Ik kom net nog een engelse tekst tegen.
Ik probeerde een nieuwe avatar vanuit een website te plaatsen en kreeg het fout-bericht
Remote file is too large
Welkom op het Florida Forum!
Dé grootste online community over Florida
...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!
Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!
p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!
Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.
Hier moet Daniel een keer naar kijken. Gezellige avatar trouwens...
Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/
Nog eentje dan:
Als je op "inloggen" klikt met verkeerde of geen inloggegevens, dan krijg je de volgende engelstalige systeemmelding:
You have entered an invalid username or password. Please press the back button, enter the correct details and try again. Don't forget that the password is case sensitive. Forgotten your password? Click here!
You have used 2 out of 5 login attempts. After all 5 have been used, you will be unable to login for 15 minutes.
De forumsoftware is standaard in het Engels. Je kan vervolgens een language pack installeren voor de Nederlandse taal. Dat heb ik dus ook gedaan, maar het language pack is gemaakt door hobbyisten en is dan ook niet perfect. Helaas kan ik dus niet gaan klagen over onvolkomenheden. Ik probeer wel elke keer de laatste versie te installeren, zodat de meeste fouten eruit zijn.
Maar gelukkig is het een Florida forum en spreken de meeste mensen wel een paar woordjes Engels!
Dat is ook wel zo... Maar dan doet zich een ander probleem voor: bij elke update moeten die wijzigingen weer worden gemaakt. Ik heb helaas niet de tijd om die vertalingen elke keer weer te doen...
Zoals ik al schreef is de vertaling niet perfect zoals ook wel blijkt uit dit stukje:
Kennelijk horen daar ook de foutmeldingen onder die jij ziet. Ik zal zo snel mogelijk de laatste versie van het language pack installeren in de hoop dat daar nog wat onvolkomenheden mee verholpen worden.Onze Nederlandse vertaling bevat uitsluitend de teksten die aan de publiekskant van vBulletin worden getoond, niet de teksten in de control panels. Die blijf je dus in het Engels zien. Dat is een bewuste keuze. Daarmee bespaarden we vertaalkosten, maar bovendien vinden wij het prettiger in de control panels de oorspronkelijke terminologie te zien, die je ook aantreft in de Engelstalige handleiding en vBulletin-supportforums. In de control panels verschijnen in en tussen de Engelse teksten echter wel bepaalde Nederlandse woorden en teksten. Dat is helaas onvermijdelijk, omdat het vertaalsysteem in vBulletin geen onderscheid maakt tussen publiekskant en control panels.
Daniel, maak je geen zorgen, degenen die zich op dit forum bewegen kunnen een enkel woordje Engels wel vertalen.
Ik ben in ieder geval hardstikke tevreden met het forum op deze wijze, voor mij hoef je er nooit meer iets aan te veranderen.
Eric
Hardstikke goed. Ben ook allang tevreden met hoe het nu is, het waren alleen wat puntjes die me opvielen. En het is toch altijd goed om te signaleren?
Zeg nooit nooit. Da's een groot woord. Maar in de basis ben ik het er wel mee eens:![]()