joh op vakantie kennen ze je toch niet en als je ze hier in Nederland alleen in en om het huis draagt heb je ze toch snel terug verdient.:razz: :razz:
Welkom op het Florida Forum!
Dé grootste online community over Florida
...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!
Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!
p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!
Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.
Oh, ik vind die Crocs zo afschuwelijk lelijk... maar ik hoor alleen maar lovende verhalen over Crocs en omdat ik altijd vrij snel last heb van mn voeten (ik krijg vooral veel wondjes waar de bandjes zitten) wil ik ze eigenlijk wel uitproberen... in Amerika kosten ze bijna niks! Dus misschien koop ik ze in mei wel.. maar dan alleen voor op vakantie hoor!![]()
joh op vakantie kennen ze je toch niet en als je ze hier in Nederland alleen in en om het huis draagt heb je ze toch snel terug verdient.:razz: :razz:
Ik weet zeker dat je ze geweldig gaat vinden (hoe ze zitten dan).
In Orlando zijn heel veel neppers te koop voor nog geen $ 10. Ik sta niet in voor die kwaliteit. Ik zou wel de orginele kopen, herkenbaar aan het krokodilletje. Je valt daar echt niet op als je ze draagt want iedereen heeft ze aan.
Jackie
IK heb ze in oktober geprobeerd maar ze hadden op dat moment alleen een zeer opvallende kleur in mijn maat (42ops: ) waardoor mijn voeten nog groter leken dan ze al zijn :lol: . Mochten ze er in april in een onopvallende kleur zijn neem ik er misschien toch ook wel een paar. Lieft natuurlijk in de Mickey uitvoering....
Ze wegen inderdaad bijna niets. Als we naar de parken gaan heb ik meestal lekkere slippers aan, lekker luchtig en zo weer droog als er een tropisch buitje overkomt.
Florida:1995/1996/1997/1998/1999/2000/2002/2003/2 x 2004/2 x 2006/2 x 2007/2008/2011/2012/2013/2014/2015/2016
New York: 2006 / 2007 / 2009 /2015 Zuidwesten: 2008 / 2009 / 2013 /2016. Noordwesten: 2013
Noordoosten: 2009. Mid- en zuidwesten: 2010. Zuidoosten: 2011. Alaska: 2014
Ik neem m'n teva's mee, lopen altijd super!![]()
Ik geef de voorkeur aan flip-flops (ofwel teenslipper). Daar kan ik het een hele dag op volhouden. Het is natuurlijk voor iedereen anders. De één geeft de voorkeur aan trimschoenen, de ander aan flip-flops. Beloof me alleen één ding: ;-) Geen witte sokken (opgetrokken) in sandalen met een korte broek en ook geen donkere sokken (die je normaal onder een lange broek zou dragen) in normale schoenen met korte broek. Dat kan echt niet, hoor! ;-)
![]()
Als expats woonachtig in Washington DC
http://ourlifeoverseas.blogspot.com/
http://www.flickr.com/photos/9061377@N05/
Tijdens mijn vorige vakantie heb ik twee soorten schoenen gedragen; Teva's en Birkenstocks.
De Teva's liepen de eerste dagen inderdaad heerlijk, maar ik moest ze 's-avonds echt buiten de kamer zetten en mijn voeten een uitgebreide poetsbeurt geven, zo erg stonken ze! Bovendien kreeg ik na 5 dagen overal wondjes waar de bandjes zaten.
Op de Birkenstocks heb ik het de rest van de vakantie prima uitgehouden, zonder zweetvoeten. Dus geen Teva's meer voor mij. Wie weet komen de Crocs nu![]()
Laatst gewijzigd door Njit; 27-01-07 om 17:59.
Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/
Als ik in Florida aankom ga ik altijd eerst eventjes langs de WalMart (verrassend ....?) voor enkele "essentials". En daar hoort altijd een grote bus Tinactin bij.
Eke ochtend even je voeten insprayen en nergens last van. Het is een soort talkpoeder met een deodoriserende werking. En het voorkomt ook nog andere lastige kwaaltjes aan je voeten, zoals zwemmerseczeem.
Ik spreek uit ervaring: dit werkt perfect!!
En bij de WalMart hebben ze meestal ook nog eens de Value-size verpakkingen.