Welkom op het Florida Forum!

Dé grootste online community over Florida

•  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!

Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!

Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.

Pagina 123 van de 196 EersteEerste ... 2373113121122123124125133173 ... LaatsteLaatste
Resultaten 1.221 tot 1.230 van de 1960

Onderwerp: Vliegen met Arke (voorheen Arkefly)

1. Top | #1221

Standaard Re: Vliegen met ArkeFly

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door SJSL Bekijk Berichten
    Bovenstaand plaatje kwam naar voren bij het boeken, vind het niet echt eerlijk de informatie weergeven, tot het lezen van dit topic had ik dat geïnterpreteerd alsof je naar de VS wel gratis bagage mocht meenemen.
    Ook op de hoofdpagina staat duidelijk onder het tabelletje een voetnoot met daarin een link....
    Waar heb jij die tabel zonder de link gezien dan?

2. Top | #1222
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Feb 2013

Als je een vlucht gekozen hebt (in de prijstabel) en dan bij stap 1 Vluchtkeuze kan je bovenaan klikken op meer informatie over zitcomfort, dan krijg je hetzelfde soort tabelletje met voetnoot, zonder link. Net nog even gekeken, want ik dacht al dat het aan mij lag, maar het is echt zo. Pas toen ik hier las ging ik verder zoeken naar info over bagage en dan vind je het ook wel hoor, maar je snapt mijn verwarring

3. Top | #1223

ah. Nu zie ik het ook inderdaad. Ik snap je verwarring

4. Top | #1224
    Florida Groupie nicolea's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2013

Maar gelukkig heb je je stoelreservering gratis...... dat scheelt dan weer!

5. Top | #1225

Toch weer 26 euro pp!

6. Top | #1226
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Feb 2013

Maar ik had nog niet geboekt hoor! (dan had ik dat andere schermpje wat Nijt linkte wel gezien).
    Ik vind het echt zo'n wik en weeg gedoe qua prijs. Heb wel in m'n oren geknoopt: als ik geboekt heb, niet meer terugkijken.
    Sowieso spannend om onze eerste Florida reis dan echt te gaan vastleggen. Van plannen maken naar echt doen .. is toch best een stap.
    Maar ik zal nu ophouden dit topic te vervuilen Ben nog wat Arkefly topicjes aan het lezen hier en daar op internet om te bepalen of we nou echt Comfort willen bijboeken. Kost op dit moment € 90 pp, totaal € 270 ... kan je toch veel andere dingen voor doen ook.

7. Top | #1227

Ben je lang?
    Wanneer wil je gaan? (heen en terugdatum) ?

8. Top | #1228
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Feb 2013

Blij dat je alleen m'n lengte vraagt .. hehe. Ik 1,72, man 1,85, kind 1,10 Niet bijzonder lang dus.
    Voorkeur voor vertrek 14-10 en retour 4-11. Eventueel 1 week later (de prijzen voor 1 week later zijn momenteel 100 euro goedkoper).

Ik kwam trouwens net op een topic ergens anders een leuke discussie van je tegen B767-300er ... je doet goed werk hoor, met je uitgebreide reacties.

9. Top | #1229
    Florida Groupie José's Avatar
    Ingeschreven
    Oct 2006

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door SJSL Bekijk Berichten
    Ben nog wat Arkefly topicjes aan het lezen hier en daar op internet om te bepalen of we nou echt Comfort willen bijboeken. Kost op dit moment € 90 pp, totaal € 270 ... kan je toch veel andere dingen voor doen ook.
    Wij vliegen normaal gesproken ook altijd comfort class maar nu daar geen 35 kilo bagage meer bij zit vinden wij de € 220,- extra voor alleen maar 8 cm meer beenruimte een beetje overdreven. Mijn man is 1.93 m maar kan in economy class nog redelijk zitten.

Al 26 jaar florida vakanties🇺🇸🏖

10. Top | #1230

Ikzelf ben ook 1.93m en vind de economyclasse echt een hel.
    Ikzelf vlieg altijd (indien mogelijk) premium. Klopt, is idd wel veel geld.

Forum Rechten