Welkom op het Florida Forum!

Dé grootste online community over Florida

•  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!

Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!

Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.

Pagina 9 van de 65 EersteEerste ... 78910111959 ... LaatsteLaatste
Resultaten 81 tot 90 van de 648

Onderwerp: Hoe druk/warm is het in .... (periode)?

1. Top | #81
    Newbie
    Ingeschreven
    Oct 2005

Standaard Re: oktober of november

Hoi, wij zijn verleden jaar begin november geweest, en het was redelijk kalm. Ook de temperaturen vallen dan nog mee, alhoewel, hou er rekening mee dat het nog warm is.

Dit jaar in november gaan we terug met 10 collega's om ginds een amerikaanse gevangenis te bezoeken.

We vertrekken op 6 november en zijn terug op 14 november.

Hopelijk valt dit jaar het weer ook goed mee.

Groetjes,

Cipierke

2. Top | #82
    Florida Groupie bono's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2005

Nou bedankt allemaal, ene dat wordt gezellig :mrgreen: shoppen dan, ik heb net mijn vriend al ingelicht en was er..............:twisted: ........................niet zo blij mee, maar als we er zijn dan haal ik hem nog wel over, dat komt allemaal goed en anders wordt er niet naar auto onderdelen en shops gekeken hé :-k :-k
    Nee alle gekheid op een stokje, dat wordt gezellig snuffelen daar, echt , ik kan niet wachten hoor!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Groetekes Monique

3. Top | #83
    Florida Fanaat Eric's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2005

En is dat elk jaar zo, na thanksgiving en die de vrijdag erop?
    Ja, dat is ieder jaar zo, het weekend na thanksgiving draaien de winkels zelfs de grootste omzet van het jaar !!!
    Iedereen tent naar de malls om niet te laat te zijn voor zijn kerstcadeautjes.
    Het is zelfs de reden dat ik donderdag over 3 weken daar heen ga, ook ik wil meedoen aan de gekte...
    Eric

4. Top | #84
    Ingeschreven
    Sep 2005

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Eric Bekijk Berichten
    Het is zelfs de reden dat ik donderdag over 3 weken daar heen ga, ook ik wil meedoen aan de gekte...
    Eric
    Nou dan ren ik als een gek met je mee..........................................
    Nou moet eerlijk bekennnen dat ik zeker als we in Miami zijn aangekomen na onze korte rondreis er zeker even een aantal uren er zal vertoeven, heeerlijk gewoon........................SUPER GEWOON
    Wat ik dan wel raar zou vinden is dat ik dan in mijn zomer kleding op zoek ben naar kerstspullen#-o #-o

Nou dat is een leuk en goed idee om elk jaar terug te moeten...................................

Groetekes Monique

5. Top | #85
    Florida Fanaat Mickey99's Avatar
    Ingeschreven
    Aug 2006

Wij zijn 19 oktober teruggekomen van vakantie en we hebben prachtig weer gehad. Het was gemiddeld ongeveer 28-30 graden en we hebben heel weinig regen gehad. Normaal gesproken gaan we meestal begin september en dan hebben we meestal in de middag wat buitjes.

Bij de Wal*Mart waren ze trouwens al druk bezig met het opbouwen van de kerstafdeling. Wij hebben daar aardig wat kerstspulletjes gescoord\\/
    Hele grappige hebbedingetjes voor leuke prijsjes!
    Laatst gewijzigd door Mickey99; 30-10-06 om 11:59.
    Florida:1995/1996/1997/1998/1999/2000/2002/2003/2 x 2004/2 x 2006/2 x 2007/2008/2011/2012/2013/2014/2015/2016
    New York: 2006 / 2007 / 2009 /2015 Zuidwesten: 2008 / 2009 / 2013 /2016. Noordwesten: 2013
    Noordoosten: 2009. Mid- en zuidwesten: 2010. Zuidoosten: 2011. Alaska: 2014

6. Top | #86
    Ingeschreven
    Sep 2005

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mickey99 Bekijk Berichten
    Het was gemiddeld ongeveer 28-30 graden en we hebben heel weinig regen gehad. Nou dat is nog eens lekker warm zeg, ik kan niet wachten, als het goed is, is het eind november nog 25 graden, en dat is ook lekker warm...............toch??

Bij de Wal*Mart waren ze trouwens al druk bezig met het opbouwen van de kerstafdeling. Wij hebben daar aardig wat kerstspulletjes gescoord\\/
    Hele grappige hebbedingetjes voor leuke prijsjes!
    Gaaf hoor, ik denk dat ik daar maar de souveniers in ga zoeken, echt iets americaans kerst ding, toestanden vinden, echt geweldig.

Nou fijn dat jullie het leuk en goed hebben gehad op vakantie, misschien nog een leuk verslagje of foto's die je kan plaatsen???

Groetekes Monique
    2006 miami,key-west,the everglades,naples,maimi.
    2007 orlando, st augustine, daytona beach, fort lauderdale, clearwater beach.
    2008 Oregon en Washington met alle NP's. En het was super gaaf!!

7. Top | #87
    Ingeschreven
    Aug 2006

Hoi Monique,

We hebben deze keer niet echt veel rondgereden in Florida dus ik maak geen reisverslag. We hebben het deze keer vrij rustig aan gedaan (eerst bijgekomen van 5 dagen New York), verder uitgebreid gewinkeld :-D en de Disney-parken bezocht.
    We zijn dit jaar voor het eerst naar Mickey's not so scary Halloween party in het Magic Kingdom geweest en het was heel erg leuk! Hiervan zal ik vandaag nog wat foto's plaatsen.

Groetjes,
    Sonja
    Florida:1995/1996/1997/1998/1999/2000/2002/2003/2 x 2004/2 x 2006/2 x 2007/2008/2011/2012/2013/2014/2015/2016
    New York: 2006 / 2007 / 2009 /2015 Zuidwesten: 2008 / 2009 / 2013 /2016. Noordwesten: 2013

8. Top | #88
    Ingeschreven
    Sep 2005

Nou Sonja, je foto's heb ik al bewonderd erg mooi en leuk zijn ze geworden:-P .

Ben je ook wel een later geweest, ivm de tempratuur daar!!

Vraagje, neem je dan ook een jas mee of wat neem je in hemelsnaam mee als je terug komt en heen gaat natuurlijk voor de koude?? :-(
    Zit in dubio wat ik zou doen, een jas neemt zoveel plek in , en we gaan met de trein heen en terug naar Schiphol dus ja die jas is teveel in de koffer!!

Groetekes Monique

9. Top | #89
    Ingeschreven
    Aug 2006

Hoi Monique,

Nee, ik ben niet later in het jaar geweest alleen maar eerder. Ik had dit jaar trouwens wel een jas mee omdat we de eerste 5 dagen naar New York gingen. Ik had de jas dus niet in mijn koffer, omdat toen we vertrokken uit Nederland we op de heenweg naar Schiphol onze jassen al aan hadden. In New York hebben we de jassen wel nodig gehad maar in Florida helemaal niet. Pas op de terugweg naar Nederland hebben we de jassen pas weer gepakt en we hadden ze bij vertrek uit Florida in onze handbagage gedaan zodat we ze op Schiphol meteen konden pakken.
    Ik neem meestal wel 1 of 2 stuks kleding met lange mouwen mee voor als het in de avonden af kan gaan koelen maar meestal valt het in september/oktober nog wel mee. Ik weet niet hoe het in november is.

Je moet gewoon niet zo'n dikke jas meenemen (kun je 'm zo klein mogelijk opvouwen) en je mag trouwens 2 koffers per persoon meenemen he, of wist je dit al? ;-)

Groetjes,
    Sonja

10. Top | #90
    Ingeschreven
    Sep 2005

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mickey99 Bekijk Berichten
    Hoi Monique,

Je moet gewoon niet zo'n dikke jas meenemen (kun je 'm zo klein mogelijk opvouwen) en je mag trouwens 2 koffers per persoon meenemen he, of wist je dit al? ;-)

Neeeeeeeeeeeeee, toch???#-o
    Wij vliegen met Martinair en daar mag toch maar 1 per persoon meenemen??
    Ik dacht het ooit te hebben gelezen maar dat was een berichtje in 2004 geschreven en dacht dat dit was afgeschaft??
    Dat zou werkelijk geweldig nieuws zijn maar!..........................hoeveel mogen ze dan wegen, per koffer dan hé
    Als het klopt#-o #-o dan zijt gij bedankt hé

Groetjes,
    Sonja
    Groetekes Monique

dan past die jas er makelijk in..............toch
    Laatst gewijzigd door bono; 30-10-06 om 15:09. Reden: iets vergeten

Forum Rechten