Welkom op het Florida Forum!

Dé grootste online community over Florida

•  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!

Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!

Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.

Pagina 21 van de 82 EersteEerste ... 1119202122233171 ... LaatsteLaatste
Resultaten 201 tot 210 van de 818

Onderwerp: Eerste keer Orlando: Vragen en Tips!

1. Top | #201
    Stamgast
    Ingeschreven
    Sep 2004

Standaard Re: Orlando December

Helemaal eens! Het gaat er maar om wat je belangrijk vindt. Wij sparen het hele jaar om in een supergrote auto naar de malls en restaurants te rijden en dan uit te buiken aan het zwembad van onze veel te grote villa. Vooral niet denken aan de schade die wordt aangericht op de bankrekening, maar wij kunnen dan weer een jaartje vooruit tot we weer gaan. Maar dat is niet voor iedereen en als je het goedkoop wilt, kan het best. Op de 192 zit Key Motel (bij Howard Johnson), gerund door Chinezen. Brandschoon, mooi zwembad waar nooit iemand is, niet het nieuwste maar alles werkt. Onderhandelen over de toch al lage prijs en dan zit je zomaar een week voor $25 per dag. Vorig jaar gedaan, omdat we toch nog maar een weekje langer bleven.......

2. Top | #202
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Oct 2006

Bedankt voor de tips, iemand nog andere tips, welke autoverhuur ik het beste kan nemen? en moet ik dan platinum of all inclus nemen?

Qua hotel kan ik dus het beste naar Lake Buena Vista gaan? om centraal te zitten bij alle parken? hoe is het autorijden daar trouwens s'avonds? ik rijd eigenlijk nooit in het buitenland, buiten Belgie en duitsland dan, en is alles er goed aangegeven?

en tot slot, kan ik het beste mijn toegangstickets hier kopen, of daar?

Alvast bedankt!

3. Top | #203
    Stamgast Disneyfan1970's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2005

Wat ik dan vooral bedoel is dat een reis naar Orlando nooit low budget is.
    Natuurlijk snap ik je bespaar tips, maar als je echt low budget iets wil doen moet je niet naar Orlando gaan, is mijn mening.
    Want vlucht, en pretparken tickets blijven toch items waar je in verhouding veel voor moet betalen.
    En als je dan toch eens de plas overgaat, ik weet voor sommige hier is dat toch eens, vaker
    Dan zeg ik ga niet teveel op de centen letten.
    En natuurlijk hebben ook wij onze disneyticket's gekocht via een prachtige aanbieding, en heb ik de voordeligste vlucht gezocht, en hebben wij een goede maar goed betaalbare accomodatie, en gaan wij ook proberen voordelig en goed te eten enz enz..

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Njit Bekijk Berichten
    Er valt genoeg te besparen:

- Vluchtprijs valt het meest op te besparen door vroeg te boeken en niet in het hoogseizoen te vliegen.
    - Hotelkosten. Of je 80 dollar of 30 dollar per nacht betaald scheelt wel even. Op 2 weken scheelt dat je 700 dollar
    - Eten bij een tent als Ponderosa voor $10 of bij Outback voor $30 scheelt ook weer.
    - Eten buiten de parken ipv binnen de parken scheelt ook flink
    - Regenponcho bij de Wall*Mart ipv bij Disney scheelt ook
    - Economy auto ipv SUV scheelt ook

Dat veel mensen extra kosten maken (shoppen!) in Orlando is heel wat anders. Maar budget kan wel degelijk..
    Next Orlando visit, 20 dec 2014 t/m 2 jan 2015
    Next DCL 12 night Baltic cruise 22 juli 2015
    Orlando 6x (1997/98) (2007) (2008) (2009) (2012) (2013/14)
    7x DCL (2007) (2008) (2009) (2010) (2013) (2014 2x)

4. Top | #204
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Disneyfan1970 Bekijk Berichten
    Wat ik dan vooral bedoel is dat een reis naar Orlando nooit low budget is.
    Natuurlijk snap ik je bespaar tips, maar als je echt low budget iets wil doen moet je niet naar Orlando gaan, is mijn mening.
    Daar heb je helemaal gelijk in. Echt low-budget is met de bus naar spanje. Voor de meeste mensen is een reis naar Amerika toch een hele uitgave.
    Maar Florida is gemiddeld toch een stuk goedkoper dan de rest van de VS. Zeker de hotels zijn hier een stuk goedkoper (in Orlando tenminste, Miami en Keys zijn gewoon duur).
    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/

5. Top | #205
    Florida Fanaat Eric's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2005

Bedankt voor de tips, iemand nog andere tips, welke autoverhuur ik het beste kan nemen? en moet ik dan platinum of all inclus nemen?
    Dat hangt een beetje van jezelf af.
    Als je alleen rijd, ben je meestal iets goedkoper met een gewoon pakket uit, als er merdere bestuurders zijn, is bijna altijd het meest uitgebreide pakket het goedkoopst.
    De meeste gebruikers op dit forum huren bij ALAMO, die is in Florida erg voordelig, maa het loont altijd de moeite enkele aanbieders met elkaar te vergelijken.
    Alamo NL is het makkelijkst, die kun je bellen en daar wordt je prima geholpen.
    Ik zou de auto wel in Nederland boeken, dat is vrijwel altijd voordeliger dan in de USA door de bijkomende kosten.

Qua hotel kan ik dus het beste naar Lake Buena Vista gaan? om centraal te zitten bij alle parken? hoe is het autorijden daar trouwens s'avonds? ik rijd eigenlijk nooit in het buitenland, buiten Belgie en duitsland dan, en is alles er goed aangegeven?
    Niets is simpeler dan rijden in de Verenigde staten.
    De mensen zijn veel beleefder, je hebt alle ruimte en alles staat prima aangegeven.

en tot slot, kan ik het beste mijn toegangstickets hier kopen, of daar?
    Ook dat hangt er een beetje vanaf, lees daarover maar eens de verschillende topics op dit forum. Gebruik daarvoor de zoekfunctie bovenin !!

Alvast bedankt!
    Graag gedaan,
    Eric

6. Top | #206

Standaard Orlando

Hallo Allemaal,

Wij gaan in mei naar Florida en zullen dan 5 hele dagen (en 2 halve dagen) in Orlando zijn. Enkele parken gaan we zeker bezoeken: Disneyworld, Universal Studio's en Seaworld.

Graag wil ik van jullie weten welk park (parken) wij beslist ook nog moeten zien. Onze kinderen zijn dan 12 en 9 jaar oud.

Ook zijn we 2 dagen in Clearwater en 2 dagen in Naples. Wat moeten we daar beslist gaan bekijken?

Groeten,

Frank

7. Top | #207
    Ingeschreven
    Feb 2005

Standaard Re: Orlando

Hallo Dartking, welkom op dit forum.
    Je schrijft dat jullie 5 hele en 2 halve dagen in Orlando zijn.
    Wil je die allemaal naar een park? Jawel hoor, genoeg te doen, maar ik zou wat rustmomenten inlassen.
    Maar mocht je zeggen dat je daarvoor en/of erna kunt uitrusten, zou een schema er zo kunnen uitzien:
    1e halve dag + avond: Seaworld (blijven tot en met vuurwerk)
    1e hele dag: Epcot (evt. ook 's avonds)
    2e hele dag: Animal Kingdom + Disney waterpark
    3e hele dag: MGM en bv. Old Town
    4e hele dag: Universal (indien mogelijk beide parken)
    5e hele dag: Magic Kinkdom (blijven tot einde)
    2e halve dag: Downtown Disney.
    Het blijft natuurlijk allemaal een persoonlijke voorkeur, maar de volgorde is niet zomaar gekozen, maar gebaseerd op ervaring en gidsen.
    Eric

8. Top | #208
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Nov 2006

Standaard Eerste keer Orlando

Hallo,

Wij gaan in maart/april voor de eerste keer op vakantie naar Amerika.
    Wij gaan eerst 6 nachten naar New York en daarna 6 nachten naar Orlando.

* Heeft iemand tips voor ons? Waar moeten we zeker aan denken?

* Is het te doen om vanuit Orlando een dag naar een strand te gaan waar dolfijnen zwemmen in het wild? Zo ja, waar is dat?

Alvast bedankt.

9. Top | #209
    Ingeschreven
    Feb 2005

Standaard Re: Tips voor eerste keer vakantie Orlando

Hallo Samotje, allereerst welkom op het forum.
    Ik zal beginnen met je onze nummer 1 tip te geven, mocht je daarna nog vragen hebben, helpen we je graag.
    TIP NR. 1 GEBRUIK DE ZOEKFUNCTIE OP DIT FORUM, DAAR STAAT ZOVEEL DAT JE MEESTAL GEEN VRAGEN MEER HEBT !!
    Eric

10. Top | #210
    Florida Groupie Yvet's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2005

Standaard Re: Tips voor eerste keer vakantie Orlando

Tips zijn er zat....
    Idd de zoekfunctie is een hele goede, maar om je concreet tips te kunnen geven vind ikzelf het prettig iets meer info te hebben.

Wat wil je gaan doen, waar wil je heen.
    Hotel en welk of toch villa??
    Welke parken wil je gaan??
    Met hoeveel mensen, wel of geen kinderen enz enz.

Hopelijk kun je iets meer info verstrekken aan ons en dan stromen de tips vanzelf binnen.....

December 2012 met 8-daagse Disney Fantasy Cruise.
    Mei 2013 met 15-daagse Trans Atlantische Disney Magic cruise

Forum Rechten