Welkom op het Florida Forum!

Dé grootste online community over Florida

•  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!

Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!

Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.

Pagina 9 van de 10 EersteEerste ... 78910 LaatsteLaatste
Resultaten 81 tot 90 van de 92

Onderwerp: Disney Resorts

1. Top | #81
    Florida Fanaat PENPE's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2005

Standaard WDW Resorts: Luxury Pet Resort

Pluto never had it so good: The next major attraction to open at Walt Disney World won't be for the kids - it will be for the dogs.

Een tip voor de hondenliefhebbers onder ons :

http://www.clickorlando.com/irresist...98/detail.html
    At the moment busy planning our 2nd USA/Florida-trip for this year

2. Top | #82
    Florida Groupie Tinkerbell's Avatar
    Ingeschreven
    Mar 2007

Standaard Re: Disney World Opening Luxury Pet Resort Aug. 27

Ik hou van mijn hond tot in het absurde maar een van de dingen die ik hem absoluut NIET aan wil doen is een tien urige vlucht in een kooi.
    Dan praat ik ook nog over een rechtstreekse vlucht.
    Het is algemeen bekend dat bij overstappen de dieren vaak in de brandende hitte zonder water uren staan te wachten. Brrr nee dieren meenemen op vakantie naar de US is in ONZE ogen pure dierenmishandeling.

Onze hond is absoluut ons "flurry" child verwent tot op het bot maar als we de grote plas oversteken gaat hij lekker naar mijn moeder waar hij zalig drie weken tot een maand in de tuin kan rennen,graven,blaffen,snuffelen en al die andere dingen doen die een hondenleven aangenaam maken.:lol:
    Laatst gewijzigd door Tinkerbell; 05-08-10 om 08:52.
    Web log voor onze mei vakantie : http://slavessunandfun.punt.nl/#430722

3. Top | #83
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004

Standaard Re: Disney World Opening Luxury Pet Resort Aug. 27

Ik gok dat de doelgroep voor het Resort ook de Amerikaanse hond is
    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/

4. Top | #84

Standaard disney hotels

Wij gaan volgend jaar naar Orlando en verblijven daar in een disney hotel.
    Nu willen wij graag weten of je met 2 volwassenen en 2 kinderen in een value hotel of een moderate hotel moet verblijven.
    Dan gaat het niet om de prijs maar om de kamers en alles erom heen.
    Wie heeft er een paar tips voor ons.

5. Top | #85
    Florida Fanaat cindy74's Avatar
    Ingeschreven
    Nov 2007

Standaard Re: Disney Resorts

eu ik ben het daar niet me eens ja je hebt meer ruimte in je villa das waar maar een disney hotel geeft je de magie en het gemak van 5min te rijden tot een park of de disneybus te nemen , later weer terug te keren naar je hotel even aan het zwembad liggen en terug te keren naar het park om het vuurwerk te bekijken . Wij hebben in het french quarter gelogeerd en het beviel ons uitstekend . Nu hebben wij via de disney vacation club punten gekocht en zijn in animal kingdom lodge geweest voor 850 euro een 9 dagen voor 4 personen geen slechte prijs dus .
    Laatst gewijzigd door cindy74; 30-05-11 om 11:32.

6. Top | #86
    Ingeschreven
    Mar 2007

Zoals Cindy al zegt.
    De kamers in de Disney resorts zijn prima te doen met vier man.

Ruimte genoeg en zeker French Quarter en Riverside.
    Het is maar net waar je voor kiest. Elke dag weer in de auto op en neer en als de kinderen moe zijn terug naar de condo en s' avonds weer in de auto naar het vuurwerk.
    Trouwens een villa klinkt leuk maar uiteindelijk zal moeder de vrouw toch verantwoordelijk zijn voor koken,wassen en plassen. Hoe weinig je ook doet je sleept je thuiswerk toch weer mee op vakantie.

Als je bij Disney US zelf boekt kun je je reservering altijd omzetten zodra de kortingen vrij gegeven worden. Nu boeken en gewoon wachten tot de acties beginnen .Met een telefoontje heb je dan zo 30% korting binnen of free dining.

Wil je helemaal afzien van een boeking kun je tot 45 dagen van te voren alles afzeggen. Je krijgt gewoon je geld terug.
    Laatst gewijzigd door Tinkerbell; 30-05-11 om 11:34.

7. Top | #87
    Ingeschreven
    Nov 2007

Standaard

hmmm wij gingen ook bijna elke dag wel iets eten hoor alleen ontbijten deden we in de villa . En ik vond het zeer makkelijk van de was gedaan te hebben voor thuiskomst. Maar in orlando verkies ik zeker een disney hotel boven een villa als het je niet om de prijs te doen is zou ik zeker voor een moderate hotel gaan die hebben meer ruimte in de kamer .

En een tip bij de lobby kan je je koffers laten wegen dan komje in de luchthaven niet met een rood hoofd te staan .
    Heb alweer geboekt voor 10 nachten in het animal kingdom lodge via een disney vacation club member tinkerbell is dit ook niets voor jullie ze hebben toch ook villas in de grand floridian en het is meestal voor de helft van de prijs .
    Laatst gewijzigd door Michael66; 13-06-14 om 06:33. Reden: 1+1

8. Top | #88
    Ingeschreven
    Mar 2007

Geen idee of ze villa's hebben maar ik beken dat ik op vakantie gewoon afschuwelijk lui ben. Ik wil dan zo uit bed de lounge inrollen ontbijten, en dan lekker mijn ding doen.:-$
    Nee we willen op conciërge level logeren waar je de hele dag door gebruik kunt maken van eten,drinken en de alcoholische bar indien nodig.

Na afloop van de vakantie staat dan wel als eerste zuurkool op het menu
    Laatst gewijzigd door Michael66; 13-06-14 om 06:31.

9. Top | #89
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Nov 2012

Waar zouden jullie voor gaan? Het Value resort Art Of Animation of toch liever een Moderate Resort? Als ik via Walt Disney World zou boeken, krijg ik wat extra's, waaronder een giftcard van $ 100. Weet iemand toevallig of deze ook te besteden zijn in restaurants of geldt dit alleen in stores?

10. Top | #90
    Ingeschreven
    Nov 2007

Standaard

Wij vonden het french quarter heel erg leuk . Het is een kleinschaliger hotel van disney met een romantisch kader . Je kan met de boot naar downtown disney en per bus naar de parken .

De bus van de french quarter word gedeeld met de riverside maar die stopte altijd eerst in het french quarter dus dat was wel een voordeel . Wij namen toch weer telkens de auto naar het park je bent al vlug een half uur kwijt door de bus te nemen . En het resort zelf is niet zo groot naar disney normen dat het zwembad ook niet overvol zat en je geen 20 min moet stappen aleer je bij de bushalte bent .
    Laatst gewijzigd door Michael66; 13-06-14 om 06:33. Reden: 1+1

Forum Rechten