Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 72 van de 86 EersteEerste ... 2262707172737482 ... LaatsteLaatste
Resultaten 711 tot 720 van de 852

Onderwerp: Creditcard

  1. Top | #711
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Aug 2008
    Berichten
    24

    Standaard Re: Creditcard

    Even een vraagje;
    Wij gaan binnenkort naar FL op vakantie en ik heb de huurauto, hotels allemaal met de credit card betaald, op die card staat alleen mijn man's naam [maar op ons gezamelijke bankrek nr] maar nu ziet het er naar uit dat mijn man niet meegaat of later komt... krijg ik dan de huur auto wel mee [ik neem de card wel mee] en de auto heb ik op onze beide namen gezet? Wie heeft hier zo een antwoord op of wat denken jullie ervan?

  2. Top | #712
    Stamgast natascha666's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2010
    Locatie
    Zeeuws-Vlaanderen
    Berichten
    209

    Standaard Re: Creditcard

    wij hadden alle op voorhand betaald maar weet wel dat ik daar zo nu en dan de creditcard van mn vader moest gebruiken en dat is allemaal gelukt....ze vroegen bijna nergest na alleen bij het tanken moesten ze een handtekening controleren maar ik lees ook dat alles al betaald is dus denk dat dat wel goed komt

  3. Top | #713
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Aug 2008
    Berichten
    24

    Standaard Re: Creditcard

    Oke, bedankt voor je snelle antwoord lag vannacht er toch wel over te piekeren )
    Wat dan misschien dan nog wel een probleem kan worden is bij het auto verhuur bedrijf [drive-usa.de/Alamo] aangezien daarop staat "Additional Drivers must be registered into the contract at the time of pick up".

  4. Top | #714
    Florida Superfanaat Teleton's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2007
    Berichten
    4.244

    Standaard Re: Creditcard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door nettie Bekijk Berichten
    en de auto heb ik op onze beide namen gezet?
    De auto kan niet op twee namen staan. Er is slechts een hoofdbestuurder mogelijk, daarnaast kan je andere chauffeurs opgeven. Je man is kennelijk de hoofdbestuurder en moet zijn creditcard samen met zijn rijbewijs presenteren om de auto mee te krijgen. De tweede bestuurder (jij) krijgt de auto niet mee. Ik denk helemaal niet dat alles vanzelf wel goed komt.

    Kan je huur niet annuleren, een auto op jouw naam huren en zelf een cc aanvragen? Je kunt ook uitzoeken of jouw verhuurder de borg cash accepteert. Maak hierover van te voren afspraken. Maar dan nog moet de auto op jouw naam komen te staan. Hoe dan ook: vooraf in orde maken anders heb je ter plekke heel veel te regelen. En te betalen........

    Toegevoegd: Nog even bij je broker op de site gekeken: je kunt de huur tot 72 uur voor vertrek gratis annuleren. En over de creditdard zijn ze ook duidelijk:
    with the credit card (no Debit- or Prepaidcard) of the primary driver US-$
    25/Day or US-$ 100/week. (cash rental deposits allowed in some cases upon
    request) Debit or Prepaid Cards are not acepted.
    Aan de slag dus en succes!
    Laatst gewijzigd door Teleton; 25-09-12 om 08:49.



  5. Top | #715
    Stamgast robisjo's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2008
    Locatie
    vlakbij Amsterdam
    Berichten
    205

    Standaard Re: Creditcard

    Ik ben het met Teleton eens, je moet wel heel veel geluk hebben wil dit goed gaan.
    Een Credit Card is een persoonlijke card welke je niet zo maar even kan uitlenen.
    Ik weet dat er vrijwel nooit gecontroleerd wordt(zeker bij Walmart niet), maar bij Alamo doen het zeer zeker wel, ze geven je een auto mee van zomaar $ 20.000 en daar willen toch wel enige borg voor hebben.
    Ik vind persoonlijk ook het meenemen van èèn creditcard een risico, ondanks dat èèn van ons in het bankwezen werk werdt èèn van onze creditcards tijdens onze afgelopen vakantie geweigerd. Hij was geblokkeerd vanwege een verdachte transactie. Ondanks dat het al onze derde Amerika vakantie was dit jaar werdt de kaart na de eerste transactie in Amerika geblokkeerd.

    Sjon, Bianca en Romy

  6. Top | #716
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Aug 2008
    Berichten
    24

    Standaard Re: Creditcard

    Bedankt, was al bang dat het zo was.
    Mijn man is idd de hoofdbestuurder, eerst maar eens duidelijk krijgen of hij wel/niet mee kan, hoelang en dan misschien alles annuleren of hopen dat hij de eerst week mee kan, dan is het probleem ook opgelost ;o)

  7. Top | #717
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Feb 2008
    Berichten
    374

    Standaard Re: Creditcard

    Ik niet, ze wisselen soepel de hoofdbestuurder en aditional driver als dat beter uitkomt, gebeurd bij ons eigenlijk elke keer.
    Alleen moet je wel een eigen CC hebben.

    Als je gebruikt maakt van Alamo, "save time" hebt ingevuld en alle rijbewijzen al eens zijn gebruikt bij eerdere transacties met Alamo,
    kun je via een kiosk(zuil) met je kontraktcode het hele huurtraject afwikkelen zonder dat iemand CC of aanwezigheid van één of meerdere huurders controleert.
    Laatst gewijzigd door 6foot6; 25-09-12 om 09:50.

  8. Top | #718
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Feb 2011
    Locatie
    Nederland
    Berichten
    252

    Standaard Re: Creditcard

    Negen van de tien keer wordt bij betaling met CC om een id gevraagd die bevestigd dat de te naamstelling van de CC overeenkomt met de persoon aan de balie.
    Ik zou het risico zeker niet nemen en zorgen dat alles correct is geregeld. Nu kan dat nog, straks sta je daar en heb je echt een probleem als je geen id kan tonen die bij de CC hoort.
    Wat hier boven al wordt aangegeven is om de reserveringen om te zetten naar een CC die op jouw naam staat. Dat is meestal geen probleem om van te voren te regelen.

  9. Top | #719
    Florida Groupie utah's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2008
    Locatie
    Vlaamse Ardennen
    Berichten
    529

    Standaard Re: Creditcard

    Over kredietwaardigheid gesproken: gisteren in Walmart stond er een koppel voor ons dat op hun 3 kaarten geweigerd werd met betaling... Haalden ze toch nog een 4 de kaart boven die wonderwel aangenomen werd. Amerikanen leven dus continu op krediet. Geen wonder dat hun economie naar de kl.... gaat.

  10. Top | #720
    Florida Superfanaat
    Ingeschreven
    Oct 2004
    Locatie
    ZH
    Berichten
    2.323

    Standaard Re: Creditcard

    Niet alleen de amerikanen.
    Paar weken geleden bij een AH in Den Haag moest een paar meer dan de helft van de boodschappen teruggeven, omdat hun banktegoed via de pinpas blijkbaar niet toereikend was.
    Aan hun reactie te zien wisten ze donders goed hoeveel (weinig) ze op hun rekening hadden staan.



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •