Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 72 van de 196 EersteEerste ... 2262707172737482122172 ... LaatsteLaatste
Resultaten 711 tot 720 van de 1960

Onderwerp: Vliegen met Arke (voorheen Arkefly)

  1. Top | #711
    Florida Superfanaat Teleton's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2007
    Berichten
    4.244

    Standaard Re: Vliegen met ArkeFly

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door patnika Bekijk Berichten
    weet iemand hoelang je van te voren voor de terugvlucht op het vliegveld aanwezig moet zijn?
    waar zouden we zijn zonder de site van Arkefly?
    Wij doen er alles aan om op tijd op uw bestemming te arriveren! Daarom hanteert ArkeFly een strikte tijdslimiet bij het inchecken voor haar vluchten. U wordt geadviseerd drie uur voor vertrek aanwezig te zijn. Als u op tijd komt, kunt u ook ontspannen aan uw reis beginnen. Bovendien heeft u dan de tijd om rustig te winkelen of nog wat te eten.

    Overige bestemmingen:
    Voor de overige bestemmingen geldt dat u kunt inchecken vanaf 3 uur tot uiterlijk 1 uur voor de schemavertrektijd. In verband met extra veiligheidscontroles kan gevraagd worden eerder aanwezig te zijn.



  2. Top | #712
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    May 2012
    Berichten
    26

    Standaard Re: Vliegen met ArkeFly

    Ik weet dat het in nederland 3 uur van te voren is, maar dacht dat het op Sanford misschien 2 uur van tevoren is omdat het een klein vliegveld is....
    daarom vroeg ik het nog even voor de zekerheid...

  3. Top | #713

    Standaard Re: Vliegen met ArkeFly

    ArkeFly heeft haar tijden ook kenbaar gemaakt voor het winterseizoen.
    Het zijn gunstige tijden. Vertrek om 08.00 uur in de ochtend dus halverwege de middag in FLorida. Vertrek einde middag en de volgende morgen weer vroeg in Nederland. Zowel op Maandag als op de Vrijdag. Er wordt een toestel ingezte met 12 premium comfortplaatsen. Overboekingen in deze klasse zullen dus niet voorkomen, nadeel is wel dat je er snel bij wilt zijn als je van deze classe gebruik wilt maken.
    Op www.vliegschemas.nl kan men alle tijden en vliegtuigtypes terugvinden.
    Zowel van ArkeFly als ook van United Airlines en Delta Airlines.

  4. Top | #714
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    May 2012
    Berichten
    26

    Standaard Re: Vliegen met ArkeFly

    Even een tip voor de mensen die vanaf Sanford naar Amsterdam reizen met een stop op het Miami vliegveld.
    Als je nog iets wilt eten voor de lange reis terug naar Amsterdam.. doe dit dan niet op Sanford maar op het vliegveld van Miami.
    Het eten op Sanford is extreem duur en daarnaast ook nog eens niet te eten. 27 dollar voor 2 droge broodjes kip,1 hamburger, 1 patat en 2 flesjes drinken is echt niet normaal!
    Op het vliegveld van Miami zit een burgerking en ik geloof nog een andere tent waar je iets te eten kunt halen. hadden wij het geweten hadden we nooooit iets gekocht op sanford! Is gewoon een tip, hoop dat iemand er iets aan heeft.

  5. Top | #715
    Florida Fanaat elstars's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2009
    Locatie
    Elst, in de Betuwe
    Berichten
    1.028

    Standaard Re: Vliegen met ArkeFly

    Vorig jaar wilden wij na de douane rond 19.00 uur op het vliegveld van Miami nog iets eten, maar de meeste zaken waren al dicht of gingen sluiten. We konden nog net ergens iets krijgen, maar het was daar erg ongezellig, omdat er ondertussen al werd opgeruimd. Let dus op de sluitingstijden!

  6. Top | #716

    Standaard Re: Vliegen met ArkeFly

    Het scheelt dat de ArkeFly vluchten deze winter erg vroeg vertrekken

  7. Top | #717
    Newbie
    Ingeschreven
    Dec 2011
    Berichten
    13

    Standaard Re: Vliegen met ArkeFly

    Wat is er mis, wat doe ik fout??

    20 Juli vliegen wij met Arkefly naar Sanford. Ik bedenk me net dat we vanaf gisteren stoelen konden reserveren voor deze vlucht.

    Omdat ik niet achter het net wil vissen besluit ik dan maar om op te staan en te reserveren.
    Maar op de een of andere manier kan ik niet inloggen. Arkefly herkent ons reserveringsnummer niet (denk ik, deze balk licht rood op).

    11 Januari heb ik tickets geboekt en betaald bij D-reizen
    4 April hebben we een schemawijziging ontvangen per mail en de ontvangst hiervan heb ik, zoals gevraagd, netjes bevestigd.

    Waarom herkent Arkefly ons reserveringsnummer niet en kan ik niet inloggen?

  8. Top | #718
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    May 2012
    Berichten
    26

    Standaard Re: Vliegen met ArkeFly

    Hai

    Als het goed is heb je een email met je boekingsbevestiging.
    pas geleden zul je ook een email gekregen hebben met je e-tickets.
    de boeking heeft een heel lang (10 cijferig) nummer waar je mee moet inloggen.
    als je daarna voor de extras moet inloggen moet je dat doen met de 6 letter/cijfer code die op je e-tickets staat. dus niet het lange nummer maar de 6 cijfer/letter code maar bijvoorbeeld BDJECO ofzoiets...
    dan kun je gewoon je extras boeken .

    Hoop dat het helpt en je je stoelen kunt reserveren.

  9. Top | #719
    Newbie
    Ingeschreven
    Dec 2011
    Berichten
    13

    Standaard Re: Vliegen met ArkeFly

    Ik heb een boekingsnummer met twee letters en zeven cijfers, een ticketnummer met 13 cijfers en een reserveringsnummer met 3 cijfers en 3 letters.

    Heel anders dus dan hetgeen jij zegt?
    Laatst gewijzigd door ingkie; 01-07-12 om 03:00.

  10. Top | #720
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    May 2012
    Berichten
    26

    Standaard Re: Vliegen met ArkeFly

    ik stuur je wel ff een priveberichtje..
    je hebt een boekingsnummer en een reserveringsnummer.
    om de extras te boeken moet je met je reserveringsnummer inloggen, nadat je met je boekingsnummer op de arkesite bent ingelogd.
    Laatst gewijzigd door patnika; 01-07-12 om 03:18.



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •