Is het goedkoper om via internet kaartjes te kopen of ter plaatse met American Express?
En hoe zit het met de wachtrijen bij de kassa?
Welkom op het Florida Forum!
Dé grootste online community over Florida
...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!
Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!
p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!
Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.
Bedankt voor de info. Niet wat ik wilde horen , maar ja ;-)
Ik vind het verschil nogal fors, en dus is de optie om dan maar een half dagje park te doen en dan te gaan shoppen en dan de volgende dag weer een half dagje park enz enz wel interessant.
Mvg,
Roy.
Is het goedkoper om via internet kaartjes te kopen of ter plaatse met American Express?
En hoe zit het met de wachtrijen bij de kassa?
Laatst gewijzigd door Sandratje; 24-05-07 om 11:51.
Ben het met Eric wel eens met de huidige Dollars koers en het aanbod in de parken is het kwa verhouding best een redelijke prijs. Zeker als je dat gaat vergelijken met parken in Nederland.
@Sandratje, tickets zijn meestal wel goedkoper als je ze hier online koopt, dan als je ze ter plekke koopt, plus je hoeft dus niet voor een kassa gaan staan wachten want je kunt meteen doorlopen.
Hoi,
Ik heb op verschillende sites gekeken voor entree kaartjes maar ik vind de site van disney toch het goedkoopst en je kunt daar ook al de kaarten vooraf bestellen.Is er trouwens al iemand die heeft gedaan?
groetjes boyke
Vreemde reactie, boyke.
Ik weet niet naar wat voor kaartjes je hebt gekeken, of hoe je hebt gekeken, maar via Disney is het bijna nooit het goedkoopst. Alleen de 1- en 2-daagse tickets.
De website van Disney is één van de weinigen die de sales-tax niet in de gepubliceerde prijzen heeft zitten. Dus overal moet je nog 6,5% bij optellen.
En wat betreft "vooraf bestellen": dat kan bij alle genoemde leveranciers. En er zijn al heel veel mensen die dat hebben gedaan, waaronder ikzelf.
Hallo,
Iemand wel eens kaartjes besteld bij orlando Fun Tickets?
is dat handig en betrouwbaar?
groetjes Sylvia
Florida: 2004, 2005, 2007, 2008, 2009, 2010, 2012, 2016, 2018, 2019.
2011 Las Vegas en Hawaii - 2014 Zuidwesten US - 2019 Zuidwesten US + Florida
Hallo,
Is het mogelijk ( en goedkoper ) om online dagtickets te kopen voor de disney parken?
Ik zie alleen maar aanbiedingen voor meerdaagse tickets.
Of zijn er plaatsen in florida waar je ze op voorhand kan kopen?
Mvg
Patrick
Laatst gewijzigd door Michael66; 13-04-09 om 03:18. Reden: lege regels eruit
Mijn ex is op dit moment in Orlando met kids en heeft net 4 kaartjes gekocht (in het hotel[-X ) voor Epcot, morgen gaan ze. Hij heeft hier $285 voor betaald.[-o<
Ik ga over 2weken naar Orlandoen wil dan ook naar Disney.
Is het nou handig/voordelig/mogelijk om de kaartjes van mijn ex aan de gate bij Epcot om te zetten naar een meerdere dagen pas? Ik kom er niet uit...help!
Delphine
Wij hebben dagtickets besteld rechtstreeks bij WaltDisneyWorld .. Vrijdag of Zaterdag besteld en gisteren waren ze al binnen. Voordeel is dat we niet meer in de rij hoeven te staan voor kaartverkoop ..
Hele leuke tickets!
Groetjes Sandy
Mijn reisverslagen @ Florida oktober 2007 | Washington 2005 | Nascar Race 2004 | Honeymoon Hawaii 1995