Welkom op het Florida Forum!

Dé grootste online community over Florida

•  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!

Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!

Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.

Pagina 71 van de 115 EersteEerste ... 2161697071727381 ... LaatsteLaatste
Resultaten 701 tot 710 van de 1150

Onderwerp: ESTA: Alles over het Electronic System for Travel Authorization

1. Top | #701
    Moderator Ta2 Gerrit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004

Standaard Re: ESTA: Alles over het Electronic System for Travel Authorization

ESTA is 2 jaar geldig en kan ook zo lang en meerdere malen gebruikt worden.
    Been There, Done That, Will Probably Do It Again.......Many Times...... Reisverslagen:DILLIGAF

AAA Member (All America Addicted) Mission Completed ! All 50 States Visited

2. Top | #702
    Florida Superfanaat Teleton's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2007

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ta2 Gerrit Bekijk Berichten
    ESTA is 2 jaar geldig en kan ook zo lang en meerdere malen gebruikt worden.
    Klopt helemaal! maar we weten alleen niet of bosuil misschien tussendoor een ander paspoort heeft gekregen. In dat geval heeft 'ie wel een nieuwe ESTA nodig.....

3. Top | #703
    Moderator Ta2 Gerrit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Teleton Bekijk Berichten
    Klopt helemaal! maar we weten alleen niet of bosuil misschien tussendoor een ander paspoort heeft gekregen. In dat geval heeft 'ie wel een nieuwe ESTA nodig.....
    Maar dan krijgt hij daar keurig bericht van, van Uncle Sam. Althans, dat hebben wij wel gehad, als herinnering dat ons paspoort verliep, en de ESTA daarmee ongeldig werd. Kost een paar centen, maar wel goede service
    Been There, Done That, Will Probably Do It Again.......Many Times...... Reisverslagen:DILLIGAF

AAA Member (All America Addicted) Mission Completed ! All 50 States Visited

4. Top | #704
    Moderator Michael66's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2004

Zojuist ontving ik een herinnering van ESTA dat de 2-jaar geldigheid termijn binnen een maand afloopt.
    Wat een fijne service!

Meteen even de paspoorten gecheckt; die blijken in maart te verlopen. Nieuwe ESTA dus pas aanvragen nádat we nieuwe paspoorten hebben, want een aanvraag / toestemming is gekoppeld aan je paspoortnummer.
    ESTA Expiration Warning
    ATTENTION! The travel authorization submitted on December 31, 2010 via ESTA will expire within the next 30 days. It is not possible to extend or renew a current ESTA. You will need to apply for a new ESTA. Please reapply at https://esta.cbp.dhs.gov if travel to the United States is intended in the near future. If there are 30 or more days left on the old authorization you will receive a warning message during the application and be asked if you wish to proceed.
    Google vertaling:
    ESTA Vervaldatum Waarschuwing
    LET OP! De reistoestemming ingediend op 31 december 2010 via ESTA vervalt binnen de komende 30 dagen. Het is niet mogelijk te verlengen of te vernieuwen een huidige ESTA. U moet een aanvraag voor een nieuwe ESTA. Gelieve opnieuw toe te passen op https://esta.cbp.dhs.gov als reizen naar de Verenigde Staten is bedoeld in de nabije toekomst. Als er 30 of meer dagen over op de oude machtiging ontvangt u een waarschuwing tijdens de applicatie en wordt gevraagd of u wilt doorgaan.
    Laatst gewijzigd door Michael66; 01-12-12 om 17:18.

Florida '98, '00, '02, '03, '04, '05, '06, '07, '08², '09, '11, '12, '13, '14, 15²

5. Top | #705
    Florida Groupie moniquekruiningen's Avatar
    Ingeschreven
    Nov 2011

Wellicht ook een vraag die ten overvloede is.. omdat hij al eerder beantwoord werd, maar kan m zo snel niet vinden.
    Ik ging in februari 2012 naar Florida, mijn Esta vroeg ik in november aan volgens mij... nu gaan we in juli weer.. dus hij is nog niet verlopen, ik dacht slim te zijn om mijn bestemming aan te passen.. maar ik weet het nummer niet van mijn esta, braaf paspoortnummer, naam en achternaam en geboorte datum ingevuld.. en nu kent t systeem onze aanvragen niet... paniek natuurlijk... maar is dat wel nodig. Of kan ik er vanuit gaan dat we de states wel weer inkomen??
    Heeft iemand dit ook aan de hand gehad??

6. Top | #706
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004

Neem aan dat je dit formulier hebt gebruikt? https://esta.cbp.dhs.gov/esta/applic...execution=e1s1
    Paspoortnummer correct ingevuld? Geen cijfer 0 en letter O door elkaar gehaald?
    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/

7. Top | #707
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Sep 2011

Ik heb ook mijn Esta aangepast naar mijn (andere) verblijfplaats komende februari, maar bij mij lukt het wel met naam en paspoortnummer etc.
    Wat Njit zegt, kijk even of de 0 niet verwart met een O

8. Top | #708
    Florida Groupie moniquekruiningen's Avatar
    Ingeschreven
    Nov 2011

Vandaag nog eens geprobeerd... met exact de zelfde gegevens... we hebben geen nullen of ooo's in het nummer... nu kreeg ik ze wel alletwee te zien... raar maar ben blij dat t in orde is..

9. Top | #709
    Florida Groupie Hans uit Koekelare's Avatar
    Ingeschreven
    Aug 2010

Zo juist 2 nieuwe aanvragen aangevraagd voor ESTA en direct allebei goedgekeurd, we kunnen weer allebei, joepie.
    Love to Travel

10. Top | #710
    Stamgast Tini's Avatar
    Ingeschreven
    Oct 2007

Heb vorige week nieuwe esta aangevraagd. Geen verblijfplaats ingevuld, ook vorige keer niet gedaan. Binnen een minuut goedgekeurd. Volgens mij is het invullen van een verblijfplaats op het estaformulier ook niet nodig.
    Laatst gewijzigd door Tini; 03-01-13 om 21:44. Reden: Typefoutje

Forum Rechten