*hoofdschuddend naar Njit* Niet alles is heel logisch hoor: Weeze Airport ligt óók niet in Düsseldorf.... en blijkbaar ligt het vliegveld in Rotterdam ook in Den Haag...
Welkom op het Florida Forum!
Dé grootste online community over Florida
...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!
Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!
p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!
Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.
Haha, fantastischDank jullie voor je snelle antwoorden!
Mijn euro viel echt nietIk had de site opgezocht van Sanford maar dat is dus ook http://www.orlandosanfordairport.com/, vandaar dat ik hardnekkig op Orlando bleef zoeken ^^
*hoofdschuddend naar Njit* Niet alles is heel logisch hoor: Weeze Airport ligt óók niet in Düsseldorf.... en blijkbaar ligt het vliegveld in Rotterdam ook in Den Haag...
Neem een kijkje op onze homepage met veel reisverslagen van Amerika: http://www.huizedenbosch.nl
en/of lees onze blog van onze afgelopen reis naar omgeving Great Lakes & more: https://usatour2018.wordpress.com/
Hoeveel mensen zijn er niet die op Charleroi landen en denken dat ze in Brussel zijn?
En nog eentje:
Maastricht-Aachen ligt niet echt in de gemeente Maastricht en niet eens in hetzelfde land als Aachen.
Dus die vergissing met Sanford is goed te begrijpen.![]()
Florida: 1986, 1992, 1997, 1998, 2000, 2008, 2010, 2012, 2014, 2016
West USA: 1979, 1993, 2017, 2019 New York: 1999, 2002, 2012, 2017, Georgia: 2014, 2016
Alabama: 2016, Arizona: 2017, SouthWest: 2017, 2019, Canada: 2017
www.schoutenjanssen.nl
We hebben ook geboekt via usareisen.de en hebben via Alamo een auto, ik neem aan maar wil graag een bevestiging zien dat je ook tolwegen kunt rijden en dat dan automatisch je creditcard wordt belast, zodat we geen sun pass hoeven te kopen.
Dat klopt, bij Alamo wordt je CC automatisch belast bij gebruik van de tolwegen, ideale service. Je hoeft niks aan te geven bij de balie, de service wordt automatisch geactiveerd bij het 1e gebruik.
Been There, Done That, Will Probably Do It Again.......Many Times...... Reisverslagen:DILLIGAF
AAA Member (All America Addicted)
Mission Completed ! All 50 States Visited
Hallo allemaal,
Ik heb een vraag misschien kan iemand mij verder helpen,
Ik wil een auto huren bij usareise, en dan midsize suv via alamo
Nou wil ik graag info als ik usa spar tarife huur.
Wat ik verder nog kan verwachten als ik de auto ophaal,
Of er dan nog verder kosten bij komen
Robert
Laatst gewijzigd door Michael66; 03-11-13 om 23:24. Reden: vraag toegevoegd aan bestaand onderwerp over usareisen
Het staat toch vrij duidelijk omschreven wat er wel of niet bij zit. Je zult i.i.g. de eerste tankvulling moeten betalen en ze zullen er daar op hameren dat je onderverzekerd bent. Of je daar op ingaat is natuurlijk aan jezelf. En mochten er meer mensen willen rijden, zal dat ook kosten brengen.
En die kosten zijn ter plaatste vaak meer dan dat je dat van te voren regelt. Maar ook dat is uiteraard eigen keus.
Been There, Done That, Will Probably Do It Again.......Many Times...... Reisverslagen:DILLIGAF
AAA Member (All America Addicted)
Mission Completed ! All 50 States Visited