Welkom op het Florida Forum!

Dé grootste online community over Florida

•  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!

Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!

Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.

Pagina 7 van de 28 EersteEerste ... 5678917 ... LaatsteLaatste
Resultaten 61 tot 70 van de 275

Onderwerp: Kiezen van airline, route etc.

1. Top | #61
    Florida Groupie paula's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2006

Standaard Re: ervaring gevraagd: geen hotel maar vliegmaatschappijen

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jan en Jolanda Bekijk Berichten
    Wij hebben met US Airways en met Delta gevlogen. Met allebei meerdere keren. We hebben met allebei zeer goede ervaringen.
    Jolanda
    Ik denk dat het op zich ook niet zo veel uitmaakt, alleen hoor je hier niet zoveel over US Airways, vorig jaar met United en is ons prima bevallen alleen die was nu iets van €250 duurder en daar kan je natuurlijk ook weer andere leuke dingen mee doen.
    Kon er alleen niet zoveel over vinden in de verschillende fora en op internet.
    gr. Paula

2. Top | #62
    Florida Superfanaat
    Ingeschreven
    Oct 2004

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door lies-hattink Bekijk Berichten
    Hallo allemaal

.............. De 2 laatste hebben ook nog eens lage luchthavenbelastingtarieven(woord voor galgje!!).................

Lies,
    Let wel even op.
    Ik heb bij vergelijkingen diverse malen gezien, dat er bij dit soort verschillen er later bij de boeking ineens een toeslag o.i.d. tevoorschijn kwam.

Je kunt altijd even een "schijnboeking" maken via een of andere boekingsmachine.

Groeten
    Knaapje
    Laatst gewijzigd door Njit; 06-04-07 om 11:33. Reden: Quote gefixed

3. Top | #63
    Ingeschreven
    Feb 2006

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door knaapje Bekijk Berichten
    Lies,
    Let wel even op.
    Ik heb bij vergelijkingen diverse malen gezien, dat er bij dit soort verschillen er later bij de boeking ineens een toeslag o.i.d. tevoorschijn kwam.
    Je kunt altijd even een "schijnboeking" maken via een of andere boekingsmachine.
    Groeten
    Knaapje
    Knaapje,
    Ik heb vandaag dit onderwerp even nieuw leven ingeblazen met wat vragen over US Airways, het oorspronkelijke bericht van Lies is volgens mij van begin juni, ik neem aan dat ze onderhand wel geboekt heeft.
    gr. Paula

4. Top | #64
    Florida Superfanaat
    Ingeschreven
    Oct 2004

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door paula Bekijk Berichten
    Knaapje,
    Ik heb vandaag dit onderwerp even nieuw leven ingeblazen met wat vragen over US Airways, het oorspronkelijke bericht van Lies is volgens mij van begin juni, ik neem aan dat ze onderhand wel geboekt heeft.
    gr. Paula
    Effe niet opgelet.
    Knaapje

5. Top | #65
    Ingeschreven
    Feb 2006

Nou die vraag van mij heeft dus ook weinig zin gehad.
    Werd net gebeld door AV dat alle vluchten volgeboekt zitten voor 8 juli en de twee daaropvolgende weken met US Airways
    Nu dus toch met United en wel op 13 juli, natuurlijk op vrijdag de 13e](*,) ](*,) , als dat maar goed gaat.
    Paula

6. Top | #66
    Stamgast
    Ingeschreven
    Sep 2006

Heeft iemand een idee of je je DVD speler kan opladen in het vliegtuig bij Delta? Of moet je dan zorgen dat je op een speciale plek zit?

7. Top | #67
    Moderator Ta2 Gerrit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004

Volgens Seatguru zitten de Power Ports in de 767-300ER alleen in de Business Elite klasse en in de 767-400 overal (vliegen wij een keer mee heen of terug :???: )
    Been There, Done That, Will Probably Do It Again.......Many Times...... Reisverslagen:DILLIGAF

AAA Member (All America Addicted) Mission Completed ! All 50 States Visited

8. Top | #68
    Stamgast
    Ingeschreven
    Feb 2006

Standaard Beste plaats om over te stappen

Ik wil via internet vliegtickets boeken bij United (World ticket center). Je kan kiezen tussen een overstap in Washington of Chicago.
    Ik ben inmiddels diverse keren in Washington overgestapt en dit zonder problemen. 1x Zijn we in Chicago overgestapt en dat was een groot drama. We hadden vertraging op de reis van Orlando naar Chicago en daardoor te weinig tijd om over te stappen. Daarna alleen nog maar rechtstreeks gevlogen maar ja, das nu een stuk duurder dus toch maar weer overstappen.
    Waar zouden jullie voor kiezen (Chicago of Washington) en hoeveel tijd zouden jullie minimaal aanhouden?

Jackie

9. Top | #69
    Vaste Bezoeker xl1067's Avatar
    Ingeschreven
    Nov 2006

Standaard Re: Waar zouden jullie overstappen?

Ik snap niet helemaal waarom je de vraag stelt aangezien je het antwoord zelf ook al kan bedenken. Op Washington ben je al een aantal keren overgestapt zonder problemen en op Chicago is de overstap een keertje wat minder soepel verlopen. Als je goede ervaringen hebt met Washington lijkt me toch dat je daar weer voor kiest?

10. Top | #70
    Florida Groupie Marjol's Avatar
    Ingeschreven
    Nov 2006

Standaard Re: Waar zouden jullie overstappen?

Dat lijkt mij ook, tenzij het natuurlijk heel veel in prijs of overstaptijd scheelt. Mijn overstap in Washington verliep in ieder geval heel goed vorig jaar, in Chicago ben ik nog niet geweest.

Forum Rechten