Welkom op het Florida Forum!

Dé grootste online community over Florida

•  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!

Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!

Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.

Pagina 59 van de 65 EersteEerste ... 9495758596061 ... LaatsteLaatste
Resultaten 581 tot 590 van de 648

Onderwerp: Hoe druk/warm is het in .... (periode)?

1. Top | #581
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Mar 2007

Standaard Re: Hoe druk/warm is het in .... (periode)?

Mei is een prima tijd om te gaan. Temperaturen zijn lekker warm maar met de regen weet je het nooit. Ik kan me herinneren dat we een aantal jaar geleden alleen zon hebben gehad en vorig jaar juist veel regen (bijna elke dag en ook meer dan een uurtje). De drukte in WDW is goed te doen. Ik ga nooit van crowd calendars uit maar heb mijn eigen systeem: logica, FASTPASSES!! en alle rijen van langer dan 15-20 minuten voorbij lopen en later eventueel terugkomen. Werkt echt heel goed, geen crowd calendar nodig!

2. Top | #582
    Florida Fanaat PENPE's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2005

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mushu Bekijk Berichten
    Ik ga nooit van crowd calendars uit maar heb mijn eigen systeem: logica, FASTPASSES!! en alle rijen van langer dan 15-20 minuten voorbij lopen en later eventueel terugkomen. Werkt echt heel goed, geen crowd calendar nodig!
    Dat werkt nu alleen nog maar goed voor de gasten die in een Disney-Resort verblijven....
    At the moment busy planning our 2nd USA/Florida-trip for this year

3. Top | #583
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Oct 2014

Bedankt voor de antwoorden....

4. Top | #584
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Oct 2014

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mushu Bekijk Berichten
    Mei is een prima tijd om te gaan. Temperaturen zijn lekker warm maar met de regen weet je het nooit. Ik kan me herinneren dat we een aantal jaar geleden alleen zon hebben gehad en vorig jaar juist veel regen (bijna elke dag en ook meer dan een uurtje). De drukte in WDW is goed te doen. Ik ga nooit van crowd calendars uit maar heb mijn eigen systeem: logica, FASTPASSES!! en alle rijen van langer dan 15-20 minuten voorbij lopen en later eventueel terugkomen. Werkt echt heel goed, geen crowd calendar nodig!
    Welke dag temperaturen praten we dan over ?
    en kan het in begin mei dan 17 dagen elke dag volop regenen ?

5. Top | #585
    Florida Groupie Bieg's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2012

De warmte kan nogal wisselen. Wij hebben al een aantal keren temperaturen boven de 30 graden gehad..... Als je met zulke temperaturen een park bezoekt is het prima te doen, gewoon genoeg drinken dan kun je het goed volhouden!

Volg ons op ons blog : http://www.biegjes.nl

6. Top | #586
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Oct 2014

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Bieg Bekijk Berichten
    De warmte kan nogal wisselen. Wij hebben al een aantal keren temperaturen boven de 30 graden gehad..... Als je met zulke temperaturen een park bezoekt is het prima te doen, gewoon genoeg drinken dan kun je het goed volhouden!

Oké bedankt

7. Top | #587
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Mar 2007

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door PENPE Bekijk Berichten
    Dat werkt nu alleen nog maar goed voor de gasten die in een Disney-Resort verblijven....
    Je bedoelt nu het fastpass+ systeem ingevoerd is? Ik ben afgelopen zomer in juli geweest (ook op de 4th of july) en dus in de drukke periode en verbleef inderdaad in een Disney resort. Het enige voordeel dat je dan hebt is dat je vooraf fastpasses kan reserveren en dat zal inderdaad uitmaken voor een aantal attracties die nieuw en/of populair zijn (bv de 7 dwergen mijn-trein) want die waren waarschijnlijk niet meer te reserveren. Je hebt natuurlijk ook als voordeel dat je soms extra vroeg naar binnen mag alleen maken wij daar nooit gebruik van. Meestal zijn wij niet voor 10u in een park. We doen dus vooral niet wat iedereen zegt dat je moet doen..... Ik denk dat wij vooral gebruik maken van niets hoeft vandaag, nu op dit moment, we kijken morgen/vanmiddag/vanavond wel of het beter is. Maar dan maakt het niet uit of je in een WDW resort verblijft of ergens anders. Het belangrijkst is dan, wat heb je voor entree kaarten en hoe vaak ben je van plan te gaan. Als resort gast mag je overigens ook maar 3 fastpasses vooraf reserveren, daarna is het 1 per keer bij de kiosks net als de andere gasten. Ook dat hebben wij nooit gedaan dus met maar 3 fastpasses in een drukke periode lukt het ook. Er is bijna altijd wel ergens een rij te vinden die korter is dan 20 minuten. Maar inderdaad ik heb geen ervaring met het nieuwe systeem en buiten een resort verblijven (wel heel veel met het oude systeem) en maar 1x met het nieuwe systeem en in een Disney resort verblijven.

Voor wat de temperatuur in mei betreft: Als ik naar de foto's kijk heeft iedereen bijna altijd een korte broek aan en af en toe lopen we (vooral ik) met een vest. In mijn herinnering was het niet koud, ook niet als het regende. We zijn toen een week geweest (eind april - begin mei) en hebben op 1-2 dagen na elke dag flink regen gehad (maar niet de hele dag door). Boven de 30 graden is het niet geweest, ik denk meer zo rond de 25 graden met uitschieters naar de 30. Dat je 17 dagen lang elke dag regen hebt in mei lijkt me niet waarschijnlijk, wij hadden die week gewoon pech maar nog steeds heel veel plezier!

8. Top | #588
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Oct 2014

@mushu
    duidelijk bedankt !!

9. Top | #589
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    May 2014

Standaard Wat voor kleding mee in mei

Hallo, Wij gaan in mei naar FLorida, wat raden jullie aan wat voor kleding mee te nemen. Alleen korte broeken of ook lange vesten? alleen shirts? Schoenen? welke raad je aan. En wat zou makkelijker zijn koffers of trolleys? eerste week rondreis met hotels met auto, tweede week villa Orlando? Veel vragen,hopelijk kunnen jullie advies geven

10. Top | #590
    Florida Fanaat moonlight91's Avatar
    Ingeschreven
    May 2009

Standaard Re: wat voor kleding mee

in mei nog nooit een lange broek of vest nodig gehad.. onze ervaring is dat het er vanaf smorgens tot savonds behoorlijk warm is in die periode
    onze koffers zijn altijd op en top zomers gevuld in de meivakantie..

volgende week zitten we er ook, en daarover heb ik meer twijfels wat wijsheid is, om in te pakken
    Laatst gewijzigd door moonlight91; 09-02-15 om 10:20.
    2010 florida disney..2011 rondje florida..2011 great smoky mountains..2012 memphis/orlando
    2012 key west/everglades/Orlando.2013 Georgia/Florida,2013 halloween Orlando.febr 2015 Orlando
    December 2015 -XMAS in Orlando/oktober 2016-2017Orlando/mrt2018Xmas2018

Forum Rechten