Bij mij hetzelfde
Jammer, maar ik had al wel zo'n vermoeden dat het zou gebeuren....
Welkom op het Florida Forum!
Dé grootste online community over Florida
...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!
Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!
p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!
Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.
Important Information About Your Recent National Reservation - Urgent Action Required
We are unable to confirm your recent National reservation number 000000000 due to an error on the website during the period 24th-28th May. We are sorry for the inconvenience but your reservation will need to be rebooked. The issue has been resolved and rental rates are now displaying correctly. We hope you will consider rebooking this reservation with National. To rebook, please call +44 1162 173 559 or visit thewww.nationalcar.com website.
En netjes binnen de termijn van 7 dagen. Nice doing business with you guys........See you around!
Our apologies...
National is completely sold out of vehicles at:
Orlando Intl Arpt from 12/07/2013 to 02/15/2014
Sold out
Laatst gewijzigd door Teleton; 30-05-13 om 17:14. Reden: Uitverkocht........
Bij mij hetzelfde
Jammer, maar ik had al wel zo'n vermoeden dat het zou gebeuren....
Laatst gewijzigd door mblokland; 30-05-13 om 17:14.
ik heb nog geen mail gehad van national en ik kan ook nog steeds inloggen op national site en daar staat mijn boeking nog confirmed,hoop dat ik geluk heb![]()
Op Het AA forum zijn al verschillende mensen die bezwaar hebben gemaakt en een mail hebben gestuurd naar National.
National heeft natuurlijk steeds, bij mensen die daarnaar vroegen bevestigd dat de boekingen correct waren.
Ben benieuwd naar het antwoord.
Al mijn blogs op: https://www.daneleens.blogspot.com
Hiero hetzelfde mailtje, drie zelfsDus blijven we maar bij de Britten
![]()
Been There, Done That, Will Probably Do It Again.......Many Times...... Reisverslagen:DILLIGAF
AAA Member (All America Addicted)
Mission Completed ! All 50 States Visited
Je kunt bezwaar maken tot je een ons weegt......nu de kogel door de kerk is, beroepen ze zich op de voorwaarden. En die zijn helder. Of wilde iemand misschien toch nog beweren dat ze zich niet op een kennelijke fout kunnen beroepen........
Het waren een paar heerlijke dagen, daarboven op cloud nine.....En nu weer terug de harde werkelijkheid in en allemaal weer blij zijn met de reeds lopende boekingen.
En ja hoor, ook hier een mailtje...het was ook te mooi om waar te zijn!!
Gelukkig de andere boeking nog laten staan. Jammer....
Ik zit nog op die wolken, ook ik heb geen mail ontvangen en mijn boeking staat nog steeds als confirmed op de website. Geboekt via National zelf en ook een schriftelijke bevestiging van de klantenservice gehad dat mijn reservering bevestigd was, inclusief tarief (om gevraagd).
Ben benieuwd....
Laatst gewijzigd door axzel; 30-05-13 om 17:47.