Yip, vaak wel pas de volgende dag omdat Iberia op veel bestemmingen slechts 1/dag vliegt. (Of nog minder)
Welkom op het Florida Forum!
Dé grootste online community over Florida
...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!
Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!
p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!
Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.
Wij vliegen in april 2017 voor het eerst met Iberia, via MAD naar MIA. Heen hebben we 1u10m overstap, terug 1u5m. Vind het best spannend of we dit halen, wordt iig niet rustig shoppen & eten op de luchthaven. In het ergste geval (als we de vlucht niet halen door vertraging oid.) worden we gewoon op een volgende vlucht geboekt, toch?
Yip, vaak wel pas de volgende dag omdat Iberia op veel bestemmingen slechts 1/dag vliegt. (Of nog minder)
Wordt haasten, wij hebben vorig jaar dezelfde vlucht gehad. Lange rij voor inchecken, werd er toen ook nog eens uitgepikt om helemaal gefouilleerd te worden. Moest daarna hard lopen, we waren net binnen en de deur ging al dicht.
Volgende keer neem ik een vlucht met meer overstap tijd.
Gr
Anthonie
Daar ging ik inderdaad al vanuit.. Het wordt voor ons hopen dat we er snel doorheen komen, is het niet zo dat ze bij Iberia op de hoogte zijn van het feit dat er nog passagiers aankomen? Ik heb voor alle zekerheid gebeld met de uitgever van de tickets en deze geeft aan dat :' de tickets niet zouden worden verkocht als het niet te halen was.' We zullen het zien, het maakt onze vakantie er niet minder avontuurlijk op in ieder geval!
Wij hadden in july 1 uur 40 en makkelijk gehaald ondanks dat we met 2e door de extra security moesten
Zorg wel dat je je instapkaart al vraagt bin de eerste vlucht
En probeer op de 1e vlucht zo ver mogelijk voorin te Zitten ( kan je volgens mij al gratis doen stoelen reseveren )
Is wel idd stukje lopen en stukjemet treintje maar is goed te doen
Wij haddennog een klein uur over van de 1 uur 40
Inderdaad. Het inchecken zoals hierboven genoemd op Madrid is volledig overbodig. Gewoon op Amsterdam al regelen. Dan is het prima te doen.
Tickets worden alleen uitgegeven als het haalbaar is. Als je het namelijk niet red doordat jouw machine uit Amsterdam later binnenkomt betalen ze zich scheel aan DBC.
Inchecken doen we sowieso altijd thuis al(online), ik zal tzt nog even laten weten hoe -en of- het gelukt is, bedankt voor de reacties!