Sorry. Maar als ik het goed begrijp is een vlucht met Arke naar Orlando soms met een tussenstop in Miami?
Welkom op het Florida Forum!
Dé grootste online community over Florida
...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!
Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!
p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!
Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.
Het is inderdaad op Orlando Sanford niet zo heel erg druk. Bovendien mogen de mensen die doorvliegen naar Miami als eerste het vliegtuig uit en staan dus vooraan bij Emigratie. Toen ik er 10 juni was waren we bovendien het enige vliegtuig dat aankwam dus dat ging helemaal lekker snel. Overigens is Sanford een heel klein vliegveld dus je weet precies waar je naartoe moet gaan.....
Sorry. Maar als ik het goed begrijp is een vlucht met Arke naar Orlando soms met een tussenstop in Miami?
Vanaf Amsterdam rechtstreeks naar Orlando en terug van Orlando altijd een tussenstop in Miami.
Wij hebben dus via Arke een vlucht geboekt van Amsterdam- Orlando en 21 dagen later van Miami- Amsterdam. Dan heb je geen tussenstops..
2002 NY, 2007 Las Vegas eo, 2013 Florida !
Wij zijn net terug van 23 geweldige dagen zie www.michkiekzoe.waarbenjij.nu
grappig al die lovende woorden. Onze dochter en schoonzoon en kleindochter hebben met Arkefly gevlogen economy comfort en beide vinden het knap waardeloos. Het personeel maar ook de service er was niet eens een dekentje aan boord voor een kindje van 16 maanden.
Ik heb zelf ook niet te spreken over Arkefly. Onze dochter had een auto gehuurd op Sandford Triffty, dat was echt niet zo gereed. het wachten (gasten) moet buiten gebeuren....
Jammer dat ze er geen goede ervaringen mee hebben.
Maar wat heeft Arkefly te maken met thrifthy Car Rental? Zodra je het vliegtuig uitstapt heeft Arkefly haar plicht gedaan en is niet verantwoordelijk voor het verloop van je vakantie![]()
Laatst gewijzigd door Michael66; 22-06-13 om 06:21. Reden: q
Jammer inderdaad van sommige reactie`s en/of ervaringen op internet. Zelf afgelopen voorjaar met het gezin naar Orlando Sandford gevlogen met Arkefly. Ook ik had allemaal spookverhalen gelezen/gehoort, hier en op andere forums. Wel, wij hebben alleen maar lof over Arkefly!! Super service, aparte kindermaaltijden voor de jongsten, speeltjes, ijsjes enz enz. Een hele aardige en hulpvaardige bemanning, meer dan genoeg beenruimte (ook in Economy, en ik ben meer dan 1.90 mtr) en schone wc`s. Totaal niets te klagen, en eerlijk gezegt snap ik sommige reactie`s dan ook niet, ik kan me namelijk niet voorstellen dat de ene vlucht zo verschilt van de andere. Ik denk eerder (met alle respect) dat sommigen gewoon te hoge verwachtingen hebben van een prijsvechter zoals Arkefly. Ben je luxe gewent, dan moet je gewoon bij bv KLM blijven, maar ja daar betaal je wel even wat meer
Typisch weer Nederlands, voor een dubbeltje op de eerste rang willen zitten![]()
Laatst gewijzigd door Sniper; 22-06-13 om 10:29.
Florida 1991: Orlando - Florida 2012: Fort Lauderdale/Orlando - Florida 2013: Orlando/Clearwater Beach/Cocoa Beach
Florida 2014: Orlando/Clearwater Beach/Fort Myers/Key Largo/Miami - Florida 2015: Miami/Lauderdale by the Sea/Fort Myers/Napels/Key West/Clearwater Beach-Florida 2018: Orlando/Boca Raton/Marathon/Key West
Je hebt gelijk Sniper! Ik was inderdaad ook wat huiverig na alle verhalen maar het is mij ook goed bevallen. Het personeel was vriendelijk, eten goed te doen (behalve de tosti op de terugweg, die was ronduit smerig). En inderdaad, als je luxe wilt betaal je daar meer voor....
Wat ik alleen jammer vind is dat ze in de schoolvakanties echt heel duur zijn, ga je buiten die periode dan vlieg je voor heel weinig! Bijkomend voordeel vind ik overigens wel dat ze landen op Sanford. Omdat het een klein vliegveld is ben je overal zo doorheen.
Ook wij hebben vorig jaar met ArkeFly gevlogen in de comfort class en dat was prima. Afgelopen mei hadden we een fly -drive via Arke geboekt (vlucht & auto) deze vakantie moesten we annuleren maar hebben toen gelijk weer voor september geboekt. We hebben wel annulerings kosten moeten betalen maar ze hebben onze vlucht gelijk omgeboekt zodat de "schade" beperkt bleef. Alles echt super geregeld doorArkefly![]()
Al 26 jaar florida vakanties🇺🇸🏖
Ze vliegen in een soort driehoek:
Amsterdam (AMS) -> Orlando (SFB) -> Miami (MIA) -> Amsterdam (AMS)
Dus: van AMS -> SFB : geen tussenstop
AMS -> MIA : tussenstop in SFB
SFB -> AMS : tussenstop in MIA
MIA -> AMS : geen tussenstop
Dit is ook de reden dat ik heen via SFB vlieg en terug via MIA![]()