Welkom op het Florida Forum!

Dé grootste online community over Florida

•  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!

Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!

Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.

Pagina 14 van de 22 EersteEerste ... 41213141516 ... LaatsteLaatste
Resultaten 131 tot 140 van de 211

Onderwerp: Route: Van Orlando naar Miami (en andersom)

1. Top | #131
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Aug 2011

Standaard Re: Tussen Miami en Cocoa Beach

Wij willen in 1 dag van cocoaBeach naar Fort lauderdale rijden en onderweg stoppen bij vero beach, palm beach en vervolgens een kijkje te nemen in fort lauderdale

Ik denk dat het te veel is op 1 dag

wat zijn jullie ervaringen een plaats overslaan ?
    de highway te nemen en niet via de 1A te rijden om tijd te besparen ?
    of gewoon doen en kijken waar we uitkomen, kunnen zien en doen
    de dag erna moeten we om 11 uur in miami zijn dus we hebben geen marges

2. Top | #132
    Florida Fanaat trails's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2007

Volgens mij is dat best te doen, afhankelijk van hoe lang je in die plaatsen blijft.
    Wij hebben ooit, met 2 kleine kinderen, diezelfde rit gemaakt en hebben toen gestopt aan zee om een uurtje te zwemmen, af en toe onderweg stoppen om van het uitzicht te genieten en voordat we naar ons hotel in Ft. Lauderdale reden hebben we daar de Butterfly Garden nog bezocht. Maar toen was de dag ook wel af, we kregen een heel zwaar onweer over ons heen.
    Florida: 1986, 1992, 1997, 1998, 2000, 2008, 2010, 2012, 2014, 2016
    West USA: 1979, 1993, 2017, 2019 New York: 1999, 2002, 2012, 2017, Georgia: 2014, 2016
    Alabama: 2016, Arizona: 2017,
    SouthWest: 2017, 2019, Canada: 2017
    www.schoutenjanssen.nl

3. Top | #133
    Vaste Bezoeker toornent's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2009

Hoi,

Wij hebben die route in 2007 ook gedaan. Wij zijn toen ook nog even in Boca Raton gestopt. Wij vonden de route prima te doen, maar zijn toen wel vroeg vertrokken en kwamen redelijk laat aan in Miami ( 22.00 ). Een leuke tip is dan wel om s'avonds in Fort-Lauderdale aan de boulevard te gaan eten. Je ziet er vele cruiseschepen en luxe jachten voorbij varen.

4. Top | #134
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Aug 2011

Ja ik denk ook dat het haalbaar is gewoon relax langs de kust richting Miami rijden kijken wat er te doen af en toe een stop en in de avond een hoteletje zoeken

5. Top | #135
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Jan 2012

Standaard trip van orlando naar miami east coast

In september gaan we voor de eerste keer naar florida. We gaan in ene dag van orlando naar miami langs de east coast, een week later rijden we terug langs de west coast in een paar dagen. We willen niet alleen autostrade doen maar een mengeling we zouden graag een groot deel via de 1a rijden maar heel de weg langs deze weg is nogal lang. Daarom was mij vraag welke delen van de 1a zijn het mooist en intressantst? en welke stukken pakken we beter een snellere weg? En eventueel tips om even te stoppen om iets te eten of een duik te nemen?
    alvast bedankt

6. Top | #136
    Florida Superfanaat Teleton's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2007

Standaard Re: trip van orlando naar miami east coast

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door kobe_08be Bekijk Berichten
    Daarom was mij vraag welke delen van de 1a zijn het mooist en intressantst?
    Hmmm..heb je dezelfde vraag in mei ook al niet gesteld? Verder is er al een topic over dit onderwerp waar je misschien wat meer info in kunt vinden. Je zou misschien ook eens in de topics over de steden aan de oostkust na kunnen lezen. Tot slot ben ik altijd benieuwd wat je zelf nu precies mooi en interessant vind. Dat helpt enorm bij het geven van bruikbare tips.......

7. Top | #137
    Florida Fanaat cindy74's Avatar
    Ingeschreven
    Nov 2007

Teleton zelf heb ik me altijd de vraag gesteld waarom voor de golf coast kiezen of en waarom voor de kant van vero beach enz ...te kiezen
    Zelf gaan we altijd naar de golf coast voor de mooie stranden maar is deze echt zoveel mooier ? Wij gaan volgend jaar naar miami vliegen en we twijfelen nog erg om via napels enz te rijden of toch maar naar palm beach te gaan .

8. Top | #138
    Ingeschreven
    Dec 2007

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door cindy74 Bekijk Berichten
    maar is deze echt zoveel mooier ?
    Goeie vraag. De een houdt van de moeder, de ander van de dochter en sommigen kiezen voor allebei.......Het is echt heel persoonlijk lijkt mij. Zelf ben ik niet echt een strandmens maar op de een of ander manier zou ik zelf toch de Gulf Coast kiezen. Ik vind de plaatsen aan deze kust ook wat gemoedelijker, overzichtelijker dan die aan de oostkust. Doet u mij maar de Gulf Coast, al was het maar omdat je daar de zon in de zee ziet zakken......

9. Top | #139
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Jan 2012

oei denk dat ik over dat topic van de A1A heb overgezien, mijn excuses hiervoor. Ik dacht daar langs de kust te rijden en te kunnen genieten van het uitzicht, maar dit is blijkbaar nietzo? Dan maar het best de I-95 nemen?

10. Top | #140
    Ingeschreven
    Dec 2007

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door kobe_08be Bekijk Berichten
    mijn excuses hiervoor.
    Maar dat is niet nodig hoor. Er is hier zoveel info op het forum dat het soms lastig zoeken is...maar dan is er altijd wel een wijsneus die je de weg wijst.

Forum Rechten