Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 12 van de 45 EersteEerste ... 2101112131422 ... LaatsteLaatste
Resultaten 111 tot 120 van de 450

Onderwerp: Vliegtickets 2016: Hoogseizoen (juli/aug)

  1. Top | #111

    Standaard Re: Vliegtickets 2016: Hoogseizoen (juli/aug)

    Goedenmorgen,

    Wij willen rond 01/08 maar Orlando vliegen nu gemiddeld 1000 per ticket, kan iemand mij tips geven wat rieel is? kan best nog even wachten met boeken maar wil begin 2016 geboekt hebben ivm plannen.

    Groet,

    Denise

  2. Top | #112
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Jan 2014
    Berichten
    55

    Standaard Re: Vliegtickets 2016: Hoogseizoen (juli/aug)

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door nientje Bekijk Berichten
    Goedenmorgen,

    Wij willen rond 01/08 maar Orlando vliegen nu gemiddeld 1000 per ticket, kan iemand mij tips geven wat rieel is? kan best nog even wachten met boeken maar wil begin 2016 geboekt hebben ivm plannen.

    Groet,

    Denise
    Nientje,

    kan je wat meer info geven?
    Hoelang wil je gaan?
    Ben je flexibel wat betreft data ?Moet je vertrekpunt Amsterdam zijn? Moet het ook per se Orlando zijn als aankomstplaats of is Miami ook goed ?
    In elk geval denk ik dat je altijd wel voor ongeveer 1000 euro tickets zal vinden. Dus denk dat je best kan wachten met boeken van vliegtuigtickets.
    Normaal komen er wel nog goeie deals maar 100% zeker is dat nooit natuurlijk.
    Persoonlijk zou ik wachten, je kan toch ondertussen al heel wat voorbereidingen doen.

    Ik verbaas me hier ook een beetje over dit topic. Een tijdje geleden kon je naar Miami voor minder dan 440 euro , nu is blijkbaar 640 euro plots een goeie deal.

  3. Top | #113

    Standaard Re: Vliegtickets 2016: Hoogseizoen (juli/aug)

    We willen 3 weken en vanaf Amsterdam vliegen, de periode rond 01/08 ligt redelijk vast kan een paar dagen speling inzitten maar meer ook niet!
    VIndt 1000 per ticket best veel en vraag me af of het wachten van 3 maanden voordeel kan opleveren.

    Groet,

    Denise

  4. Top | #114
    Moderator Ta2 Gerrit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Zwolle
    Berichten
    5.257

    Standaard Re: Vliegtickets 2016: Hoogseizoen (juli/aug)

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Moolenschotjes Bekijk Berichten
    Nientje,

    Rond de 1000 Euro is een standaard prijs voor een ticket vanuit Amsterdam.
    Zoals Oldgrumpy aangeeft is het wellicht handing om te kijken of je via andere luchthavens in de buurt kunt vertrekken of aankomen in de US.

    De hele goedkope tickets van rond de +/- 500 Euro die we al voorbij hebben zien komen zijn vaak met meerdere stops en hebben een
    lange vluchtduur van 15-20 uur tov van een rechtstreekse vlucht van 9-10 uur. Deze lage prijzen zijn natuurlijk fantastisch maar je bent wel heel lang
    onderweg die dag. Het is dus balanceren tussen kosten en reiscomfort plus wat jij maximaal aan vliegtickets wilt uitgeven.

    Afgelopen zomers waren wij gemiddeld tussen de 2950 en 3300 euro kwijt voor 4 personen met een rechtstreekse vlucht.
    Ik vindt dat je het (zoals al eerder) wel erg zwartwit afschildert met de reistijden en mensen daarmee op het verkeerde been kunt zetten. 15 tot 20 uur reizen is ons nog maar zelden overkomen in die paar keer dat we die kant op geweest zijn vanuit Amsterdam. Uurtje of 8 in de lucht naar bijv. Washington, 2 uurtjes aan de grond en dan nog 2 uurtjes naar Orlando. Daar win je al weer een groot deel van de 2 gronduurtjes weer terug, want je kunt in één streep doorlopen naar buiten, je hebt immers de procedure van Customs & Immigrations al doorlopen in Washington.

    En voor de rechtstreekse vluchten vanuit Dusseldorf tellen de reisuurtjes er naar toe toch ook mee. En de reis van Miami of Ft. Myers (aanvlieghavens van Air Berlin) naar Orlando is ook al gauw een uur of 3 tot 4. En de tijd die je daar verdoet met C&I. Dan is de totale reistijd niet veel korter, soms zelfs langer dan de zo gevreesde "reis met overstap". Natuurlijk zijn er ook vluchten met langere layovers en meerdere stops, maar dit is niet per definitie zo, dus kun je niet zo maar zeggen dat de goedkopere vluchten 15 tot 20 uur duren. Goed zoeken en op tijd boeken levert nog altijd de beste resultaten, en die zijn meestal ver onder de €1000,-. Sites als Chaser en Kayak e.v.a. kunnen daarbij goed helpen om een beeld te krijgen.

    Maar de eeuwige discussie over rechtstreekse (of die er op lijken) vluchten en vluchten met overstap zal altijd wel blijven. Ik denk dat de meeste mensen hier toch gaan zoeken op een combi van hun voorkeur van prijs, comfort en vliegtijden/luchthavens en daar hun keuze uit maken, en die kan voor iedereen verschillen.
    Been There, Done That, Will Probably Do It Again.......Many Times...... Reisverslagen:DILLIGAF

    AAA Member (All America Addicted) Mission Completed ! All 50 States Visited

  5. Top | #115

    Standaard Re: Vliegtickets 2016: Hoogseizoen (juli/aug)

    Ik zit op veel sites maar tickets rond de 500 voor AUGUSTUS heb ik niet gezien, de goedkoopste zijn tussen de 900/1000, maar misschien kijk ik verkeerd\?


    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ta2 Gerrit Bekijk Berichten
    Ik vindt dat je het (zoals al eerder) wel erg zwartwit afschildert met de reistijden en mensen daarmee op het verkeerde been kunt zetten. 15 tot 20 uur reizen is ons nog maar zelden overkomen in die paar keer dat we die kant op geweest zijn vanuit Amsterdam. Uurtje of 8 in de lucht naar bijv. Washington, 2 uurtjes aan de grond en dan nog 2 uurtjes naar Orlando. Daar win je al weer een groot deel van de 2 gronduurtjes weer terug, want je kunt in één streep doorlopen naar buiten, je hebt immers de procedure van Customs & Immigrations al doorlopen in Washington.

    En voor de rechtstreekse vluchten vanuit Dusseldorf tellen de reisuurtjes er naar toe toch ook mee. En de reis van Miami of Ft. Myers (aanvlieghavens van Air Berlin) naar Orlando is ook al gauw een uur of 3 tot 4. En de tijd die je daar verdoet met C&I. Dan is de totale reistijd niet veel korter, soms zelfs langer dan de zo gevreesde "reis met overstap". Natuurlijk zijn er ook vluchten met langere layovers en meerdere stops, maar dit is niet per definitie zo, dus kun je niet zo maar zeggen dat de goedkopere vluchten 15 tot 20 uur duren. Goed zoeken en op tijd boeken levert nog altijd de beste resultaten, en die zijn meestal ver onder de €1000,-. Sites als Chaser en Kayak e.v.a. kunnen daarbij goed helpen om een beeld te krijgen.

    Maar de eeuwige discussie over rechtstreekse (of die er op lijken) vluchten en vluchten met overstap zal altijd wel blijven. Ik denk dat de meeste mensen hier toch gaan zoeken op een combi van hun voorkeur van prijs, comfort en vliegtijden/luchthavens en daar hun keuze uit maken, en die kan voor iedereen verschillen.

  6. Top | #116
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Jan 2014
    Berichten
    55

    Standaard Re: Vliegtickets 2016: Hoogseizoen (juli/aug)

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ta2 Gerrit Bekijk Berichten
    Ik vindt dat je het (zoals al eerder) wel erg zwartwit afschildert met de reistijden en mensen daarmee op het verkeerde been kunt zetten. 15 tot 20 uur reizen is ons nog maar zelden overkomen in die paar keer dat we die kant op geweest zijn vanuit Amsterdam. Uurtje of 8 in de lucht naar bijv. Washington, 2 uurtjes aan de grond en dan nog 2 uurtjes naar Orlando. Daar win je al weer een groot deel van de 2 gronduurtjes weer terug, want je kunt in één streep doorlopen naar buiten, je hebt immers de procedure van Customs & Immigrations al doorlopen in Washington.

    En voor de rechtstreekse vluchten vanuit Dusseldorf tellen de reisuurtjes er naar toe toch ook mee. En de reis van Miami of Ft. Myers (aanvlieghavens van Air Berlin) naar Orlando is ook al gauw een uur of 3 tot 4. En de tijd die je daar verdoet met C&I. Dan is de totale reistijd niet veel korter, soms zelfs langer dan de zo gevreesde "reis met overstap". Natuurlijk zijn er ook vluchten met langere layovers en meerdere stops, maar dit is niet per definitie zo, dus kun je niet zo maar zeggen dat de goedkopere vluchten 15 tot 20 uur duren. Goed zoeken en op tijd boeken levert nog altijd de beste resultaten, en die zijn meestal ver onder de €1000,-. Sites als Chaser en Kayak e.v.a. kunnen daarbij goed helpen om een beeld te krijgen.

    Maar de eeuwige discussie over rechtstreekse (of die er op lijken) vluchten en vluchten met overstap zal altijd wel blijven. Ik denk dat de meeste mensen hier toch gaan zoeken op een combi van hun voorkeur van prijs, comfort en vliegtijden/luchthavens en daar hun keuze uit maken, en die kan voor iedereen verschillen.
    ja, das een discussie zonder einde. Ik begrijp het punt van de rechtstreekse vlucht wel. Voor mij primeert eerder de prijs en welke maatschappij/type vliegtuig.
    Anderen hebben liever een directe vlucht en zijn bereid daar meer voor te betalen. Nog anderen willen gewoon meer betalen om zo snel mogelijk zekerheid te hebben en om hun planning/reservaties te kunnen maken.
    Als ik 200 euro/persoon kan besparen door eerst Miami te vliegen en zelf naar Orlando te rijden dan zit ik daar niet mee in. Integendeel ik plan dan nog wel enkele dagen Miami in. Met 4 personen is dat 800 euro bespaard en daar kan ik ter plaatse leuke dingen mee doen.
    Maar iederen moet natuurlijk zelf bepalen wat voor hem een redelijk bedrag is voor de aangeboden vlucht. Directe vluchten naar je favoriete locatie zijn natuurlijker aangenamer en business class is nog aangenamer en first class nog aangenamer. Het is maar hoeveel je bereid bent uit te geven aan een vlucht.
    We kunnen elkaar alleen hier maar helpen door goedkope deals te posten, het staat iedereen vrij deze te boeken of niet.

  7. Top | #117
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Jul 2014
    Berichten
    46

    Standaard Re: Vliegtickets 2016: Hoogseizoen (juli/aug)

    Hoi Nientje,

    Ik kijk ook voor vertrek rond 1/8 en kom vanaf Amsterdam nu ook nog op rond de 900 pp. Vorig jaar was onze vlucht een heel stuk goedkoper (500,- pp, maar wel via Dusseldorf). Ik heb besloten niet voor 900 euro te gaan vliegen, dus dat is een hele rustgevende gedachte... We kijken dagelijks en wie weet komt er wat voorbij....wie weet ook niet. Feit is wel dat de afgelopen jaren de route Amsterdam - Orlando de meest dure was van alle opties om in Florida te komen. Ik denk dat wachten je in ieder geval niet heel veel nadeel oplevert, want voor 900 a 1000 euro pp kun je vlak voor vertrek ook nog wel boeken.

  8. Top | #118
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Jan 2014
    Berichten
    55

    Standaard Re: Vliegtickets 2016: Hoogseizoen (juli/aug)

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door MMJJOli4 Bekijk Berichten
    Hoi Nientje,

    Ik kijk ook voor vertrek rond 1/8 en kom vanaf Amsterdam nu ook nog op rond de 900 pp. Vorig jaar was onze vlucht een heel stuk goedkoper (500,- pp, maar wel via Dusseldorf). Ik heb besloten niet voor 900 euro te gaan vliegen, dus dat is een hele rustgevende gedachte... We kijken dagelijks en wie weet komt er wat voorbij....wie weet ook niet. Feit is wel dat de afgelopen jaren de route Amsterdam - Orlando de meest dure was van alle opties om in Florida te komen. Ik denk dat wachten je in ieder geval niet heel veel nadeel oplevert, want voor 900 a 1000 euro pp kun je vlak voor vertrek ook nog wel boeken.
    idd, niet te ongeduldig zijn. Ik weet dat het vervelend is ivm planning en dergelijke maar als je kijkt naar de 1e post in dit topic dan zie je dat de goeie deals vorig jaar eigenlijk pas december/januari waren.
    Als er tegen dan geen goeie deals zijn, ben ik er zeker van dat je dan ook nog wel een ticket voor 1000 euro kan vinden.
    Voor het ogenblik lijkt AMS-ORL idd de duurste route te zijn.
    Laatst gewijzigd door oldgrumpy; 22-09-15 om 15:11.

  9. Top | #119
    Moderator Ta2 Gerrit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Zwolle
    Berichten
    5.257

    Standaard Re: Vliegtickets 2016: Hoogseizoen (juli/aug)

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door nientje Bekijk Berichten
    Ik zit op veel sites maar tickets rond de 500 voor AUGUSTUS heb ik niet gezien, de goedkoopste zijn tussen de 900/1000, maar misschien kijk ik verkeerd\?
    500 euro voor Augustus zal ook een zeldzaamheid zijn, dat heb ik ook niet beweerd. Hooguit bij een bijzondere aanbieding die af en toe voorbij komt, zoals onlangs bij British Airways. Maar met de huidige prijzen (inderdaad vanaf een kleine 900 euro, ongeacht of je nu vanaf AMS of DUS vliegt) loont het vast de moeite om nog even te wachten tot dat er weer eens een aanbieding voorbij komt.

    Verder verschillen de ticketprijzen soms per dag, dus blijven zoeken loont. Wij hebben onlangs weer tickets geboekt die de week ervoor nog boven de 1000 euro waren, en we nu hebben voor ±€675,- p/p. Dus regelmatig de sites afspeuren tot je een prijs tegenkomt die je bevalt.
    Been There, Done That, Will Probably Do It Again.......Many Times...... Reisverslagen:DILLIGAF

    AAA Member (All America Addicted) Mission Completed ! All 50 States Visited

  10. Top | #120

    Standaard Re: Vliegtickets 2016: Hoogseizoen (juli/aug)

    Gaan we doen! Bedankt voor de info!
    Laatst gewijzigd door Ta2 Gerrit; 22-09-15 om 20:17. Reden: fqe



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •