Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 1 van de 10 123 ... LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 10 van de 92

Onderwerp: Disney Resorts

  1. Top | #1

    Standaard Hotelervaring: Disney Resorts

    Wij gaan met onze 2 kids (1 en 8 jaar) op 7 mei 2005 naar Orlando, we verblijven eerst 5 nachten in het Disney's Caribbean Beach Resort en daarna nog 6 nachten in het Disney's Port Orleans Riverside Resort.

    Als er iemand leuke ervaringen en/of tips over de hotels heeft dan hoor ik dat heel graag. Ook voor foto's hou ik mij zeer aanbevolen, daarvan heb ik er nog niet veel gezien op internet.

  2. Top | #2
    Newbie
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Berichten
    9

    Standaard

    Wij zijn er geweest met onze kinderen van 6 en 10 jaar.
    Hotelblokken zijn maximaal 2 hoog en gebouwd in 5 groepen.
    In het midden heb je Old Port Royale (hoofdgebouw) waar je kunt eten, zwemmen en waar de Disney winkel is. Iedere hotelgroep heeft ook nog een eigen zwembad (die veeeel rustiger zijn dan het hoofdzwembad) en onze kinderen vonden het erg leuk om de eenden en schildpadden (die zitten er honderden in het grote meer) te voeren.
    Het eten is niet geweldig, wel is er een a la carte restaurant wat een stuk beter is.
    In het fastfood gedeelte kun je een koffie- of frisdrank mok kopen waarmee je alle dagen tijdens verblijf naar de gratis koffie en frisdrank punten kunt.
    Op zich vonden wij het een leuk hotel, met nette kamers.
    Probeer wel een kamer in de buurt van Port Royal te krijgen anders is het iedere keer een flinke wandeling, want het hotelterrein is erg groot
    Foto's heb ik wel een paar, maar daarop is niet veel te zien

  3. Top | #3
    Newbie
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Berichten
    9

    Standaard

    Voordeel van een Disney-Hotel is dat deze pendeldiensten hebben naar de parken die echt super zijn.
    Wij hebben met onze kinderen een week in Carribean Beach gezeten en in het Marriot World Center.
    Het Mariott Hotel is ongeveer 5-10 minuten rijden met de auto.
    Dit hotel was geweldig, maar wel redelijk aan de prijs.

  4. Top | #4
    Moderator Michael66's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2004
    Locatie
    Gouda, Netherlands
    Berichten
    7.923

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door cindy
    Voordeel van een Disney-Hotel is dat deze pendeldiensten hebben naar de parken die echt super zijn.
    Als je tijdens je verblijf in Disney-hotel geen auto tot je beschikking hebt, is er wel een nadeel: je bent zowat helemaal aangewezen op de Disney-faciliteiten. Er zijn weinig / geen andere winkels en restaurants in de buurt. Dit kan een wat grotere aanslag op je vakantiebudget betekenen.

    Geen ervaring, wel een paar linkjes naar wat info:

    Disney's Caribbean Beach Resort: Klik hier voor info van Disney, klik hier voor info van Tripadvisor, Klik hier voor een slideshow.

    Disney's Port Orleans Riverside Resort: Klik hier voor info van Disney, klik hier voor info van Tripadvisor, klik hier voor een slideshow.

    Kijk voor nog meer info over deze hotels eens op de site van Allears, "Deb's unofficial Walt Disney World Information Guide" (http://allearsnet.com/index.html).
    Laatst gewijzigd door Michael66; 13-04-09 om 02:25. Reden: samengevoegd

    Florida '98, '00, '02, '03, '04, '05, '06, '07, '08², '09, '11, '12, '13, '14, 15²

  5. Top | #5
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Aug 2005
    Berichten
    114

    Standaard Hotelervaringen en/tips over Animal King. Lodge en Yachtclub

    Iemand nog goeie tips en ervaringen met deze hotels?

    We verblijven eerst 5 dagen in Animal Kingdom Lodge en daarna 6 dagen in de Yachtclub.
    Hoop wel dat ik de goeie volgorde heb gekozen.
    We kozen voor Yachtclub als laatste omdat die wat gunstiger gelegen ligt (denken wij) en omdat het zwembad voor de kleintjes wel gaaf lijkt.

    In Animal Kingdom Lodge hebben we trouwens een kamer met Savannah-view (tnx Frank, k kwam er even niet op :wink: )

  6. Top | #6
    Regelmatige Bezoeker disney_cutie's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2006
    Locatie
    Z-Limburg NL
    Berichten
    16

    Standaard WDW Resorts: Dining package

    Hallo,
    Heeft iemand wel eens gebruik gemaakt van de mogelijkheid van Magic Your Way Package Plus Dining tickets bij een verblijf in een WDW hotel?

    Waren dat positieve of negatieve ervaringen?

    Groetjes

  7. Top | #7
    Florida Groupie marisca's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2006
    Locatie
    Arnhem
    Berichten
    634

    Standaard

    Ook al wil je maar 3 dagen naar de disneyparken en je verblijft 7 nachten in het disney hotel dan moet dat kunnen.
    Je kunt ook gebruik maken van het zwembad, En Disney's marketplace, Down town disney! Het kan allemaal.
    Voor de resterende locaties moet je geldige entree kaarten hebben!
    Groetjes marisca.
    Het is wel zo dat hoe meer dagen op je hopperpas hoe voordeliger!
    Getrouwd in orlando 16 mei 1996, Rondreis 3 weken. 1997: 4 weken Californie en Lasvegas. 1998 Ny/LasVegas.Florida 00,03,04,05,06,07 LV en 07 Orlando en bahama's http://ris32.hyves.net/

  8. Top | #8
    Newbie
    Ingeschreven
    Jun 2006
    Berichten
    3

    Standaard Hotelervaring gevraagd: Disney's Fort Wilderness

    hallo!

    Heeft iemand ervaringen met Fort Wilderness (camperen of verblijf in de cabins)? Wij zitten aan camperen te denken volgend jaar september en zijn nu op zoek naar ervaringen en tips!

  9. Top | #9
    Florida Groupie marisca's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2006
    Locatie
    Arnhem
    Berichten
    634

    Standaard

    Het lijkt mij erg leuk maar heb geen ervaring hier mee! Ziet er leuk uit! , Het doet mij een beetje denken aan Davy crocket ranch in Parijs

    de wilderniss lodge heb ik ook goede herrindereingen aan!
    Vooral de waterparade was verrassend!

    Wij hebben ook goede herrinderingen aan het All-star resort wij zaten in the movie's thema! Vooral voor kids erg leuk vertoeven. :lol:
    Laatst gewijzigd door Michael66; 29-05-11 om 18:49. Reden: 1+1
    Getrouwd in orlando 16 mei 1996, Rondreis 3 weken. 1997: 4 weken Californie en Lasvegas. 1998 Ny/LasVegas.Florida 00,03,04,05,06,07 LV en 07 Orlando en bahama's http://ris32.hyves.net/

  10. Top | #10
    Regelmatige Bezoeker Maria-Anna's Avatar
    Ingeschreven
    May 2006
    Locatie
    Zuid-Limburg
    Berichten
    17

    Standaard Re: Reacties over het Disney All Star movie resort?

    We waren van 29-6 t/m 6-7-2006 in Disney's Popcentury hotel.
    Dat beviel heel goed!
    Helaas hebben we geen ervaring met All Star Resorts maar het is te vergelijken.
    Maar op Zoover kan je de ervaringen van andere bezoekers lezen.
    Laatst gewijzigd door Michael66; 11-10-08 om 09:23. Reden: full quote van voorgaand bericht eruit gehaald
    °O° USA: 26 december 1990 - 11 januari 1991
    29 juni 06 - 7 juli 06 + 26 april 08 - 09 mei 08
    °O° Paris: ontelbaar



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •