Ik ben bang dat je aan bovenstaande schema niet veel hebt. De beschikbaarheid kan echt per seconde veranderen. Met 5 personen heb je inderdaad weinig kans dat er opeens voor iedereen wat vrij komt maar je kan ook voor 2 of 1 persoon zoeken (hoeft er in ieder geval iemand niet lang in de rij te staan als het lukt). Toen ik voor mijn Fastpasses ging, heb ik van laat naar vroeg gewerkt. Dus begonnen voor FoP met dagen later tijdens mijn verblijf (>90 dagen). Toen ik bij dag 1 aankwam (die dus precies op de 90 dagen lag) was daar al geen beschikbaarheid meer voor FoP voor 3 personen. Misschien dat ik jullie nog tegen kom in WDW want ik ben er ook in die periode.
Jammer dat FoP niet gelukt is maar verder heb je prima fastpasses weten te scoren. Nog een andere tip die ik tegenkwam: ga net voor sluiting in de rij staan (dus om bv 19:55u als het park om 20:00u sluit). De attractie sluit pas als iedereen die in de rij is gaan staan (voor sluitingstijd) geweest is. Dus de Fastpass rij is dan al redelijk snel leeg (want die krijgen voorrang en er sluit na sluitingstijd niemand meer aan) en dan gaat de gewone rij een stuk sneller. Check wel goed of de attractie ook om dezelfde tijd sluit als het park en niet opeens een uur eerder.