Welkom op het Florida Forum!

Dé grootste online community over Florida

•  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!

Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!

Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.

Pagina 14 van de 17 EersteEerste ... 41213141516 ... LaatsteLaatste
Resultaten 131 tot 140 van de 170

Onderwerp: Shooting range / guns / schieten

1. Top | #131
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004

Standaard Re: Shooting guns

Je loopt gewoon naar de balie met je (ongeladen) wapen en zegt dat je die wilt omruilen voor een ander. En schoonmaken hoeft niet
    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/

2. Top | #132
    Stamgast
    Ingeschreven
    Aug 2009

JarJarbinks, leuk filmpje! Vast een mooie ervaring met een Magnum. Heb je al vaker geschoten?

3. Top | #133

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door axzel Bekijk Berichten
    Heb je al vaker geschoten?

Niet vaak maar wel meer dan één keer. Oa. een keer in Texas, daar gaat het nog makkelijker dan in Florida. Daar vragen ze nergens om.
    Die Magnum is zeker iets heel anders dan de rest ja. alleen de kogels al. Maar uiteindelijk deze ze ook niet moeilijk over de Magnum. Wel vroegen ze of je het wapen kende en dat je het wel heel goed moest vasthouden. Dat klopte ook, het vasthouden geeft enige terugslag. Dit jaar ga ik weer en zeker een keer schieten. Zelfs mijn vrouw die in eerste instantie dacht nou nee vond het heel leuk om eens te doen en zegt nu ook weer ik ga mee.
    Oak Ridge, leuke zaak vriendelijk personeel en helpen overal mee maar je moet er wel om vragen als er iets onduidelijk is. Anders verwachten ze dat je alles snapt.

4. Top | #134
    Stamgast
    Ingeschreven
    Aug 2009

Ah ok, ik denk namelijk dat als een medewerker naast je stond, dat jij of de filmer wel even op je donder had gehad! Althans, bij ons op de schietbaan had je mogen gaan schoonmaken

5. Top | #135
    Moderator Ta2 Gerrit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004

Dat is daar geen probleem, filmen, fotograferen, alles kan. Ze zijn zich zeer bewust dat er veel "one-time shooters", ofwel toeristen komen die graag een bewijs van deze ervaring mee naar huis willen nemen. In Nederland ligt dat iets anders
    Been There, Done That, Will Probably Do It Again.......Many Times...... Reisverslagen:DILLIGAF

AAA Member (All America Addicted) Mission Completed ! All 50 States Visited

6. Top | #136
    Stamgast
    Ingeschreven
    Aug 2009

Ik heb het niet over het filmen, ik zie een aantal veiligheidsfouten waarmee je bij ons van de baan gestuurd zou worden. Overigens niet om jou aan te rekenen hoor Jarjarbinks! Ik vind het wel een gevaarlijke zaak dat er zo weinig toezicht is en dat dus mensen die nog nooit geschoten hebben daar rondlopen met een doorgeladen wapen.
    Een ongeluk zit in een klein hoekje, zeker als je nog nooit een wapen vast hebt gehad.

7. Top | #137
    Moderator Ta2 Gerrit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004

Er is daar weinig tot geen toezicht, alleen wat camera's, en dan als belangrijkste die in de sluis, dat je niet met een doorgeladen wapen de zaak in komt. Medewerker(s) van de zaak vindt je alleen achter de balie, tenzij je om instructie vraagt. Wel krijg je een waarschuwing bij rapid-fire, dus je magazijn in één ruk leegschieten, maar dat is het ook wel.

PS. Wat zijn de veiligheidsfouten die jij gezien hebt ?
    Laatst gewijzigd door Ta2 Gerrit; 17-02-13 om 13:52.
    Been There, Done That, Will Probably Do It Again.......Many Times...... Reisverslagen:DILLIGAF

AAA Member (All America Addicted) Mission Completed ! All 50 States Visited

8. Top | #138
    Stamgast
    Ingeschreven
    Aug 2009

Zonder daarmee de filmer/andere persoon in diskrediet te brengen: een wapen behandel je altijd alsof het geladen is, ik zie een aantal bewegingen die ik niet met een geladen wapen zou doen. Bovendien is de vinger constant aan de trekker ipv langs de slede (zeker op het begin), het wapen wordt geladen met de loop tegen de 'bar' gedrukt, wapen niet in de veilige richting houden en hemelrichten (met een boog via het plafond richten).

Nogmaals, niet om iemand iets aan te rekenen behalve die zaak. Een ongeluk zit in een heel klein hoekje.

9. Top | #139
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004

Wat dat betreft is men daar wat makkelijker mee in de USA, wellicht té gemakkelijk. Shooters World in Tampa heeft op zijn site duidelijke regels staan. Ik weet niet of ze die daar ook handhaven maar het is iig wel duidelijk: http://www.shootersworld.com/shooting-range/rules.aspx
    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/

10. Top | #140
    Stamgast
    Ingeschreven
    Aug 2009

Het zijn in principe regels die overal ter wereld (althans in westerse landen) gelden, zo ook standaard regels bij overheid. Vandaar dat het me verbaasde dat er zo weinig naleving op is.
    Aan de andere kant is het wel weer een unieke mogelijkheid om met mooie wapens te schieten, ik ga er zeker even langs.

Edit; dezelfde regels staan idd ook bij shootersworld, zijn gewoon standaard regels met wapens:

Everyone must follow the Four Basic Rules of Firearm Safety at all times:

1. Treat all guns as if they are loaded.

2. Never point a gun at anything you are not willing to shoot or destroy.

3. Keep your finger straight and off the trigger until your sights are on the target and you are ready to shoot.

4. Be sure of your target, what is in line with it and what is beyond it.

5. Load and unload firearms only on the firing line and in your shooting lane.

6. All weapons must be pointed down range at all times.
    Laatst gewijzigd door Njit; 18-02-13 om 21:38.

Forum Rechten