Welkom op het Florida Forum!

Dé grootste online community over Florida

•  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!

Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!

Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.

Pagina 27 van de 64 EersteEerste ... 17252627282937 ... LaatsteLaatste
Resultaten 261 tot 270 van de 631

Onderwerp: Vliegen met United Airlines (2)

1. Top | #261
    Vaste Bezoeker Iris1990's Avatar
    Ingeschreven
    Oct 2009

Standaard Re: Vliegen met United Airlines (2)

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Cindy1969 Bekijk Berichten
    Ik kreeg vanmorgen een e-mail van CheckMyTrip, handig want USAFun heeft me daar aangemeld en nu krijg ik dus een e-mail als er iets wijzigt.
    Mijn vlucht is gewijzigd op de heenreis, ik vertrek nog wel op dezelfde tijd (1200 uur) vanaf Schiphol, maar heb nu een langere overstaptijd in Washington.
    Aankomst 14.50 uur, en zou eerst om ca 17 uur doorvliegen naar Orlando, dat is nu gewijzigd naar 18.50 uur, bijna 4 uur overstaptijd dus. Die 4 uur vermaak
    ik me wel, maar wel jammer dat ik nu pas om 21.10 in Orlando arriveer ipv rond 19 uur.
    Wat ik uit voorgaande reacties begrijp is dat United vaak zijn vluchten wijzigt? Moet ik me zorgen gaan maken dat ik nog meer wijzigingen krijg, of dat ik
    straks een overstaptijd van 8 uur ofzo krijg, en dan midden in de nacht pas in Orlando aankom, of valt het in het algemeen wel mee?

Op de terugweg is er ook een wijziging, maar dat is minimaal, nu vertrek om 14.02 uur ipv 13.45 uur.
    Hoi Cindy,

Ik zit precies met het zelfde, ook geboekt bij usafun. en heb al vier keer in twee maanden tijd een mail gehad met veranderende vluchttijden en overstaptijden. Voor mij is het wel gunstiger uitgevallen gelukkig. Juist van 4u overstaptijd op Washington naar 2.20 min op de heen en terug vlucht naar Orlando.
    mijn tijden zijn als volgt;
    vertrek ams 12.00 landen Washington 14.50
    vertrek Washington 17.14 landen 19.33 Orlando

vertrek Orlando 13.57 landen Washington 16.09
    vertrek Washington 18.20 landen 08.05 ams

Ik ben nu heel tevreden maar ik denk dat het nog wel een aantal keer zal veranderen...

2. Top | #262
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Sep 2011

De tijden die jij nu hebt had ik oorspronkelijk ook Iris, alleen de heenvlucht is nu gewijzigd, vlieg nu pas rond 19 uur vanaf Washington naar Orlando. Terugreis is hetzelfde.
    Maar ach, ik wacht de wijzigingen wel af, we kunnen er toch niets aan doen

3. Top | #263
    Florida Fanaat JKG's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2008

Die vluchttijden veranderen zo vaak. Zelfs voor een paar minuten krijg je dat al. Irritanter is dat je telefonisch contact met United op moet nemen om aan te geven dat je kennis hebt genomen van de wijzigingen, voor je online nog wat kan aanpassen zoals bijv. stoelen e.d.
    Maargoed, dat is geen verplichting natuurlijk... tenzij je dingen wilt wijzigen. Met KLM heb ik vervelendere ervaringen, die kunnen in mijn geval nooit op tijd zijn, altijd is er wel weer iets aan de hand.

4. Top | #264
    Florida Fanaat trails's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2007

Dit gebeurde bij onze vlucht van MCO - JFK bijna wekelijks en uiteindelijk vlogen we op de tijden die we geboekt hadden.
    Florida: 1986, 1992, 1997, 1998, 2000, 2008, 2010, 2012, 2014, 2016
    West USA: 1979, 1993, 2017, 2019 New York: 1999, 2002, 2012, 2017, Georgia: 2014, 2016
    Alabama: 2016, Arizona: 2017,
    SouthWest: 2017, 2019, Canada: 2017
    www.schoutenjanssen.nl

5. Top | #265
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Sep 2011

Is dat zo JKG, moet je telefonisch contact opnemen met United na een wijziging? Ik heb dat niet gedaan, heb net wel mijn stoel gewijzigd, pakt de site van United die wijziging dan niet?

6. Top | #266
    Florida Groupie sonja's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2005

Is dat zo JKG, moet je telefonisch contact opnemen met United na een wijziging?
    Dat is heel wonderlijk, voorheen moest ik ook altijd contact opnemen na een wijziging, zodat ze er zeker van zijn dat je het hebt gezien. Totdat dat was gebeurd was het niet mogelijk om stoelen te wijzigen. We vertrekken nu in december en er zijn tig wijzigingen geweest maar ik hoefde geen contact op te nemen en kan net als jij de stoelen wijzigen. Wie het weet mag het zeggen.

7. Top | #267
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Sep 2011

Gisteravond nog even gechecked, heb na de stoelwijziging nog een keer ingelogd, maar mijn stoelwijziging stond gewoon goed genoteerd.
    Toen ik had geboekt heb ik een reserveringsnummer gekregen waar je mee inlogt op de site van United, samen met je achternaam. Samen met de vluchtwijziging heb ik ook een ander reserveringsnummer gekregen. Het oude nummer kan ik ook niet meer mee inloggen. Wellicht ligt het daaraan? Dat je gewoon elke keer met je nieuwe reserveringsnummer inlogt en dan alles goed komt?

8. Top | #268
    Florida Fanaat PENPE's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2005

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Iris1990 Bekijk Berichten
    ...
    mijn tijden zijn als volgt;
    vertrek ams 12.00 landen Washington 14.50
    vertrek Washington 17.14 landen 19.33 Orlando

vertrek Orlando 13.57 landen Washington 16.09
    vertrek Washington 18.20 landen 08.05 ams

Ik ben nu heel tevreden maar ik denk dat het nog wel een aantal keer zal veranderen...
    Wij vliegen nu 4 jaar met United en hebben behalve een aantal keren via Chicago & Tampa, ook ongeveer 7x via Washington Dulles gevlogen ( geboekt bij diverse organisaties ). Al die keren hadden wij dan ook die vliegtijden zoals door jou al aangegeven en dat zijn op zich hele mooie tijden, vreemd genoeg hebben wij nooit van die schemawijzigen gehad....

Inmiddels hebben wij weer tickets geboekt, en gaan het nu eens proberen via Newark :

Laatst gewijzigd door PENPE; 27-11-12 om 07:41.
    At the moment busy planning our 2nd USA/Florida-trip for this year

9. Top | #269
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Sep 2011

Dat zijn zeker mooie tijden, vooral aankomst 4.16 pm in Orlando lijkt me erg fijn!

10. Top | #270
    Florida Fanaat PENPE's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2005

Dat zijn zeker mooie tijden, vooral aankomst 4.16 pm in Orlando lijkt me erg fijn!
    Daar doen we het ook voor
    At the moment busy planning our 2nd USA/Florida-trip for this year

Forum Rechten