet zeker niet naar een Wallmart te gaan. Bij de meeste forummers is dit favo..........

Zag ook ergens een topic over guns, het schieten met geweren, leek me ook wel iets.
    Ben meer een doe mens, dan een kijk mens, snap ie !!

Kreegt het advies van Eric om te zoeken in de andere topics, maar veel van deze zijn ook weer weat verouderd, daarom had ik zelf dit gestart.

Ik zou toch de zoekfunctie gebruiken, denk dat Eric daar wel gelijk in heeft.
    Tik gewoon een woord in en gegarandeerd dat je wel iets kunt vinden.

Thx again.

Olaf
    Groet,
    Pascal
    1998 New York 2 X.
    1999 Californie en Vegas.
    2000 New York 2010 New York
    1997, 1998, 2006 , 2007 , 2008

5. Top | #255
    Vaste Bezoeker xl1067's Avatar
    Ingeschreven
    Nov 2006

Je geeft aan dat je niet al te veel parken wil bezoeken. We can shake hands! Wij vinden de parken (zijn alleen in Disney parken geweest) echt erg leuk om te bezoeken maar zijn niet van die fanatiekelingen zoals sommigen op het forum. Onze ervaring op het gebied van parken is dus niet heel groot, maar reageer toch maar aangezien wij niet superfanaten zijn die speciaal voor de parken komen en jij ook niet zo te horen.

Wij zijn tot nu toe in Magic Kingdom, Animal Kingdom en Epcot geweest. Afgelopen zomer drie weken in Orlando geweest, en maar twee dagen een park bezocht. Qua advies ligt het eraan of je jonge kinderen hebt of niet, of je echt een achtbaanfanaat bent of houdt van bijzondere en mooie theming, enzovoorts. Onze favoriet is Epcot, maar wij zijn dan ook 23, 26 en 60 jaar. :-) Hier zijn een aantal supergave attracties maar het is er vooral heel mooi en leuk om rond te wandelen. Je leest weleens op fora dat kleine kinderen het wat boring vinden voor een hele dag, wat ik me ook wel kan voorstellen. Magic Kingdom is vergelijkbaar met Disneyland Paris, dit park is zeker aan te raden voor de ultieme Disney sfeer. Zeker als je jongere kinderen hebt want er zijn hier veel leuke attracties voor kinderen. Animal Kingdom is ontzettend mooi gemaakt, zeker een aantal leuke attracties maar bij ons van de bezochte drie het minst favo.

6. Top | #256
    Florida Groupie bono's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2005

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door xl1067 Bekijk Berichten
    Je geeft aan dat je niet al te veel parken wil bezoeken. We can shake hands! Wij vinden de parken (zijn alleen in Disney parken geweest) echt erg leuk om te bezoeken maar zijn niet van die fanatiekelingen zoals sommigen op het forum. Onze ervaring op het gebied van parken is dus niet heel groot, maar reageer toch maar aangezien wij niet superfanaten zijn die speciaal voor de parken komen en jij ook niet zo te horen. Hoi, wat doen jullie dan allemaal in 3 weken als je bijna niet naar de Disney parken gaan................
    shoppen en zo dat snap ik wel maar waar ga je dan allemaal heen?
    Of wat doe je dan allemaal op een dag?

Bedankt alvast voor je reactie...........

gr. Monique
    2006 miami,key-west,the everglades,naples,maimi.
    2007 orlando, st augustine, daytona beach, fort lauderdale, clearwater beach.
    2008 Oregon en Washington met alle NP's. En het was super gaaf!!

7. Top | #257
    Stamgast
    Ingeschreven
    Jul 2007

Ik moet ook toegeven dat wij ook al ettelijke jaren naar Florida gaan en ook alleen in de eerste 3 jaar de parken gedaan hebben en ze nu ook niet meer doen. Bij ons is het toch voornamelijk familiebezoek, shoppen, zee en strand, bioscoopje, indien mogelijk een ijshockey of American Football game en nu de laatste tijd cruisen.

Kennelijk heeft toch een ieder zijn eigen ding en kan je ook zonder de parken je tijd goed doorbrengen daar..

Tickets, villa, ..... check! Nu nog de auto en kaartjes

8. Top | #258
    Florida Groupie A3's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door xl1067 Bekijk Berichten
    Je geeft aan dat je niet al te veel parken wil bezoeken. We can shake hands! Wij vinden de parken (zijn alleen in Disney parken geweest) echt erg leuk om te bezoeken maar zijn niet van die fanatiekelingen zoals sommigen op het forum.
    En wij denken er precies zo over. Volgend jaar gaan we voor - ik geloof - de 9e keer, en dan bezoeken we maximaal 1 park. Daarnaast doen we heel veel andere leuke dingen. Enkele tips:

* kissimmee rodeo (elke vrijdagavond)
    * Kelly Park (heerlijk rusten, zwemmen, snorkelen en genieten van de flora en fauna)
    * Reptile World Serpentarium in St. Cloud (met demonstraties gifslangen 'melken')

MVG

A3
    Lees: http://www.floridaforum.nl/showthrea...-baco%92s-2013

States Visited: All! Muv Alaska & Hawai............

9. Top | #259
    Florida Groupie mafo's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2007

Als je in Orlando iets actiever bezig wil zijn maar niet de hele dag in een park wil rondhangen zijn deze twee attracties misschien iets voor je.

1) Skycoaster in Old Town Kissimmee (ongeveer 100 meter hoog). Filmpje hier
    2) Skyventure, windtunnel waar je indoor kan "parachute" springen op International drive.

In beide "straten" waar deze attracties staan zijn ook genoeg andere dingen te doen eten, drinken, shoppen en "spelen" er is genoeg. Ben zelf overigens te scheiterig geweest om een van bovengenoemde attracties te proberen

10. Top | #260
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004

We hebben in 2004 de Skycoaster 2x gedaan met z'n tweetjes. Erg leuk (en ook erg spannend de eerste keer). Het is echt hoog!

Wat ook erg leuk is om te zien (we hebben hem nog nooit gedaan) is de G-Force:

Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/

Forum Rechten