Weet ik, als er niks goeds of leuks bij National staat, ook niet als ik het heb gevraagd.
Dan ga ik naar de buurman voor een full size suv, die is wat mij betreft altijd goed.
Als er uberhaupt al iets te kiezen valt...
Welkom op het Florida Forum!
Dé grootste online community over Florida
...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!
Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!
p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!
Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.
Bij National in de aisles vind je geen full size SUV…wel midsize en standard.
If it ain't Dutch it ain't much
Weet ik, als er niks goeds of leuks bij National staat, ook niet als ik het heb gevraagd.
Dan ga ik naar de buurman voor een full size suv, die is wat mij betreft altijd goed.
Als er uberhaupt al iets te kiezen valt...
Florida 2007, 2014, 2015, 2016 (2x), 2017 (2x), 2018 (2x), 2019, 2022 (2x), 2023 (2x), 2024 (2x)
next: april 2025
Zuidwest USA
2016, 2017, 2019, 2022, next: januari 2025
Bij de rechtstreekse link inderdaad nu een stuk duurder. Voor 22 dagen 1100 bij Exit 866 incl extra bestuurder. `ook bij American Estates wel goede aanbieding voor Alamo gold. Bij Autoeurope is Alamo niet meer te betalen. 6100 voor dezelfde periode. Daar bieden ze voornamelijk sixt and budget aan.
866 voor 22 dagen? Is dat euro of dollars? Welke ophaal/inlever locatie zoek je en welke data?
Ik kom bij National op $778 vrije keus uit de aisles incl extra bestuurders en alle benodigde verzekeringen.
Welk type auto zoek je en heb je gevonden voor die prijs?
QEn wat is Alamo gold? Heb je daar iets van nodig? Lastig om bij National Alamo gold bij te boeken…..
op nationalcars.com aanmelden als EC lid.
als account number gebruik je 8572154 en dan krijg je een prijs van $772 voor een aisle pick, inclusief gratis bestuurders (mits 25 jaar).
Je wilt een midsize SUV, daar staan er meestal genoeg van.
Je kunt voor de zekerheid een tweede boeking maken voor een midsize suv voor $905. Je hoeft niets vooruit te betalen en ter plekke kijk je gewoon eerst of er een leuke suv in de aisle staat en anders gebruik je je backup boeking. Deze tweede boeking kun je laten vervallen (of ter plekke even netjes annuleren via de website).