@najou, We zijn veilig aangekomen in ons huis in Florida, was best wel spannend. Het vliegtuig was op tijd in Detroit, maar toen stonden we bijna een half uur te wachten voor we naar de gate mochten. En daarna moesten we dus op een draf naar de immigratie toe. Gelukkig was er geen grote rij wachtenden. We hebben het heel veel erger mee gemaakt. Ik was een tikkeltje nerveus omdat ik wist dat ik een bepaalde regel zou gaan overtreden door 1 dag langer te blijven dan waarschijnlijk zou worden toegestaan. Hier op het forum heb ik gelezen dat je max 180 krijgt en ik was zo slim om een reis te boeken van een dag meer. Maar na alles te hebben uitgelegd aan de immigratie officer stonden we in no time met een geldig visum bij de douane. Je moet nou eenmaal altijd op de eerste stop in de USA je koffers ophalen en door de douane gaan. Daarna de koffers weer afgeven en naar je volgende vlucht. Die hebben we ondanks de korte overstap en het half uur vertraging toch nog gehaald. Aangekomen in Orlando werden we opgehaald door onze huisbaas met onze eigen auto. Ook een speciale ervaring. Best wel vermoeiend. Als we even voor het gemak de Nederlandse tijd aanhouden zijn we dus woensdag om 06:00 uur opgestaan en gingen 03:00 uur snachts naar bed. En dat voor twee oude gepensioneerde mensen.Nu zitten we ons door de air conditioning koel gehouden huis enorm te genieten. We zijn inmiddels druk bezig allerlei spullen aan te schaffen. Wij hebbben dit mobile home wel gemeubileerd gehuurd maar, om een voorbeeld te noemen, we vonden de TV te klein en hebben een 46" TV aangeschaft. Wel is er een klein probleempje met Internet. De leverancier heeft het een beetje laten afweten en nu wordt het supersnelle Internet pas maandag of dinsdag geïnstalleerd. We hebben ook een media speler meegenomen en die op de TV aangesloten zodat we kunnen kijken wat we allemaal hebben gedownload aan series en films. Hoeven we ons niet te vervelen als we in de avond eens willen kijken van de winter. :-) Maar goed, we hebben het toch aardig voor elkaar gekregen in iets meer dan een half jaar tijd. Alle problemen opgelost en we genieten enorm. Ik houd je nog wel op de hoogte over eventuele verdere ontwikkelingen.