Welkom op het Florida Forum!

Dé grootste online community over Florida

•  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!

Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!

Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.

Pagina 8 van de 15 EersteEerste ... 678910 ... LaatsteLaatste
Resultaten 71 tot 80 van de 141

Onderwerp: [Condo] Cane Island

1. Top | #71
    Florida Fanaat PENPE's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2005

Standaard Re: [Condo] Cane Island

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door JKG Bekijk Berichten
    ..Al werd het geloof ik bij Club Cortile ontraden om kleding buiten te laten drogen, maar meer voor het gezicht van de buurt.
    Vaak staat in het reglement van de HOA dat dit soort zaken niet is toegestaan in de community/condo-complex.
    At the moment busy planning our 2nd USA/Florida-trip for this year

2. Top | #72
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Sep 2004

Ik ben me nu een beetje aan het verdiepen in de routers/switch en andere zaken, maar moet ik nu een modem/router hebben of alleen een router.

Want als ik een modem router heb, dan heb ik het aanwezige kastje niet nodig toch ? en sluit ik het kabeltje rechtstreeks in mijn modem/router.
    Founder of 2 Florida/Orlando forums

Karakter zonder kennis heeft vaker succes dan kennis zonder karakter!
    Florida: 2002,2003,2004,2005,2006,2007,2009(2x),2010,2011(2 x), 2012(2x),2013(2x),2014(2x),2015(2x),2016,2017(2x), 2018,2019(2x),2023

3. Top | #73
    Ingeschreven
    Apr 2005

Mijn ervaring met de condo's op Cane Island is dat er altijd een cable-modem staat ( zonder WiFi ) dus zul je een netwerkkabeltje moeten gebruiken. Tenzij je gebruik maakt van het onbeveiligde WiFi signaal van het erachter gelegen RV-park, maar dat is dus weer illegaal :-\"
    Laatst gewijzigd door Njit; 10-04-12 om 12:50.

4. Top | #74
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Feb 2008

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ritchie Bekijk Berichten
    Ik ben me nu een beetje aan het verdiepen in de routers/switch en andere zaken, maar moet ik nu een modem/router hebben of alleen een router.
    Alleen de router, een modem moet van het juiste soort zijn (bv ADSL A B of 2 maar waarschijnlijk cable) en bovendien worden aangepast aan de provider en je hebt niet op voorhand alle gegevens om dat te doen.
    Het"kabeltje" voor in het modem is waarschijnlijkeen coax met F stekker
    Laatst gewijzigd door 6foot6; 10-04-12 om 22:24.

5. Top | #75
    Florida Fanaat JKG's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2008

Penpe, hoe sterk is het signaal? Natuurlijk afhankelijk van waar je op Cane Island zit.

Netwerkkabel zit niet bij de modem zelf? Anders moet ik even wat meenemen in de koffer.

6. Top | #76
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004

Bij 'ons' Condo op Cane Island zat er al wel een netwerk-kabel in.
    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/

7. Top | #77
    Ingeschreven
    Apr 2005

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door JKG Bekijk Berichten
    Penpe, hoe sterk is het signaal? Natuurlijk afhankelijk van waar je op Cane Island zit.

Netwerkkabel zit niet bij de modem zelf? Anders moet ik even wat meenemen in de koffer.
    Als je in een van de 2 gebouwen zit aan de kant van het RV park is het signaal prima, zelfs als je een condo hebt met zicht op de binnenvijver. Er was inderdaad wel een netwerkkabel(tje) aanwezig, maar om lekker op de bank te kunnen internetten toch maar een langer exemplaar aangeschaft bij de Walmart :-P

8. Top | #78
    Ingeschreven
    Feb 2008

Op goed geluk neem ik dan niets mee en zie ik wel wat er is.. of anders idd gewoon een utp kabeltje kopen. Of kijken of we via WiFi er op kunnen.

9. Top | #79
    Florida Groupie rolandino's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2011

Als er enkel een kabeltje ligt, en je toch wifi wil (logisch ook, met alle smartphones, tablets, etc). Koop dan gewoon een goedkope wifi router bij de walmart. In de VS mogen de wifi routers een sterker signaal uitzenden, dus ideaal als je router thuis de achtertuin niet helemaal dekt ;-)
    NY Mei 2009
    FL April/Mei 2011, Maart 2012, reisverslag

10. Top | #80
    Ingeschreven
    Feb 2008

Voor die paar dagen ga ik geen router kopen. Mijn iPod Touch 4G gebruik ik wel op de plekken waar je gratis WiFi hebt.. en m'n netbookje dan op de LAN-verbinding. Al zal dat enkel zijn om wat dingetjes op te zoeken om te doen (al hebben we natuurlijk elke keer een flinke lijst met plannen).

Wat mag je maximaal in Amerika uitzenden dan? Hier in NL is het volgens mij 100mW, al heb ik wel eens een router bij een particulier neergezet met 600mW (802.11b), al had deze 400mW op 802.11g. Gewoon te koop in Nederland.

Forum Rechten