Welkom op het Florida Forum!

Dé grootste online community over Florida

•  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!

Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!

Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.

Pagina 10 van de 71 EersteEerste ... 891011122060 ... LaatsteLaatste
Resultaten 91 tot 100 van de 710

Onderwerp: Auto huren 2013

1. Top | #91
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Aug 2011

Standaard Re: Auto huren 2013

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ebelix Bekijk Berichten
    inclusief 2e bestuurder en de eerste tank "gratis".
    Was dit een optie die je kon kiezen? Bij mijn boeking kon ik deze opties niet kiezen ....

2. Top | #92
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Sep 2004

Nee het was geen optie maar het stond later wel op de bevestiging. Included additional driver and first tank of gas free. Ik heb de deal wel gemaakt als gold member en misschien maakt dat nog iets uit.
    1998 Californie en Mexico, 1998 Californie, 1999 New York en Californie, 2000 Atlanta en Florida, 2002 New York, 2003 Florida, 2004 Ca, Ne, Ut, Ar, 2005 Florida, Dec 2005/ Jan 2006 Ar, Ne, Ca, Oct 2006 Zuid Oost Amerika, Sept 2007 Zuid Oost Amerika, Mei 2008 New York/Orlando, Mrt/Apr 2009 Texas, Oct 2009 Florida, Apr/mei 2011 Florida, November 2011 Florida, Juni/Juli 2012 GA, SC en FL, Sept/Okt 2013 FL, Feb/Mrt 2014 FL, Dec 2014/Jan 2015 FL, Aug 2015 FL, Juli 2016 CA en AR, April/mei 2018 FL.

3. Top | #93
    Vaste Bezoeker j@cintha's Avatar
    Ingeschreven
    Jun 2012

Ook wij hebben gebruik gemaakt van de actie.
    Ingelogd als member maar er staat niet op de bevestiging included additional driver en ook geen first tank of gas free..
    Natuurlijk wel een goede deal gemaakt met 30% korting!

4. Top | #94
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Sep 2004

Hierbij de relevante informatie uit mijn reservering.

Your Vehicle:
    Minivan, MVAR
    Dodge Grand Caravan or similar

Included in the rates
    • Airport Concession Fee Recovery On Flight Arrivals
    • Additional Driver Fee
    • Loss Damage Waiver
    • THE FIRST TANK OF GAS IS INCLUDED IN RATE
    • Tax and other charges
    • Liability Insurance Supplement
    • Personal Accident Insurance / Personal Effects Coverage
    • Customer Facility Charge
    • Rental Surcharge
    • Vehicle Licensing Cost Recovery
    • ENERGY SURCH
    • Unlimited Free Miles Included
    Not included in the rates
    • PREMIUM EMERGENCY ROADSIDE SERVICE
    • Refueling Options
    • Additional Driver
    Payment method: : Pre-Pay Online
    Discounts:
    CDP Name: : HERTZ EUROPE LIMITED
    CDP Rate: : Your rate has been discounted by 30 %
    5 Weeks at 157.14 GBP 785.70 GBP
    Vehicle Subtotal 785.72 GBP
    Er staat ook in dat is exclusief fueling options en additional driver maar bij included staatadditional driver fee en first tank of gas is included.
    1998 Californie en Mexico, 1998 Californie, 1999 New York en Californie, 2000 Atlanta en Florida, 2002 New York, 2003 Florida, 2004 Ca, Ne, Ut, Ar, 2005 Florida, Dec 2005/ Jan 2006 Ar, Ne, Ca, Oct 2006 Zuid Oost Amerika, Sept 2007 Zuid Oost Amerika, Mei 2008 New York/Orlando, Mrt/Apr 2009 Texas, Oct 2009 Florida, Apr/mei 2011 Florida, November 2011 Florida, Juni/Juli 2012 GA, SC en FL, Sept/Okt 2013 FL, Feb/Mrt 2014 FL, Dec 2014/Jan 2015 FL, Aug 2015 FL, Juli 2016 CA en AR, April/mei 2018 FL.

5. Top | #95
    Ingeschreven
    Jun 2012

nee jammer maar zo staat het bij ons niet op het boekingsformulier.
    Misschien moeten we toch maar even contact opnemen over het gold member ship?

6. Top | #96
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Aug 2011

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door j@cintha Bekijk Berichten
    nee jammer maar zo staat het bij ons niet op het boekingsformulier.
    Misschien moeten we toch maar even contact opnemen over het gold member ship?
    Bij mij ook niet echter de tweede bestuurder (indien je partner) is ook voor ons gratis zoals beschreven in de voorwaarden:

NATURE OF THIS AGREEMENT
    These reservation terms cover your booking with us (Hertz Europe Service Centre Limited, a company registered in Ireland) and are governed by Irish law. Your rental terms will be given to you by the Hertz company that provides your rental vehicle and will be governed by local law. If you are a Gold customer, your Gold terms will apply to your rental.

Die tank benzine neem ik dan maar op de koop toe!

7. Top | #97
    Ingeschreven
    Jun 2012

Ja dat staat er bij ons ook....
    2011 New York/Florida, 2012 Florida, 2013 West-USA/Florida, 2014 New York/Florida, 2015 Februari Florida en zomer Florida, 2016 meivakantie Mississippi, Louisanna en Florida

8. Top | #98
    Stamgast
    Ingeschreven
    Sep 2006

Standaard Beste site's voor huren auto?

Beste mensen,

Graag zou ik van jullie willen weten wat momenteel de betere site's zijn voor het boeken van huurauto's.
    Ik ben jarenlang vertrouwd met www.americanestates.nl, maar verder kijken vind ik ook geen probleem.
    Ik zou graag het goedkoopste van het goedkoopste willen huren, met in mijn achterhoofd dat ze deze auto's toch (bijna!) nooit hebben, en dan een 'free upgrade' te krijgen(is me jarenlang gelukt!).

Het gaat om de periode 29/4 tm 11/5, ophaal en terugbrengen op Sanford....

Is er iemand die het leuk vind om een klein beetje mee te zoeken?
    Ik kom nu op +/- 370 euro uit voor die periode.

Bedankt alvast!

9. Top | #99
    Florida Fanaat trails's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2007

Standaard Re: Beste site's voor huren auto?

Bij deze site kom ik al goedkoper uit: €343 voor de kleinste auto en dat is alles inclusief (Gold tarief) en met volle tank benzine. En... je kunt gebruik maken van de Alamo kiosk.
    http://www.uscarhire.com/quoteresult...H%2f8P1cML0%3d
    Florida: 1986, 1992, 1997, 1998, 2000, 2008, 2010, 2012, 2014, 2016
    West USA: 1979, 1993, 2017, 2019 New York: 1999, 2002, 2012, 2017, Georgia: 2014, 2016
    Alabama: 2016, Arizona: 2017,
    SouthWest: 2017, 2019, Canada: 2017
    www.schoutenjanssen.nl

10. Top | #100
    Florida Superfanaat Teleton's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2007

Standaard Re: Beste site's voor huren auto?

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door VinMor Bekijk Berichten
    Graag zou ik van jullie willen weten wat momenteel de betere site's zijn voor het boeken van huurauto's.
    Ik zou graag het goedkoopste van het goedkoopste willen huren, met in mijn achterhoofd dat ze deze auto's toch (bijna!) nooit hebben, en dan een 'free upgrade' te krijgen(is me jarenlang gelukt!).
    Het is misschien een teleurstelling maar de betere site voor autohuur is zo maar niet te noemen. De prijzen voor autohuur via de brokers wisselen namelijk per dag en per periode. Daarnaast bieden de verschillende verhuurders vroegboekkortingen, speciale aanbiedingen etc die allemaal een tijdelijk karakter hebben. Wat vandaag voordelig geprijsd is, kan morgen weer anders zijn. Het is dus zaak om ze zelf voor jouw eigen situatie te bezoeken en de prijzen te vergelijken. Een veelgehoord motto op het forum is: Vergelijk, vergelijk en vergelijk de prijzen van de verschillende aanbieders in Nederland, Belgie, Duitsland en de UK. Ook op de usa sites zijn dikwijls aanbiedingen te vinden al moet je dan wel goed opletten dat de prijs inclusief alle kosten is, inclusief alle kosten die de europese aanbieders standaard in het pakket aanbieden. Sla toe op het juiste moment als de prijs naar jou zin is en kijk er daarna niet meer naar om!

In het topic over de autohuur wordt regelmatig gewag gemaakt van mooie aanbiedingen, Hertz is onlangs een veelbesproken actie gestart waar velen gebruik van maakten. Helaas voor jou is de actie net achter de rug....Verder is het van belang je plannen voor de reis te betrekken bij de autohuur. Omdat vooral in zuid Florida de tol niet meer cash betaald kan worden op sommige wegen, kan het voordelig zijn om naar de verschillende tarieven van de verhuurders te kijken als je gebruik wilt maken van electronic tolling. Hier vind je bij de Faq's uitgebreide informatie over.

Tot slot nog even over de gratis upgrade van een economy car naar een grotere. Op de grote verhuurlocaties in Florida zijn tegenwoordig gewoon kleine autootjes beschikbaar. Modelletjes waarbij je de ramen nog met de hand kunt opendraaien, de airco een stand heeft en de deur en de kofferbak nog ouderwetsch met de sleutel moet worden opengedraaid. Voor een paar centen meer huur je wel een auto naar je zin, maar ook hier geldt dat ieder daarin zijn eigen kleuzes maakt.

Forum Rechten