Wij vliegen vanuit AMS met een overstap op Gatwick dus eerst langs de douane. Maar moeten we eerst nog naar de main terminal?
Welkom op het Florida Forum!
Dé grootste online community over Florida
...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!
Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!
p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!
Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.
Vanaf de koffers kun je direct naar de auto verhuurders (verdieping lager). Of je door de douane moet hangt af of je al door de controle bent geweest op een ander vliegveld in de VS (of bijvoorbeeld bij Aer Lingus in Ierland), of niet. Bij het 1e kun je direct door lopen naar de koffers, anders eerst nog door de controle.
Wij vliegen vanuit AMS met een overstap op Gatwick dus eerst langs de douane. Maar moeten we eerst nog naar de main terminal?
Beetje off-topic, maar op MCO kom je dan eerst langs Immigration, dan pik je de koffers op en ga je door Customs. De koffers kunnen direct terug op de band, en zelf reis je met de peoplemover/trein naar de Main Terminal waar je de koffers van de band kunt halen.
En daarna is het een verdieping lager naar de autoverhuur.
Of je direct naar de garage kunt kan ik je niet zeggen, wij huren nooit bij Hertz.
Been There, Done That, Will Probably Do It Again.......Many Times...... Reisverslagen:DILLIGAF
AAA Member (All America Addicted)
Mission Completed ! All 50 States Visited
Dank voor de duidelijke uitleg
Jep, je kunt op MCO na het ophalen van de koffers meteen doorlopen naar je auto, als je de Hertz garage inloopt zie je je naam op een 'scorebord' en daar staat aangegeven in welk vak je auto staat. Ook boven je auto hangt een bord net daarop je naam. Als het goed is krijg je ook een e-mail met daarop die gegevens, dus kun je zodra je geland bent al zien waar je auto staat en welk merk het is![]()
Laatst gewijzigd door PENPE; 13-01-13 om 21:39.
At the moment busy planning our 2nd USA/Florida-trip for this year
... en als je naam nou niet op het scorebord staat, wat mij meermalen is overkomen als goldmember, dan ter plekke het kantoortje bij de garage in, met je reservering en je goldcard helpen ze je direct. Het kan bijvoorbeeld mis gaan als je flink vertraagd bent, als de reserveringstijd uit die gammele website weer eens niet is doorgekomen, of als ze je bij de garage aan de A-terminal verwachten terwijl je aan de B-kant eruit gaat. Daarom is het ook van belang dat je je vlucht opgeeft.
koenkamphuys;
Bedankt voor je antwoord. Aangezien jij vaker via Hertz hebt gehuurd kan jij aangeven wat ik moet overleggen als bewijs van reservering. Is dit een print van de email met de bevestiging van mijn reservering? Deze email is wel in het Nederlands, zal dit geen probleem geven?
Laatst gewijzigd door Michael66; 15-01-13 om 23:48. Reden: q
Die print is heel handig want daar staat je reserveringsnummer op, maar niet noodzakelijk. Maar ik begrijp dat je nog nooit bij Hertz hebt gehuurd; hoe word je dan ineens goldmember?
Via hun website kon je gelijk Goldmember worden. Ook zijn/waren er nog mogelijkheden via de ANWB of bijvoorbeeld Luchtvaartnieuws.nl. Het kost je niets.
1998 Californie en Mexico, 1998 Californie, 1999 New York en Californie, 2000 Atlanta en Florida, 2002 New York, 2003 Florida, 2004 Ca, Ne, Ut, Ar, 2005 Florida, Dec 2005/ Jan 2006 Ar, Ne, Ca, Oct 2006 Zuid Oost Amerika, Sept 2007 Zuid Oost Amerika, Mei 2008 New York/Orlando, Mrt/Apr 2009 Texas, Oct 2009 Florida, Apr/mei 2011 Florida, November 2011 Florida, Juni/Juli 2012 GA, SC en FL, Sept/Okt 2013 FL, Feb/Mrt 2014 FL, Dec 2014/Jan 2015 FL, Aug 2015 FL, Juli 2016 CA en AR, April/mei 2018 FL.