Welkom op het Florida Forum!
Dé grootste online community over Florida
...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!
Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!
p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!
Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.
Marjolijne, b767-300ER zal jou ongetwijfeld antwoorden als hij tijd heeft.
Hij is bij uitstek De Expert!
In de tussentijd ga kijken bij http://www.vliegschemas.nl
Goed doorspitten en je vind alle info over die vluchtnummers.
Vooral onderaan de blz.: http://www.vliegschemas.nl/jetairfly.htm
Vandaag de stoelen gereserveerd. Het blijkt (volgens de reservering) toch een 2-4-2 config te zijn. Ik ben benieuwd of dit zo blijft.
Klopt. In september is alles weer anders kom ik nu achter door het genoemde onderhoud aan 1 van de 767-s. Kan helaas niets nakijken vanaf hier, ik geniet vakantie in het buitenland.
Op mijn website staat overigens ook 76w, dus een 2-4-2. Dus het klopt :-)
Laatst gewijzigd door Michael66; 09-09-14 om 18:01. Reden: q
Je hoeft je website inderdaad niet aan te passen ;-) Fijne vakantie!
Geen premium comfort meer in het voorjaar van 2015
Heb geboekt een trip naar Sanford op 27 februari 2015 en retour vanuit Miami op 9 maart 2015.
Kon voor de heenreis geen premium boeken en wel voor de terugreis. Helaas kreeg ik later een mail van Arke dat zij geen premium konden aanbieden omdat zij geen vliegtuig hebben met premium comfort. Wellicht dus in het voorjaar van 2015 geen vluchten meer met arkefly maar alleen met jetairfly. Op de terugreis vliegen wel 's avonds om 23.20 wat wel een mooie tijd is, helaas wel een tussenlanding in Brussel.
@b767-300 Gaat arke hier nu de dreamliner inzetten na het voorjaar?
Beste,
In dit topic is het al meerdere malen besproken. Vanaf 1 november 2014 voert JetAirFly deze vluchten van Arke uit. De huidige toestellen van JetAir hebben nog geen premiumcomfortclasse. Waar ik eerder meldde dat JetAir vanaf medio maart een 767 met premium krijgt, is dat nu pas medio mei.
Voorlopig wordt de dreamliner niet ingezet op de Florida route.. Ook aankomende zomer vliegt JetAirFly deze route voor Arke.
Op Europese vluchten komt de premiumclasse geheel te vervallen per 1 april 2015. Dit geldt dus NIET voor de lange afstandsvluchten.
Wij hebben onze reis voor oktober 2015 alweer vastgelegd echter vragen wij ons af of het al bekend is vanaf wanneer de dreamliner zal gaan vliegen naar orlando?
Groetjes,
Marlene
De Dreamliner zal niet ingezet worden voor reizen naar Orlando met Arke voor het komende zomerseizoen waar oktober 2015 in valt.