Welkom op het Florida Forum!
Dé grootste online community over Florida
...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!
Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!
p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!
Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.
Tja, scanner, minder hoog opgeleid personeel.
Ik maakte er bij inleveren nog een opmerking over, maar "het systeem" had dit zo bedacht...
Take care!
Florida Minded Biker
Mijn vrouw en ik zijn 2 dagen eerder terug gevlogen uit Orlando, toen we de auto inleverde stond ik even verbaasd te kijken, ik kreeg namelijk geld terug, omdat we de auto 2 dagen eerder inleverde. Ik had dit echt niet verwacht. Thanks Alamo, volgende keer huur ik wederom bij jullie.
Zijn ze niet verplicht. Je kan zelfs een boete krijgen als je de auto te vroeg terug brengt.
Zie trouwens dat ze nu duidelijk de bedragen hebben staan als je de auto te láát terugbrengt:Early Return Policy
An Early Return fee is charged at a rate of $15 per rental when a vehicle is returned at least one calendar day early and total daily/weekly charges is less than the initial charged amount.
Will there be an additional charge if I am late returning the rental vehicle?
The Grace Period for Alamo is as follows:
· You will not be charged for the first 29 minutes you are late.
· You will be charged for one hour if you are 30-60 minutes late.
· You will be charged for two hours if you are 61-120 minutes late.
· An additional day is charged if you are 121 minutes or more late.
· Additional fees are based on the daily rental rate.
Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/
Ik ben even de draad kwijt. Eerst betaal je vooraf met je cc aan de balie, wat niet de gewoonte is.Ik heb zelf nog nooit vooraf betaald, de afrekening vindt plaats nadat je de auto hebt ingeleverd.We betaalde 760 dollar via creditcard aan de balie.
De medewerker die de auto in ontvangst neemt, kan geen transactie veranderen, toch? Hij kan de barcode scannen, de kilometerstand intoetsen, maar toch geen bedragen muteren of het rental agreement veranderen? Hiervoor moet je naar het kantoor.
Ben wel benieuwd wat er dan als omschrijving op je bon staat en over welke bedragen we dan praten? En ook hoe Alamo dan geld terug heeft betaald, cash?
De site waar Wverdonk zijn auto gehuurd heeft kent inderdaad een optie "pay at arrival"
The GBP price shown will be converted into USD using the exchange rate applicable when the vehicle is collected, the USD value displayed is a guideline only and is subject to change.
Vorig jaar heb ik via de roemruchte kortingscode gehuurd en ook bij afhalen pas mijn cc gegeven en die werd toen belast.
Dat is dus mogelijk, de rest heb ik geen ervaring mee.
Heel apart, al die verschillende regeltjes bij Alamo. Mijn cc wordt pas belast nadat de auto weer is ingeleverd. Daarom moet er ook een voorziening worden getroffen als je langer dan 31 dagen huurt.
Maar nu begrijp ik ook waarom hij (waarschijnlijk automatisch) geld voor unused days terug heeft gekregen. Van dezelfde site:Kennelijk krijg je, als je onder deze voorwaarden boekt, wel geld terug als je de auto eerder inlevert zolang je de prepaidoptie maar niet hebt gebruikt.Please note that any unused rental days on prepaid reservations are non-refundable.
Dit staat weer haaks op de regel die ik ken en die Njit al citeerde waaruit juist blijkt dat er een boete op early returns staat. Alamo: steeds verrassend, altijd verwarrend.....!
Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/
hmm, het is wel waardevolle info.... Ik baalde namelijk dat ik niet alles vooraf kon betalen, omdat ik bang was dat ze ter plekke een andere prijs zouden rekenen, maar niets is minder waar dus. Heb geluk gehad. 17 dagen fullsize SUV voor 730 dollar, inclusief volle tank (van 80 dollar) en extra rijders.via http://www.alamo.co.uk/brits
indd Alamo: steeds verrassend, altijd verwarrend, maar goedkoop.