Welkom op het Florida Forum!

Dé grootste online community over Florida

•  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!

Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!

Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.

Pagina 8 van de 65 EersteEerste ... 6789101858 ... LaatsteLaatste
Resultaten 71 tot 80 van de 648

Onderwerp: Hoe druk/warm is het in .... (periode)?

1. Top | #71

Standaard Hoe druk is het in .... (periode)?

Hoi florida experts,

Ik ben nieuw op dit forum en weet dus nog niet zo goed hoe ik de zoekfunctie moet gebruiken...sorry! Ik ben al 4 keer in Orlando geweest (jaja sommige krijgen nooit genoeg) en nu zitten mijn vriend en ik erover te denken om in de week van 15 t/m 24 december naar Orlando te vliegen. Het is wordt mijn vriend zijn eerste keer (rare zin...maar jullie weten wat ik bedoel)hij is een australier en heeft niet zoveel met dit soort theme parks...denkt ie...maar zal hem ff tegendeel bewijzen hihi..\\/ ..Nou wil ik hem niet meteen afschrikken met eeuwig lange rijen...mijn vraagje is dus of iemand ervaring heeft met deze periode en of het echt super druk is, of is het nog net voor de kerst en valt het mee?
    Oo ook tips voor goedkope touroperators zijn van harte welcome!!! Uit ervaring weet ik dat je eigenlijk alleen 's nachts in je kamer bent dus hoeft niks posh te zijn...
    Alvast heel erg bedankt voor de moeite!
    Groetjes,
    britt

2. Top | #72
    Florida Fanaat Eric's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2005

Standaard Re: "in de rij van 15 t/m 24 december???"

Dit is zeker geen rustige periode, maar het is te doen.
    Kijk maar eens rond op deze site.
    Eric

3. Top | #73

Standaard Re: "in de rij van 15 t/m 24 december???"

Hoi Brit,
    Wij zijn vier jaar geleden geweest rond de kerst en het was beredruk. Anderhalf uur wachten voor een topattractie was heel gewoon. We deden gemiddeld twee tot drie attracties per dag. Niet echt een geschikte tijd om te gaan pretparken in Orlando.

Groetjes, Mirjam

4. Top | #74
    Florida Fanaat Syllvia's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2006

Standaard Oktober of november

Hallo wij zijn van plan om in 2007 weer naar Orlando te gaan.

Alleen wanneer, dat is de vraag, wat is handiger ivm herfstvakanties e.d.

wij kunnen gaan wanneer we willen, aangezien we (dan) geen schoolgaande kinderen meer hebben.

in eerste instantie dachten we aan 18 oktober, of is het dan erg druk? ivm met europese herfstvakanties?

ofwel we gaan begin november, dan is het natuurlijk wel iets koeler, maar minder druk???

iemand tips om ons besluit te "vergemakkelijken"

groetjes Sylvia

5. Top | #75
    Newbie
    Ingeschreven
    Oct 2006

Standaard Re: oktober of november

Wij hebben allebei weleens gedaan en onze ervaring is dat oktober wel wat drukker is, maar het leuke is wel dat je dan Halloween meemaakt!! Echt een aanrader!
    Als je wilt kijken hoe het met drukte gesteld is, zou ik me meer focussen op feestdagen en vakanties van de Amerikanen dan die van Europeanen.
    Wat het weer betreft is november wat de statistieken betreft wat koeler, maar dat blijven statistieken... Je kunt het ook slecht treffen in oktober. Maar ik vond november nog erg goed te doen hoor!!

Als ik je een letterlijk advies wilt, zou ik zeggen laatste week okt en eerste week november (als je tenminste 2 weken gaat). Dan maak je Halloween mee en de eerste week van november is niet al te druk.

Succes met het maken van een keuze!!
    Voornamelijk Orlando-kenner, maar heb veel andere steden in Florida ook gezien.
    Voor wie geinteresseerd is: ik ken alle scrapbookwinkels op m'n duimpje!!:razz:

6. Top | #76
    Florida Fanaat Syllvia's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2006

Dankje

alleen kan ik bij Google niks vinden over US herfstvakanties.

lijkt me lekker als het niet zo druk is in de parken

groetjes Sylvia

7. Top | #77
    Florida Fanaat Eric's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2005

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Sylly Bekijk Berichten
    alleen kan ik bij Google niks vinden over US herfstvakanties.
    Dat kan wel kloppen.
    Die bestaan namelijk niet in Amerika......
    Wel heeft vrijwel iedereen in de US vrij op Thanksgiving, dat is de vierde donderdag in November, en veel Amerikanen hebben dan een lang weekend. (Dit jaar 23 - 27 nov).
    Overigens is thanksgiving vooral een familiefeest, iedereen komt bij elkaar en er wordt uitgebreid gegeten. Die vrijdag erna is de start van het Kerstseizoen, en trekt iedereen naar de shoppingmall !!
    Eric
    Laatst gewijzigd door Eric; 29-10-06 om 09:16.

8. Top | #78
    Florida Groupie bono's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2005

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Eric Bekijk Berichten
    Die vrijdag erna is de start van het Kerstseizoen, en trekt iedereen naar de shoppingmall !!
    Eric
    He Eric kan je er dan al volop kopen, hebben ze die kerst"tik" net als wij hier :?: :?: :?:
    Dus veel voor in en rond de boom??
    En dan zijn we er nog dus dat wordt shoppppppeeeeeeeeen dan :!: :!: :!:
    En is dat elk jaar zo, na thanksgiving en die de vrijdag erop?

Groetekes Monique

9. Top | #79
    Vaste Bezoeker Nicole's Avatar
    Ingeschreven
    Mar 2006

Kerst "tik"hebben ze zeker daar en niet zo'n beetje ook. Je weet niet wat je ziet. Veel meer dan hier!! Geweldig
    je kan jen hart daar dus wel ophalen. Alleen als je daar iets koopt op stroom moet je niet vergeten dat je dan hier een omschakel apparaat nodig hebt van 110 naar 220 V.

10. Top | #80
    Newbie
    Ingeschreven
    Oct 2006

En die kerst tik begint daar nog eerder dan hier!
    Ik heb het meegemaakt dat ik in oktober al kerstmuziek in de winkels hoorde...
    Ik vind de kerstdecoraties daar wel wat kitcheriger (schrijf je dat zo??). Bij bijv. Jo-ann (www.joanns.com) heb ik veel versieringen gezien, maar ook bij de Walmart en de Big K mart.
    Voornamelijk Orlando-kenner, maar heb veel andere steden in Florida ook gezien.
    Voor wie geinteresseerd is: ik ken alle scrapbookwinkels op m'n duimpje!!:razz:

Forum Rechten