Klopt. Daar zit geen enkel verschil tussen. Wel even de tijd omrekenen naar NL tijd :-)
Welkom op het Florida Forum!
Dé grootste online community over Florida
...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!
Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!
p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!
Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.
Klopt. Daar zit geen enkel verschil tussen. Wel even de tijd omrekenen naar NL tijd :-)
@b767
wij willen eventueel 3 oktober naar miami met arke.
vliegen we dan met de jet air kist?
zoiets las ik?
Wij zitten erg te twijfelen om comfort class bij te boeken. Het kost ons (incl stoelreserveringen) ongeveer € 300,- extra voor de vluchten. Een hoop geld en ik vraag me af of het dat wel waard is.
Patrick, hoe lang zijn jullie? Wat je krijgt is, voor zover ik weet, alleen iets meer beenruimte.
En ik kan niet over ander zijn geld beslissen maar ik vind het zeker geen 300 euro waard.
Die stoelreserveringskosten heb je toch evengoed? Heeft toch niets met
comfortclasse te maken?
met hoeveel personen reizen jullie? Voor 6 personen vind ik 25 eur pp per enkele reis wel meevallen (300:6:2)
echter als je alleen reist is het veels te veel geld
Een iets bredere stoel en meer beenruimte is voor de terugreis wel aan te bevelen. Het slaapt gewoon iets makkelijker als je wat meer ruimte hebt (maar dat is mijn persoonlijke ervaring en daar moet ik ook bij melden dat ik knieproblemen heb waardoor ik mijn been regelmatig van houding moet veranderen)
Iris
Florida 1996, 2010, 2012, 2015
Dank je wel Iris!
@b767-300, kan jij ook al zien welk vliegtuig de 26e naar Sanford vliegt en eventueel welke er terugvliegt op 17 oktober? Ik kan op jouw site alleen het type vinden, maar nier echt welk toestel het is. Alvast bedankt.