Welkom op het Florida Forum!
Dé grootste online community over Florida
...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!
Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!
p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!
Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.
Ik ben "Emerald", maar de resterende autombielen voor dit jaar zijn gehuurd door de eega, want ik zat net "in between creditcards".
Fullsize SUV's zijn buiten de toeristengebieden (FL & CA) zowiezo schaars, zeker als one-way. Wij konden niet verder komen als een "standard", maar daar kunnen we het met ons tweetjes wel mee doen.
Been There, Done That, Will Probably Do It Again.......Many Times...... Reisverslagen:DILLIGAF
AAA Member (All America Addicted)
Mission Completed ! All 50 States Visited
Florida: 1986, 1992, 1997, 1998, 2000, 2008, 2010, 2012, 2014, 2016
West USA: 1979, 1993, 2017, 2019 New York: 1999, 2002, 2012, 2017, Georgia: 2014, 2016
Alabama: 2016, Arizona: 2017, SouthWest: 2017, 2019, Canada: 2017
www.schoutenjanssen.nl
ik heb net ook even gekeken wat het ons zou kosten als we via de link van 126031 zouden boeken (kom uiteindelijk gewoon uit op alamo.de) en scheelt voor ons 80 euro met usareisen.de. Ik heb het masterpaket aangevinkt, iemand enig idee of dit qua verzekeringen vergelijkbaar is met super all-inklusive plus of alamo gold pakket?
Laatst gewijzigd door kimm82; 24-04-12 om 15:48.
Kan iemand mij helpen,
Als ik via die website hierboven genoemd ga kijken voor mijn wagen. Kom ik een pak goedkoper uit dan usareisen.
Ik klik wel op de link voor mensen jonger dan 25jaar. Maar als ik dan bv op een compact auto klik kan ik nog eens de optie aanklikken voor bestuurders jonger dan 25jaar. Is deze verplicht of iets anders? Want ik heb dit dan 2x moeten aanklikken?
sven
Laatst gewijzigd door Michael66; 25-04-12 om 12:13. Reden: fqe
@Kimm: Het is -bijna- hetzelfde. Heb beide pakketten onder elkaar gezet.
Voor zover ik kan zien mis je bij het Master pakket de extra bestuurder die je bij het Super-All-Inclusive/Gold pakket wel hebt. Als je die extra bestuurder niet nodig hebt dan kun je besparen. Wil je die wel dan zou ik bij USAReisen boeken..
![]()
Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/
Thanks Njit, maar kom er net achter dat ik toch verkeerd heb gekeken. Via de link kom je op een affiliate korting, en die heb ik natuurlijk niet. Dom!
Maar ik kom nu met last minute korting bij Alamo.de toch 30 euro goedkoper uit als bij usareisen. Alleen de extra bestuurder is dan inderdaad niet inbegrepen.
Nog even alles goed op een rijtje gezet en we gaan toch voor een midsize suv bij Hertz via usareisen.de. Dat is namelijk maar 8 euro duurder dan bij Alamo.de en incl. extra bestuurder. Kan ik toch nog rijden als m'n man even geen zin heeft.
Laatst gewijzigd door Michael66; 25-04-12 om 12:12. Reden: 1+1
Teleton,
Ik had het over deze link. [http://www.alamo-affiliate.de/airber..._topbonus.htm]
Maar ik heb ondertussen reeds antwoord gekregen van de mensen van alamo duitsland.
Laatst gewijzigd door Michael66; 25-04-12 om 12:12. Reden: fqe
Ik weet ook niet wat de vraag was, maar ben wel nieuwsgierig naar het antwoord van de mensen van alamo duitsland :^o. Ik heb namelijk via deze link een auto gehuurd.
@kimm82;
Via onderstaande link kun je gratis een Air Berlin top bonus kaart aanvragen, deze krijg je binnen enkele weken thuisgestuurd. Ik verwacht niet dat ze hier bij Alamo naar zullen vragen maar ik heb deze voor de zekerheid bij me.
http://www.airberlin.com/site/tb/pro...x.php?LANG=net
Laatst gewijzigd door Michael66; 25-04-12 om 12:11. Reden: 1+1 +fqe
Florida: 1999, 2009, 2011, 2012, 2014, 2015, 2017
New York: 1995, 2012
West USA: 1997, 2016