Welkom op het Florida Forum!

Dé grootste online community over Florida

•  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!

Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!

Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.

Pagina 19 van de 24 EersteEerste ... 91718192021 ... LaatsteLaatste
Resultaten 181 tot 190 van de 231

Onderwerp: Vliegen: Met kinderen

1. Top | #181
    Florida Groupie damian08's Avatar
    Ingeschreven
    Jun 2009

Standaard Re: Vliegen: Met kinderen

@Skunkman het feit dat ik deze vraag stel is simpelweg om 'tips' te vragen aan mensen die ervaring hebben met kinderen en vliegen en hoe ze hun kids bezig houden of wat ze meenemen o.i.d. Ik had ook zeker niet geweten dat het erop uit zou draaien dat het een hele discussie zou worden om kinderen op een jonge leeftijd wel zo ver te laten vliegen. Dus zeker niet om te horen te krijgen dat ik het beter de volgende keer dichter bij huis moet gaan zoeken omdat ik nu eenmaal kinderen heb. En dat ik me moet gaan beperken in onze vakanties. Heb daar niet om gevraagd en ook helemaal niks aan.

Er zijn inderdaad zat mensen die zich om een scheet al ergeren (figuurlijk gezien) maar dan heb ik zoiets als je niks kan hebben, blijf dan lekker thuis en zet een cd op met rustgevende zee geluiden.
    Oordoppen willen ook nog wel helpen, zie 'tip' van mede forummer. En anders heerlijk First Class gaan zitten.
    Tuurlijk zijn er mensen die om medische redenen echt niet zitten te wachten op herrie en kabaal of wat dan ook, daar heb ik ook alle respect voor. Ik ben zelf gezond en ik zit er ook niet op te wachten hoor, daarom ook deze vraag om tips. Ook ik voel me dan best geirriteerd als mijn kinderen vervelend zouden zijn,
    maar kinderen zijn er nu eenmaal, iedereen op dit forum is een kind geweest, en iedereen is niet altijd even lief of gehoorzaam geweest. Daar zijn het nou eenmaal kinderen voor. Maar om ouders met kleine kinderen maar gelijk te vertellen dat ze beter een reis dichterbij kunnen boeken...nee gaat er bij mij niet in.
    Florida visits: 1999,2004,2007,2010,2013,2015 en de volgende in 2017!
    New York: 2005,2007 Canada(Toronto)2005

2. Top | #182

Standaard Re: Vliegen met een 'erg druk en niet stilzittend' kind

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door angelique100 Bekijk Berichten
    Wat kunnen mensen toch vreselijk zeiken.
    Zeker nog nooit proberen te slapen in een vliegtuig vol schoppende en herrie makende kinderen en ouders die daar niks van zeggen cq aan doen.
    Plus als je er dan wel wat op een vriendelijke manier iets van zegt je als antwoord krijgt wat je net zelf geeft..... "je moet niet zo zeiken". Nou dan "zeik" ik graag nog even door.
    Als ouder ben je namelijk verantwoordelijk voor het gedrag van je eigen kinderen en als dat hinder oplevert voor medepassagiers, dan mag een ouder of kind daar best op aangesproken worden.
    Helaas wordt dan vaak afgedaan door de zelfde dooddoener die jij aangeeft.... "Zeik niet zo". Ik zou zeggen. Neem je verantwoording als ouder.
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door angelique100 Bekijk Berichten
    @b767 Kinderen zijn geen beperking hoor (misschien voor jou wel) voor mij en vele anderen zijn ze een verrijking.. Amen
    Ik stel nergens dat kinderen een beperking zijn. Kinderen beperken je wel in je keuzemogelijkheden, maar op andere vlakken kunnen en zullen ze zeker een verrijking zijn, dat bestrijd ik overigens nergens. 8)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door damian08 Bekijk Berichten

Mijn zoon van 4 is al toen hij 2 jaar was al naar Florida geweest, vliegreis ging zonder 1 traan en hij heeft zijn eigen goed vermaakt. En wat nog het belangrijkste is.. hij heeft een topvakantie gehad. Hij heeft het nu nog over het zwembad bij huis
    Zal een kind van 2 een minder leuke vakantie gehad hebben als hij op de camping in Ommen met een groot zwembad en allemaal leuke speeltoestellen eromheen met mooi weer had gezeten?
    Dus nee, omdat ik kinderen heb ga ik zeker niet vakanties dichter bij huis zoeken omdat er wellicht mensen zijn die zich irriteren aan kinderen.
    Nu zeg je iets wat ik nergens beweert heb. Ik heb geen hekel aan kinderen en irriteer me er niet aan. Integendeel zelfs. Ik irriteer me aan gedrag van kinderen en ouders wat veroorzaakt wordt door een bepaalde wil van ouders of het beperkte corrigerende vermogen/verantwoording nemen van ouders. Ouders die enkel zeggen ja het zijn maar kinderen en ik kan er niets aan doen dat ie schopt of schreeuwt of rent en dat heb je als medepassagier maar te accepteren, vind ik op zijn zachts gezegd erg egoistisch. Ouders die er alles aan doen om hun kinderen rustig en stil te krijgen in het vliegtuig en daar ook zichtbaar mee bezig zijn heb ik bewondering voor, nog meer bewondering zou ik ervoor hebben als je dat nadat je het meerdere vluchten hebt geprobeerd en het niet blijkt te werken, de volgende keer een ander vervoermiddel te kiezen voor je vakantie.

Verder kan ik niet vaak genoeg benadrukken dat een vliegtuig een drukcabine is, en dat de oren van kinderen tot 2 jaar daar extra tot zeer gevoelig voor zijn, iets wat ouders zich vaak niet realiseren.
    Pijn in de oren hebben en niet weten wat het veroorzaakt is de reden dat kinderen gaan huilen in het vliegtuig, veroorzaakt door plotselinge drukverschillen. Met name bij het stijgen en dalen merk je dit, maar ook inflight.

Maar zoals ik het hier lees gaan we het hier met ziijn allen nooit eens worden haha. We hebben hier duidelijke voor en tegenstanders en zoals anderen al terecht opgemerkt hebben, daar gaat de vraagstelling inderdaad niet om niet om en stel voor deze discussie dan verder ook te staken, eens zullen we het nooit worden (en dat geeft niet toch, een ieder mag zijn eigen mening hebben, althans, dat is mijn mening, ook daar zijn de meningen over verdeeld als je hierboven leest "Wat een reacties..sommige meedenkend en andere tja zal er maar niet teveel over zeggen". Kennelijk wordt het verkondigen van je eigen mening (niet gepresenteerd als feit) niet altijd gewaardeerd,) en TS heeft er inderdaad zoals hierboven al terecht wordt opgemerkt helemaal niets aan, hij heeft tenslotte al geboekt..
    Ik persoonlijk vond de tip die ik hier las van een stoel naast en een recht voor het kind reserveren wel een hele goede tip waar anderen zeker wat mee kunnen.
    Voor de rest, een fijne vakantie, en ik hoop oprecht voor jezelf maar ook voor je medepassagiers dat je kind lekker rustig slaapt in het vliegtuig. Goede vluchten en een plezierig verblijf in Florida!
    Laatst gewijzigd door b767-300er; 24-04-13 om 10:44.

3. Top | #183
    Florida Groupie angelique100's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2006

Sluit mij 100% bij Damian aan.

Over goed lezen gesproken, waarom reageren er eigenlijk mensen die zelf geen kinderen hebben? De vraag was toch heel duidelijk,...tips van ouders..
    Hoe dan ook zoals al eerder aangeven een discussie waar je niet uitkomt over 3 maanden zitten wij weer heerlijk in het vliegtuig met 4 kinderen!
    Hoe egoistisch is het niet om je kinderen mee te nemen naar Florida/Orlando .
    Aan alle jonge ouders: Geniet van je kids en je vakantie!
    2006 Orlando 2007 Bonita+Orlando 2008 Orlando+Cape Coral 2009 Orlando+Bonita+Keys 2010 Marco Island+Orlando 2011 Cape Coral+Keys 2012 Orlando+Keys 2013 Keys 2014 Keys 2014 New York 2015 Las vegas+Anaheim+LA 2016 Keys 2017 New York- Florida ​2018 Florida

4. Top | #184

Ik zou niet weten waarom een niet-ouder hier niet zou mogen reageren?
    Wellicht heeft een persoon zonder kinderen ook wel hele goede tips?
    Of is dat op dit gebied alleen voorbestemd aan mensen met kinderen?
    Zou zonde zijn als de gouden tip van iemand zonder kinderen hier niet geplaatst mag worden?

Er zijn bijvoorbeeld ook zat mensen zonder kinderen die wel dagelijks met kinderen omgaan. Niet elke medewerkster van bijvoorbeeld een kinderdagverblijf heeft zelf ook kinderen, En moet een kinderarts ook zelf kinderen hebben eer hij zich met andere kinderen mag bezig houden?

Nogmaals een hele fijne vakantie! Hopelijk komen er nog een paar goede tips, daar hebben we allemaal wat aan!

5. Top | #185
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Sep 2004

Hierbij nog een tip. Laat jonge kinderen drinken tijdens het opstijgen en dalen. Dit haalt de druk van de oortjes af. Ook is het zo dat niet alle kinderen last van oren krijgen tijdens het opstijgen en landen.

Niet iedereen is kapitaalkrachtig om een stoel voor hun kind onder de 2 jaar te reserveren maar het is absoluut wel aan te raden. Je krijgt zoveel meer ruimte waar je kind ook kan spelen en eventueel kan slapen. Wij doen het in ieder geval wel. Onze kleine dame is bijna 1 als we gaan vliegen in september. Onze oudste is dan 3,5 maar die is al een veteraan qua vliegen. Hij is al 3 keer in Florida geweest.

Ook in de business class/first class kom je kinderen tegen. Daar hebben de kinderen lekker veel ruimte om te spelen en een bijna vlak bed om te slapen.
    1998 Californie en Mexico, 1998 Californie, 1999 New York en Californie, 2000 Atlanta en Florida, 2002 New York, 2003 Florida, 2004 Ca, Ne, Ut, Ar, 2005 Florida, Dec 2005/ Jan 2006 Ar, Ne, Ca, Oct 2006 Zuid Oost Amerika, Sept 2007 Zuid Oost Amerika, Mei 2008 New York/Orlando, Mrt/Apr 2009 Texas, Oct 2009 Florida, Apr/mei 2011 Florida, November 2011 Florida, Juni/Juli 2012 GA, SC en FL, Sept/Okt 2013 FL, Feb/Mrt 2014 FL, Dec 2014/Jan 2015 FL, Aug 2015 FL, Juli 2016 CA en AR, April/mei 2018 FL.

6. Top | #186
    Ingeschreven
    Jun 2009

Ja klopt, doen wij ook met opstijgen en dalen. Ook heb ik neusspray gekocht en doe dan van te voren even sprayen.
    Op zich toch wel goed voorbereid..al zeg ik het zelf haha.

7. Top | #187
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Apr 2008

Wij zijn ook al verschillende keren naar Amerika gevlogen met onze (inmiddels iets oudere) kinderen.
    Onze kids hadden altijd beiden een eigen tas met wat (kleine) kadootjes (ze mochten er elk uur eentje uitpakken als beloning), leesboekjes, knuffels, zakje met snoepjes, stickertjes, schriftjes, kleurtjes...noem het op, wij hadden het bij ons. Meestal hadden ze ook een eigen scherm waarbij ze zelf een filmpje of programma konden kiezen.
    Als je vroeg vliegt (en daardoor dus al vroeg op bent) heb je ook kans dat ze vlak na het opstijgen alweer in slaap vallen.
    Alvast veel plezier!
    USA-bio1998 NYC, Washington, Californie 2001 NYC 2001 Chicago & Denver, 2003 New England, 2005 Denver, 2007 Florida, 2009 Florida, 2010 Florida, 2011 Florida, 2012 Zuidwest USA (CO, AZ, NV, UT), 2013 Florida

8. Top | #188
    Stamgast
    Ingeschreven
    Jun 2009

Ja klopt, doen wij ook met opstijgen en dalen. Ook heb ik neusspray gekocht en doe dan van te voren even sprayen.
    Mijn huisarts adviseerde om een paar dagen voor de vlucht al te starten met neusspray. En dan die speciale neusspray te koop bij de apotheek met 0,0...% er in (bij de apotheek weten ze wel wat ik bedoel ). En hij zei zelf altijd Otalgan oordruppels bij zich te hebben als hij vliegt als kindjes oorpijn hebben in het vliegtuig. Schijnt goed te werken. Ik heb ook altijd een flesje mee en gelukkig nooit hoeven te gebruiken.

Voor onze dochter hadden we een kinderkoptelefoon aangeschaft. Handig voor de DVD speler of IPad.

Verder je niet gek laten maken hoor, gewoon lekker gaan! Ik vind het ook onzin dat je zou moeten wachten tot je kind een bepaalde leeftijd heeft. Je weet nu eenmaal dat als je er voor kiest te gaan vliegen er ook kinderen aanwezig zullen zijn in het vliegtuig. Als mensen hier niet tegen kunnen moeten ze zelf maar lekker in eigen auto naar Zuid Frankrijk gaan rijden. Dan hebben ze er geen last van.
    Ik wens je een goede en rustige vlucht en een fijne vakantie!
    Laatst gewijzigd door Lelli Kelly; 24-04-13 om 13:18.
    Vakanties in Florida: 1998, 2010 en 2014
    Weblog vakanties met de kids: http://wij4tjesopvakantie.blogspot.nl
    Vaste gastblogger van de website over (verre) reizen met kinderen: https://www.gezinopreis.nl
    Zomer 2018: camperreis van Las Vegas naar Denver

9. Top | #189
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Jan 2009

Van kleine kinderen kan ik het nog wel begrijpen dat het lang is en moeilijk maar ik heb ooit op de terugvlucht (nachtvlucht) voor 2 tieners gezetten (15-17 jaar).Toen die na een paar uur nog steeds aan het schoppen, ruzie maken ,roepen en lachen waren heb ik mij even omgedraait en gezegt dat er wel mensen waren die probeerde te slapen en gevraagd wanneer de herrie nu eindelijk ging stoppen. En toen werd het stil. Toen we geland waren waren er verschillende mensen die mij bedankte , de ouders die een aantal rijen verder zatten deden dat uiteraard niet. Maar het blijft natuurlijk moeilijk en iedereen ervaart het anders. Ik heb zelf 2 kinderen die ondertussen al volwassen zijn maar heb altijd geprobeerd ze bezig te houden tijdens de vlucht wat niet altijd makkelijk is.

10. Top | #190
    Ingeschreven
    Jun 2009

Mijn huisarts adviseerde om een paar dagen voor de vlucht al te starten met neusspray. En dan die speciale neusspray te koop bij de apotheek met 0,0...% er in (bij de apotheek weten ze wel wat ik bedoel ). En hij zei zelf altijd Otalgan oordruppels bij zich te hebben als hij vliegt als kindjes oorpijn hebben in het vliegtuig. Schijnt goed te werken. Ik heb ook altijd een flesje mee en gelukkig nooit hoeven te gebruiken
    Otalgan nog nooit van gehoord, maar ga ik ook zeker erbij halen en hopelijk niet hoeven te gebruiken.

En ik laat me niet gek maken hoor haha, komt helemaal goed. We zitten de dagen echt af te tellen, vliegreis komen we wel door! Dank je wel

Forum Rechten