Welkom op het Florida Forum!

Dé grootste online community over Florida

•  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!

Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!

Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.

Pagina 78 van de 117 EersteEerste ... 2868767778798088 ... LaatsteLaatste
Resultaten 771 tot 780 van de 1162

Onderwerp: Tickets Walt Disney World: Alles over kiezen, kopen en gebruiken

1. Top | #771
    Vaste Bezoeker captain-oats's Avatar
    Ingeschreven
    May 2012

Standaard Re: Tickets Walt Disney World: Alles over kiezen, kopen en gebruiken

Hoi allen,
    ik heb Disney tickets besteld via attractionticketsdirect, en heb ze ontvangen. Ze zijn alleen van plastic, in een soort creditcard formaat. Ik heb hiervoor altijd papieren tickets gehad... Is dit nieuw? Ook staat er niet op wat voor soort ticket het is (heb magic your way 2 day met water park & more fun besteld) Weet iemand hier meer van? Alvast bedankt!
    Laatst gewijzigd door captain-oats; 04-07-13 om 21:55.

2. Top | #772
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004

Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/

3. Top | #773

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door pbl Bekijk Berichten
    Ik zie dat meerdere van jullie ervaring heeft met Billy Boy Tickets: http://www.greatorlandodiscounts.com/.
    Hebben wij ervaring mee. Is op zich prima, van te voren betalen en ophalen in de winkel. Winkel ziet rommelig uit maar achterin is een toonbank met alles betreffende tickets voor parken etc
    Maar is vaak niet de goedkoopste

4. Top | #774

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door captain-oats Bekijk Berichten
    Hoi allen,
    ik heb Disney tickets besteld via attractionticketsdirect, en heb ze ontvangen. Ze zijn alleen van plastic, in een soort creditcard formaat. Ik heb hiervoor altijd papieren tickets gehad... Is dit nieuw? Ook staat er niet op wat voor soort ticket het is (heb magic your way 2 day met water park & more fun besteld) Weet iemand hier meer van? Alvast bedankt!
    Wij hebben daar ook gekocht dit jaar (paar weken terug) maar nog de normale tickets (zoals alle jaren). Wel via de Duitse site en 5 dagen Disney met water park.

5. Top | #775
    Vaste Bezoeker captain-oats's Avatar
    Ingeschreven
    May 2012

Heb ook via de Duitse site besteld. Njit bedankt voor de link, maar ik heb geen annual pass besteld? Het zal wel goed zijn. Ben gewoon papier gewend en ook dat er op staat wat voor ticket het is

6. Top | #776
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Mar 2011

Dankje jarjarbinks, ik denk dat we het gaandoen. Ik heb al rondgekeken, maar dit is wel weer goedkoper dan aan de poort kopen.

7. Top | #777

We hebben vorige week woensdag 5 dagen tickets besteld bij Attractiontickets.de en kregen ze maandag al aangetekend thuis! Goede service en tja voor kwaliteit moet betaalt worden en so is Disney!
    Volg onze Florida avonturen via https://www.youtube.com/channel/UC8p...XlVcjD69GqMC_A

Florida vakanties (11x): 2011/2012/2013/2014/2015/2016/2016/2017/2017/2018/2018

8. Top | #778
    Stamgast
    Ingeschreven
    Aug 2009

Weet iemand hoe het zit met will call tickets ophalen bij de waterparken? (Typhoon lagoon in het bijzonder!)

9. Top | #779
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004

Gewoon langs het loketje. Hangt volgens mij ook een bordje met 'Will Call'. Wijst zich vanzelf en anders is er altijd wel een vriendelijke Castmember die je de weg wilt wijzen.
    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/

10. Top | #780

Zit momenteel in kissimmee en heb Disney tickets gekocht via een giftshop op international drive in Orlando .Waren geweldige tickets met alles erop incl fastpass en waterparken hier het adres scheelt je een hoop geld want we blijven wel Nederlanders .
    Laat even weten of jij ook zo tevreden was met de tickets .

Maggie's Tickets & Tours
    7403 international drive orlando
    tel 321-442-7291

Forum Rechten