Niet? Ik vind het nou eigenlijk best iets voor jou! Maar dan een ander modelletje:
Wist je dat er inmiddels 22 verschillende modellen verkrijgbaar zijn? Niet allemaal even mooi (vind ik), maar toch... Klik hier voor een overzicht.
Welkom op het Florida Forum!
Dé grootste online community over Florida
...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!
Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!
p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!
Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.
Deze vind ik dus wel weer erg leuk!! ( voor kids dan he!)
Ik zie mij zelf er niet op lopen, hahaha:-s
Getrouwd in orlando 16 mei 1996, Rondreis 3 weken. 1997: 4 weken Californie en Lasvegas. 1998 Ny/LasVegas.Florida 00,03,04,05,06,07 LV en 07 Orlando en bahama'shttp://ris32.hyves.net/
Niet? Ik vind het nou eigenlijk best iets voor jou! Maar dan een ander modelletje:
Wist je dat er inmiddels 22 verschillende modellen verkrijgbaar zijn? Niet allemaal even mooi (vind ik), maar toch... Klik hier voor een overzicht.
Ja Marisca, die kunnen best op zo'n cruiseboot!
Ooit zal het er weer van komen, want Florida is HET gewoon. Plannen voor nu: New York na groep 8.
We hebben ze afgelopen zomer ook overal gezien en op een gegeven moment toch maar even gepast. Ze zaten heerlijk. Uiteindelijk voor mij en mijn dochter gekocht en voor mijn man de slippers ervan. Nou ze zitten lekker. Als ik na een vermoeide dag, pijn mijn voeten had en ik deed de crocs aan. Dan voelde ik de pijn niet meer. Maar ja leuk er uitzien is anders.
Ik heb ze alweer een tijdje (als slippers, beschaafde kleur) en heb ze op vakantie best wel vaak aan.
Zitten prima in ieder geval.
Eric
Mijn man heeft ze gekregen ter promotie en sindsdien zijn we grote crocs fans.
Het eerste wat ik doe als ik thuiskom is mijn schoenen uit en mijn crocs aan. Er bestaan geen schoenen die beter zitten. Ik ga er hier niet mee over straat want daar vind ik ze toch te lomp voor. Volgende keer koop ik misschien een ander modelletje in Florida. Mijn man en kind droegen ze overigens in de zomer wel op straat maar dan in een onopvallende kleur.
Jackie
Heb ze eigenlijk nog nooit in het echt gezien,maar de slippers zagen er zo op het eerste gezicht niet verkeerd uit.
Denk dat ik in Florida toch maar eens op zoek ga naar een paar.
Dan maar minder mooi,beter als zere voetjes!:-s
Ze zijn er ook gewoon in het zwart. Da's al gelijk een stuk minder opvallend![]()
Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/
hoi,
Ze zijn voor op de cruise ideaal. Afgelopen zomer heb ik ze gekocht. Ze gingen mee op de Enchantment (bootje van Royal Caribbean). Iedereen liep daar met crocs. Af en toe zijn de dekken glad en nat (met crocs glij je niet ui). Een nadeel was dat ik ze steeds kwijt was: mijn dochter heeft de zelfde maat. Ik weet niet of we dit jaar naar florida gaan, misschien wordt het wel Australie. Maar als we gaan koop ik een tweede paar voor mij en een paar voor mij dochter.
Ze zijn ook gewoon in Nederland te koop zag ik en ze zien er wel redelijk uit vind ik. maar moet ze eerst maar eens in het echt bekijken en ff passen.
www.crocs.eu