Welkom op het Florida Forum!
Dé grootste online community over Florida
...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!
Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!
p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!
Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.
Vorig jaar in november met Arkefly gevlogen naar Orlando Sanford en weer terug naar Amsterdam met comfort class, was erg goed bevallen! 4 juni gaan we weer naar Florida, weer met Arkefly, economy class. Ben benieuwd hoe het gaat bevallen, hoop dat het weer net zo positief is als de vorige reis:-)
Als ik op Arkefly.nl kijk dan zie ik dat je tot 26 april 2013 kan boeken. Weet iemand wanneer de maand mei 2013 vrijkomt?
Mijn welgemeende excuses b767
Nope. ArkeFly werkt met IATA seizoenen. Met andere woorden, per seizoen wordt iets boekbaar gemaakt.
In september/oktober voor de zomermaanden mei tot en met oktober, in maart/april voor het winterseizoen november tot en met april. Bij Arke(fly) is mei dan dus boekbaar vanaf circa september.
Hallo Allemaal,
Ik ben nieuw hier en wilde even zeggen dat ik voor € 943,00 2 tickets heb geboekt naar Miami in de comfort klasse.... Best wel goedkoop dacht ik zo!
Vanmorgen keek ik weer op de website en nu kosten dezelfde tickets € 899,00 per stuk!. Heb vanmorgen contact gehad met Arkefly om te vragen of we op de heenreis er in Orlando al uit mogen. Daar trapten zei helaas alleen niet in.
Maar even zo vrolijk wel een mooie deal voor de 2 tickets ! En ook nog comfortklasse.
Been There, Done That, Will Probably Do It Again.......Many Times...... Reisverslagen:DILLIGAF
AAA Member (All America Addicted)
Mission Completed ! All 50 States Visited
Inmiddels her en der wat opgezocht en kwam tot de conclusie dat Arkefly de enige maatschappij is die rechtstreeks vliegt vanuit Amsterdam.
Wat ik mij dus afvroeg, na het lezen van verschillende posts, is wat de ervaring is met deze maatschappij?
Zijn ze over het algemeen op tijd? Zijn dat nieuwe/goede toestellen? Hoe is het met de service/personeel?
Anders, is er vanuit Brussel of Dusseldorf nog een andere maatschappij met rechtstreekse vlucht naar Florida bestemmingen? Vb. Tampa, Orlando en zelfs Miami als laatste optie?!
Ik zie graag jullie reacties tegemoet!![]()
Laatst gewijzigd door Holandesa; 21-05-12 om 07:01.
Air berlin, van dus naar miami of ft meyers