Welkom op het Florida Forum!

Dé grootste online community over Florida

•  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!

Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!

Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.

Pagina 20 van de 82 EersteEerste ... 1018192021223070 ... LaatsteLaatste
Resultaten 191 tot 200 van de 818

Onderwerp: Eerste keer Orlando: Vragen en Tips!

1. Top | #191
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004

Standaard Re: Eén weekje Orlando

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door JoyceB Bekijk Berichten
    Is het ver naar strand / Nasa Space Center? Ik neem aan dat het verstandig is om een auto te huren.
    Misschien dat je hiermee een idee van afstanden krijgt. Rechtsboven staat een schaal.

Zonder auto kom je Orlando niet uit. Een bezoek aan Kennedy Space / stranden zit er dan niet echt in..
    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/

2. Top | #192
    Newbie
    Ingeschreven
    Sep 2006

Standaard Re: Eén weekje Orlando

[ Is het ver naar strand / Nasa Space Center? Ik neem aan dat het verstandig is om een auto te huren.

Van Orlando vandaan naar nasa ongeveer 45 min met de auto.

Strand ligt er maar net aan welke je gaat natuurlijk.... en zonder een auto ben je zoals al eerder gezegd idd nergens hoor!!!:?

Veel plezier!!

Juul
    1991-Route '66 Chicago-LA,1998 rondreis Washington-NY-NiagaraFalls-Chicago-LasVegas,SanFrancisco-LA,2003 Florida,2005-Florida-dec 2006 Florida

3. Top | #193
    Stamgast
    Ingeschreven
    Sep 2006

Standaard Re: In mei/april 2007 naar Orlando. Hoe nu al reserveren??

wij gaan ook in mei 2007
    heb alleen vast mijn vliegtickets geregeld
    met z'n 5en met delta airlines naar newyork en dan naar miami
    heeft er iemand ervaring mee ?
    hoor het graag

4. Top | #194
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Oct 2006

Standaard Orlando December

Hallo Ik wil graag low budget naar Orlando voor een weekje in December.
    We willen eigenlijk gewoon wat parken bezoeken, disney en universal.
    nu heb ik een paar vragen:
    1. waar kan ik het beste mijn toeganstickets kopen? van te voren of daar? en het is het verstandig zo'n hopper-pas te kopen? want deze bieden alleen toegang tot disney geloof ik.
    2. weet iemand een goed hotelletje, niet te duur, en met transfers naar de parken?
    3. Is het goed te doen zonder huurauto? want dat doe ik liever niet.
    Hoop dat iemand me kan helpen!
    Alvast bedankt!

5. Top | #195
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004

Standaard Re: Orlando December

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door dickvanvoren Bekijk Berichten
    1. waar kan ik het beste mijn toeganstickets kopen? van te voren of daar? en het is het verstandig zo'n hopper-pas te kopen? want deze bieden alleen toegang tot disney geloof ik.
    Als je maar een week bent dan heeft een Hopper weinig zin. Pas vanaf 4 dagen is van te voren kopen goedkoper. Aangezien je ook nog naar Universal wil (2 parken) heb je gewoon te weinig dagen om korting voor Disney te krijgen.

2. weet iemand een goed hotelletje, niet te duur, en met transfers naar de parken?
    Op de 192 heb je keuze zat. Hier betaal je weinig voor je kamer. Wij zaten voor 30 euro per nacht (per kamer) in een hotel.

3. Is het goed te doen zonder huurauto? want dat doe ik liever niet.
    Het is te doen zonder huurauto maar je legt jezelf hier wel beperkingen mee op. Je bent gebonden aan de tijden van de Shuttle bij je hotel. Deze gaan meestal een hele rij andere hotels af. Het openbaar vervoer in Orlando stelt niet zoveel voor. Je moet hier erg lang wachten.

Een huurauto hoeft niet zo heel veel te kosten (ik neem aan dat je 25 jaar of ouder bent). Een Economy kost je 142 euro per week (All Inclusive). Deze hebben ze toch (bijna) nooit staan dus krijg je automatisch een upgrade naar een Compact. Voor 20 euro per dag heb je dan volledige vrijheid..

Een hotel bied meestal alleen een Shuttle aan naar Disney (op de 192) of naar Universal (Internation Drive). Bijna nooit naar beiden. Als je voor je Shuttle moet betalen ben je minimaal hetzelfde bedrag kwijt!

6. Top | #196
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Oct 2006

bedankt voor het snelle antwoord, en via welke maatschappij zou ik dan een auto moeten huren? en in welk gebied in orlando moet ik dan een hotel zoeken om centraal te zitten? (kissemee, lake buena vista etc?)

7. Top | #197
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004

bedankt voor het snelle antwoord, en via welke maatschappij zou ik dan een auto moeten huren? en in welk gebied in orlando moet ik dan een hotel zoeken om centraal te zitten? (kissemee, lake buena vista etc?)
    Je zou een offerte kunnen opvragen bij Exit-Reizen (wel 10x nalezen. Ze maken nogal eens foutjes).
    Verder is FTI ook wel goedkoop (dit is een duitse maatschappij maar uiteindelijk levert het je gewoon een Voucher op die je kunt inleveren bij de balie van de verhuurder). Let wel: je moet 25 zijn om een auto te huren in de USA (of met flinke toeslag vanaf 21 jaar).

Je zou ook hier kunnen kijken om een idee te krijgen van de prijzen: Link (dit is de site van American Estates)

Centraal zit je in Kissimmee op de 192 of op de International Drive. Hotels op de 192 hebben vaak een gratis shuttle naar Disney,hotels op de Universal Drive hebben vaak een gratis Shuttle naar de International Drive.

8. Top | #198
    Florida Fanaat Eric's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2005

Als jullie toch een auto gaan huren, is Lake Buena Vista ook een prima plek, 10 minuten naar Disney of Seaworld, 15 naar Universal.
    Wel een stukje rustiger dan International, maar met de auto zit alles vlakbij.
    Eric

9. Top | #199
    Stamgast Disneyfan1970's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2005

Low Budget en Orlando gaat niet goed samen :wink:

Hopelijk heb je wat aan de tips al eerder gegeven.
    Ik denk dat het meeste te "verdienen" valt met de vluchtprijs, dus ik weet niet of je die al geboekt hebt, zo niet zou ik flink vergelijken en op zoek gaan naar de goedkoopste oplossing.
    Next Orlando visit, 20 dec 2014 t/m 2 jan 2015
    Next DCL 12 night Baltic cruise 22 juli 2015
    Orlando 6x (1997/98) (2007) (2008) (2009) (2012) (2013/14)
    7x DCL (2007) (2008) (2009) (2010) (2013) (2014 2x)

10. Top | #200
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Disneyfan1970 Bekijk Berichten
    Low Budget en Orlando gaat niet goed samen :wink:

Ik denk dat het meeste te "verdienen" valt met de vluchtprijs, dus ik weet niet of je die al geboekt hebt, zo niet zou ik flink vergelijken en op zoek gaan naar de goedkoopste oplossing.
    Er valt genoeg te besparen:

- Vluchtprijs valt het meest op te besparen door vroeg te boeken en niet in het hoogseizoen te vliegen.
    - Hotelkosten. Of je 80 dollar of 30 dollar per nacht betaald scheelt wel even. Op 2 weken scheelt dat je 700 dollar
    - Eten bij een tent als Ponderosa voor $10 of bij Outback voor $30 scheelt ook weer.
    - Eten buiten de parken ipv binnen de parken scheelt ook flink
    - Regenponcho bij de Wall*Mart ipv bij Disney scheelt ook
    - Economy auto ipv SUV scheelt ook

Dat veel mensen extra kosten maken (shoppen!) in Orlando is heel wat anders. Maar budget kan wel degelijk..

Forum Rechten