Heb je al gekeken bij Autoeurope? Had daar zelf nu weer een mooi tarief gevonden, huren bij Alamo. Maar is alweer een tijdje geleden dat ik heb geboekt, voor komende mei.
Welkom op het Florida Forum!
Dé grootste online community over Florida
...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!
Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!
p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!
Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.
Het valt mij op dat de autohuur flink is gestegen.
Probeer voor september iets te huren maar waar we vorig jaar nog voor ca 500-600 euro klaar waren voor een SUV voor 25 dagen. zijn we nu bijna het dubbele kwijt.
Hertz, National, Alamo, maakt niet uit.
Heb je al gekeken bij Autoeurope? Had daar zelf nu weer een mooi tarief gevonden, huren bij Alamo. Maar is alweer een tijdje geleden dat ik heb geboekt, voor komende mei.
Reisverslag: Orlando 2012 + 2013 + 2014 + 2015 http://cindyhelmich.blogspot.nl/
Reisverslag: Florida + NY vanaf 2016 http://cindyinflorida.blogspot.nl/
Toen ik een 3 a 4 weken geleden aan het kijken was voor o.a. autohuur kwam ik op Expedia.nl goedkoper uit dan bij Autoeurope, maar dat kan aan de periode, lengte huur en type auto liggen. Voor wat ik zocht zijn de prijzen tot nu toe vrij constant.
Type gehuurd: Full Size SUV
Verhuurder: Alamo
Gereserveerd bij: Alamo.co.uk via vouchercodes
Opgehaald in: Tampa TPA
Afgeleverd in: Tampa TPA
Meegekregen: 2018 Ford Expedition Max Limited
Wanneer: 19-04-2019 tm 04-05-2019
Betaald: €630,-
Hoe beviel de auto en waarom: Lekker ruim en luxe
Laatst gewijzigd door KevinB; 23-04-19 om 21:37.
Florida 2007, 2014, 2015, 2016 (2x), 2017 (2x), 2018 (2x), 2019, 2022 (2x), 2023 (2x), 2024 (2x)
next: april 2025
Zuidwest USA
2016, 2017, 2019, 2022, next: januari 2025
Type gehuurd: Convertible
Verhuurder: Alamo
Gereserveerd bij: Alamo.co.uk via vouchercodes
Opgehaald in: Ft. Myers RSW
Afgeleverd in: Ft. Myers RSW
Meegekregen: 2019 Ford Mustang GT Convertible
Wanneer: 22-04-2019 tm 23-04-2019
Betaald: €52,-
Hoe beviel de auto en waarom: Mijn vrouw wilde graag een cabrio rijden maar de hele vakantie met zn vieren in zo’n ding gaat niet. Dus hebben we er een dag een gehuurd, en wat voor een! Wat een beest zeg, 460 pk echt een waanzinnige auto. En de kids zijn ook weer lekker uitgewaaid![]()
Florida 2007, 2014, 2015, 2016 (2x), 2017 (2x), 2018 (2x), 2019, 2022 (2x), 2023 (2x), 2024 (2x)
next: april 2025
Zuidwest USA
2016, 2017, 2019, 2022, next: januari 2025
Type gehuurd: Convertible
Verhuurder: Avis
Gereserveerd bij: BA.com vliegtickets incl auto
Opgehaald in: MCO
Afgeleverd in: MIA
Meegekregen: 2019 Ford Mustang GT Convertible
Wanneer: 10-04-2019 tm 18-04-2019
Betaald: incl bij vliegtickets
Vorig jaar al eens een Mustang gehuurd, nu voor de hele vakantie omdat we met zijn tweeën waren, wat een auto deze Mustang GT 5.0 V8 met 460 PK. Het geluid alleen al, prachtig. We hebben volop genoten van deze auto, volgende keer als we weer met zijn tweeën gaan, huren we zeker weer een cabrio
![]()
Laatst gewijzigd door Anthonie; 24-04-19 om 07:35.
Type gehuurd: Midsize ( Hyundai Elantra of gelijkwaardig )
(… Choose whatever rental car you’d like from the Aisle and only pay the reserved Midsize rate…)
Verhuurder: National
Gereserveerd bij: National Emerald
Opgehaald in: Washington Dulles ( IAD )
Afgeleverd in: Washington Dulles ( IAD )
Meegenomen: Jeep Grand Cherokee Limited 4x4 ( Klasse : Standard-SUV ) ( code SFAR )
Huurprijs : USD 370 ( Incl LIS, LDW + 1 volle tank en $20 vd Toll-transponder )
Wanneer: 19-04-2019 T/M 27-04-2019
Hoe beviel de auto en waarom :
Op de Emerald Executive Elite -aisle op Washington Dulles een keuze uit zo’n 20 auto’s zoals diverse SUV’s van Nissan en Mitsibushi, diverse sedans, (basic) pickup-trucks, een Jeep Wrangler en een Jeep Grand Cherokee. En die laatste hebben we uiteindelijk gekozen.
De Grand Cherokee is ’’fully-loaded' met o.a. WiFi, Bluetooth, Apple CarPlay, Sirius XM, voice-command voor bediening van audio, climate-control en navigatie, lederen bekleding met verwarming/koeling. Als extra had deze auto ook nog een glazen schuif-kanteldak. Uiteraard ook nog de nodige USB-aansluitingen voor- en achterin en ook nog een 110V-aansluiting voor het laden van bv notebook. . Het verbruik van de 3.6 V6 was gemiddeld 24,4 Mpg en op een lange rit bij constant 70Mph op cruise-control liep dit zelfs op naar 25,6 Mpg.
Na een eerdere mindere ervaring vwb rijcomfort van dit merk zo'n 12 jaar geleden was dit een hernieuwde kennismaking met Jeep en deze Grand Cherokee bleek een comfortable auto gedurende de week dat wij ermee gereden hebben. Let op, mocht je kleiner zijn dan 1,65m dan is in- en uitstappen bij deze auto wel wat moeilijker…
![]()
Laatst gewijzigd door PENPE; 04-05-19 om 18:21. Reden: Waar gehakt wordt....
At the moment busy planning our 2nd USA/Florida-trip for this year
Nog even een correctie: een Emerald Executive Elite aisle bestaat niet: er is alleen een EC aisle en een Executive aisle. elite heeft een paar extra voordelen, maar er is geen speciale aisle.
Laatst gewijzigd door Njit; 07-05-19 om 19:45.
If it ain't Dutch it ain't much
Laatst gewijzigd door Njit; 07-05-19 om 19:45.
At the moment busy planning our 2nd USA/Florida-trip for this year
Type gehuurd: fullsize met aisle pick
Verhuurder: National emerald club
Gereserveerd bij: National emerald club
Opgehaald in: Orlando MCO
Afgeleverd in: Orlando MCO
Meegekregen: GMC Acadia SLT
Wanneer: 21 apr - 7 mei
Betaald : 545 dollar
Hoe beviel de auto en waarom :
Eerste keer executive ailse voor ons. Er stonden diverse grote auto’s. Onze keuze was een Acadia 3,6L V6 7 zitter met alles erop. Navigatie, WiFi hotspot, lederen bekleding etc. Ik kan er nu nog 2 dagen van genieten.
@Terpies Bedankt voor je hulp en posts!!!