Sta je niet heel lang in de rij als je de tickets koopt bij WDW ter plaatse?
groetjes!
Welkom op het Florida Forum!
Dé grootste online community over Florida
...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!
Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!
p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!
Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.
Als je maar zo kort gaat, is het prijsverschil te verwaarlozen, en zou ik de tickets ter plaatse kopen.
Een hopperpas heb je alleen nodig als je van plan bent meerdere parken op een dag te bezoeken, maar als je maat 2 dagen hebt, betwijfel ik of je daar tijd voor hebt.
Eric
Laatst gewijzigd door Michael66; 19-03-09 om 15:10. Reden: full quote eruit
Sta je niet heel lang in de rij als je de tickets koopt bij WDW ter plaatse?
groetjes!
Nee, dat valt best wel mee. Alhoewel 5 minuten al erg lang kan zijn in de Floridiaanse warmte met allemaal kids om je heen die maar één ding willen: eindelijk naar binnen.
Bij de meeste hotels verkopen ze trouwens ook tickets, en bij een paar WallMarts ook, maar dat zou ik in jullie geval zonde van de tijd vinden.
Kijk uit met kantoortjes langs de weg met heel speciale aanbiedingen, kan goed zijn, maar kan ook gebruikt kaartje zijn.
Eric
Vrienden hebben wel zo'n presentatie bijgewoont en hebben gezegd dat ze het thuis financieel zouden bekijken. Kregen er wel mooi WDW tickets voor.
Snel verdient toch, hihi.
Dag allemaal,
Hoewel ik nieuw ben op dit forum zit ik meteen met een prangende vraag.
In april wil ik naar Orlando. Ik wil nu de tickets gaan kopen (ivm actie 4 = 10) maar ik wil zeker weten dat ik wel op de hierboven beschreven manier kan hoppen.
Zou iemand die het hierboven vermelde heeft gedaan (2 parken op 1 dag met een base-ticket) dit kunnen bevestigen??
Dit omdat op verschillende ticketverkopende sites nadrukkelijk staat vermeld dat je met dit ticket per dag toegang tot 1 park hebt.
Alvast bedankt.
Ger
Laatst gewijzigd door Njit; 11-10-06 om 13:10. Reden: Quote verwijderd
Lees het stukje van Pascal nog eens door. Wat hij bedoeld is dat je de dagen die je extra krijgt (4=10) kunt gebruiken om op 1 dag naar 2 verschillende parken te gaan. Je levert dan wel 2 dagen in maar als je maar een beperkt aantal dagen gaat dan heb je er toch genoeg.
Dit is dus niet hetzelfde als een Hopper pas (waarmee je met HETZELFDE ticket op 1 dag meerdere parken kunt bezoeken).
Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/
Zie op onze site (www.don-damen.nl) zowel de reisverslagen als de foto's van onze vakanties in 2004, 2008 en 2011 in Florida, 2013 en 2015 in het westen van de USA, 2018 rondje Denver en in 2019 een week in New York.
Klopt helemaal. Besluit je op 1 dag naar MK, AK, MGM en EPCOT te gaan dan mag je 4 dagen inleveren.
Met een Hopper heb je hier geen last van...
Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/
Zie op onze site (www.don-damen.nl) zowel de reisverslagen als de foto's van onze vakanties in 2004, 2008 en 2011 in Florida, 2013 en 2015 in het westen van de USA, 2018 rondje Denver en in 2019 een week in New York.