Heb vandaag de TomTom One XL Benelux gekocht. Nu kan ik op e-bay het SD kaartje van de VS kopen voor $ 75.-. Zou dat ook werken bij mijn (in NL gekochte) TT???
Welkom op het Florida Forum!
Dé grootste online community over Florida
...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!
Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!
p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!
Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.
Oke Calaypso,
Ik zal eens zoeken en kijken of dat me dat gaat lukken en zo maar goed dat zien we wel als ik hem heb gevonden.
Maar in iedergeval raken wij de weg niet kwijt in het grote Orlando en omstreken :grin:
Gr. Monique
2006 miami,key-west,the everglades,naples,maimi.
2007 orlando, st augustine, daytona beach, fort lauderdale, clearwater beach.
2008 Oregon en Washington met alle NP's. En het was super gaaf!!
Zou ermee uitkijken. Je moet je kaartje activeren. Dus je moet wel zeker weten dat dat nog niet gebeurd is. Anders kun je er niks mee...
Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/
Hi Corry,
Ik heb er een besteld via tomtom site.
Ik heb er 109.90 voor betaald in euro's dan wel!
Ik verwacht hem elk moment binnen.
Gr. Monique
2006 miami,key-west,the everglades,naples,maimi.
2007 orlando, st augustine, daytona beach, fort lauderdale, clearwater beach.
2008 Oregon en Washington met alle NP's. En het was super gaaf!!
Laatst gewijzigd door Njit; 17-08-07 om 20:22.
Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/
Het kaartje is hier hetzelfde als daar, dat is geen probleem.
Wel een probleem is, dat je een kaartje maar op één TomTom kan activeren, dus je hebt niets aan een al gebruikt kaartje.
Ik zou zeker het risico niet nemen.
Eric
Kreeg zojuist een telefoontje van TT over dat SD kaartje. Zij zeggen dat ze het kaartje al sinds januari niet meer verkopen. Ben benieuwd of Monique die van haar nog heeft gekregen. Sinds VANDAAG is het kaartje ook ECHT weg van de site. Eerst kon je als TT One ingeven en dan kwam het kaartje nog tevoorschijn nu is het dus weg. BUMMER:-&:-&