Welkom op het Florida Forum!

Dé grootste online community over Florida

•  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!

Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!

Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.

Pagina 4 van de 5 EersteEerste ... 2345 LaatsteLaatste
Resultaten 31 tot 40 van de 43

Onderwerp: Reisschema Sniper: Rondreis Florida Tampa-Keys-Miami-Orlando, feb 2014

1. Top | #31
    Stamgast Sniper's Avatar
    Ingeschreven
    Mar 2012

Standaard Re: Reisschema Sniper: Rondreis Florida Tampa-Keys-Miami-Orlando, feb 2014

Change of plan`s. We hebben gisteren de docu BLACKFISH gezien en hebben unaniem besloten om Seaworld dit keer over te slaan. In plaats daarvan gaan we naar Island of Adventure, zijn we nog nooit geweest.

Grtz Allard
    Florida 1991: Orlando - Florida 2012: Fort Lauderdale/Orlando - Florida 2013: Orlando/Clearwater Beach/Cocoa Beach
    Florida 2014: Orlando/Clearwater Beach/Fort Myers/Key Largo/Miami - Florida 2015: Miami/Lauderdale by the Sea/Fort Myers/Napels/Key West/Clearwater Beach-Florida 2018​: Orlando/Boca Raton/Marathon/Key West

2. Top | #32
    Stamgast Sniper's Avatar
    Ingeschreven
    Mar 2012

Standaard Re: Reisschema Sniper: Rondreis Florida Tampa-Keys-Miami-Orlando, feb 2014

Nog meer veranderingen, we slaan Busch Gardens waarschijnlijk ook over, zijn daar 9 maand geleden namelijk ook al geweest. Daarvoor in de plek gaan we naar Fantasy of Flight (bij Tampa). Ook willen we naar Theater of the Sea (the Key`s), een airboatride over the Everglades (Fort Myers) en de Thriller Boat Tour (in Miami) gaan doen.
    Voor de rest alles wat in ons pad komt en leuk lijkt

Grtz Allard
    Florida 1991: Orlando - Florida 2012: Fort Lauderdale/Orlando - Florida 2013: Orlando/Clearwater Beach/Cocoa Beach
    Florida 2014: Orlando/Clearwater Beach/Fort Myers/Key Largo/Miami - Florida 2015: Miami/Lauderdale by the Sea/Fort Myers/Napels/Key West/Clearwater Beach-Florida 2018​: Orlando/Boca Raton/Marathon/Key West

3. Top | #33
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Jun 2013

Ben vooral benieuwd naar je ervaringen met Theater of the Sea. Wij willen daar ook heen in april. Laat je weten hoe het daar was?

4. Top | #34
    Florida Groupie Bieg's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2012

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Sniper Bekijk Berichten
    Nog meer veranderingen, we slaan Busch Gardens waarschijnlijk ook over, zijn daar 9 maand geleden namelijk ook al geweest. Daarvoor in de plek gaan we naar Fantasy of Flight (bij Tampa). Ook willen we naar Theater of the Sea (the Key`s), een airboatride over the Everglades (Fort Myers) en de Thriller Boat Tour (in Miami) gaan doen.
    Voor de rest alles wat in ons pad komt en leuk lijkt

Grtz Allard
    Hoi Allard,

Hou er rekening mee dat Fantasy of Flight maar een paar dagen per week geopend is (volgens mijn zondag t/m donderdag). Zondag is de leukste dag om te gaan, dan zijn er vaak oud-piloten die uitleg geven!
    Groeten, Ron en Monique

Volg ons op ons blog : http://www.biegjes.nl

5. Top | #35
    Stamgast Sniper's Avatar
    Ingeschreven
    Mar 2012

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Bieg Bekijk Berichten
    Hoi Allard,

Hou er rekening mee dat Fantasy of Flight maar een paar dagen per week geopend is (volgens mijn zondag t/m donderdag). Zondag is de leukste dag om te gaan, dan zijn er vaak oud-piloten die uitleg geven!
    Groeten, Ron en Monique
    Ow, dat wist ik niet, goed dat je het zegt, thanx! Zondag zijn wij nog niet in de buurt, dat word dus dinsdag, woensdag of donderdag.

@Digitalman: Ik ga zeker mijn bevindingen hier posten betreffende ToTS! Wat ik er van gelezen heb moet het erg leuk zijn. Ik heb apart een onderwatercamera gekocht (Olympus Tough TG 830) alleen kwam ik deze week tot de schokkende ontdekking dat ik onderwater natuurlijk geen bal zal gaan zien (ik ben brildragend sinds ik 40 ben). Gelukkig kwam mijn opticien met een geniale oplossing: een duikbril op sterkte! Voor ronde de 60 euro heb ik eentje besteld. Weer een zorg minder

Grtz Allard
    Laatst gewijzigd door Sniper; 07-02-14 om 03:43.

6. Top | #36
    Florida Fanaat hannie's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2004

Fantasy of Flight is alleen donderdag t/m zondag open. Dus dat zal dan donderdag voor jullie worden!

7. Top | #37
    Stamgast Sniper's Avatar
    Ingeschreven
    Mar 2012

Okay! balen trouwens, opticien belde mij op, de bril is 60 euro duurder dan gedacht, hij had verkeerd gekeken. Toch maar gedaan, nou maar hopen dat ie er voor volgende week vrijdag is.....

8. Top | #38
    Stamgast Sniper's Avatar
    Ingeschreven
    Mar 2012

Tot nu toe in elke gedeelte van onze vakantie alleen maar heerlijk weer gehad. Vandaag de laatste dag in Tween Waters Inn. Wat is het hier geweldig zeg!! S 'morgens vanaf het balkon dolfijnen en Manatee`s gezien, ook op het strand trouwens. Zit jij hier trouwens nog Maroussia?

Groetjes uit een schitterend stukje Amerika!
    Laatst gewijzigd door Sniper; 24-02-14 om 17:52. Reden: typo

9. Top | #39
    Stamgast Sniper's Avatar
    Ingeschreven
    Mar 2012

Afgelopen dinsdag weer terug helaas. We waren nog lang niet uitgekeken in Florida, wat een S C H I T T E R E N D land is dit toch!!
    Ik heb zelf 10 minuten mogen vliegen in een tweedekker uit 1930 in Fantasy of Flight, echt een ervaring om nooit meer te vergeten. Verder geschoten met automatisch wapens in Lock and Load in Miami, ook echt SUPER. Voor de rest 4 mooie hotels geboekt waarvan de laatste echt waanzinnig was (Ocean Pointe Suites) in Key Largo. Dubbele slaapkamers met twee bubbelbaden, was/doog combinatie en een volledig ingerichte keuken met balkon met uitzicht op zee.
    We hebben manatee`s en dolfijnen gezien. Op het strand bij Tween Waters Inn Fort Myers kwamen ze gewoon naar je toe zwemmen, echt niet normaal. Een toffe auto gereden (Dodge Crew Durango SUV, 290 pk) en voor de rest heel veel gezien. Naar Island of Adventure geweest in Orlando, dat was ook heel leuk.
    Kers op de taart was toch wel voor ons Theater of the Sea. Ondanks het gepeperde prijskaartje (800 dollar voor 4 personen, incl. zwemmen met dolfijnen) was het iedere cent waard, echt iets wat je nooit meer vergeet, wat een magische dieren! Een mooi en kleinschallig park, niet massaal maar met mooie shows e.d. Ik heb ontelbare films en foto`s gemaakt met mijn onderwatercamera, onder en boven water. Ik zal eens zien of ik deze ergens kan posten hier.
    Het enige wat we niet gedaan hebben is een airboatride over de Everglades en The Thriller Tour in Miami. Maar dat doen we volgend jaar gewoon plus alle andere dingen!! Ik ga snel weer kijken voor een nieuw avontuur, intussen maar weer even werken tussendoor bah...

Groet Allard

10. Top | #40
    Florida Groupie nicolea's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2013

Genoten zie ik wel.....nog 5 maanden....dan mogen wij ook weer (na 20 jaar)
    Kissimmee&Cape Coral 8-22 augustus 2014
    http://ammerlaantjes.blogspot.nl/
    Kissimmee&Cape Coral 27 april-11 mei 2019
    https://ammerlaantjes2019.blogspot.com/

Forum Rechten